Ve ders zili çaldığında herkes sınıfa girmişti ama tek Seungri denen o velet gelmemişti. okula daha yeni gelmeme rağmen bu çocuğun derdi neydi ve neden benle uğraştığını anlamıyordum ama bende öyle kendini ezdiricek bir kız değildim. O kendisi kaşınmıştı ve bende birazcık kaşıdım. Haketti çünkü bunu o velet. neyse derste çok sıkıcı geçmeye başlamıştı ve biri sınıfın kapısını çalmaya başladı hoca girin dedi ve çocuk;
hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim ama yeni gelen kızı müdür bey çağırıyor dedi. hoca 'gidebilirsin kızım' diyince bende o çocuğu takip etmeye başladım ama o çocuk beni müdür'ün odasına götürmüyordu sanki ve çocuğa dönüp.
{Adın}
Ama müdür beyin odası bu taraftan değil, biz nereye gidiyoruz dediğinde çocuk sadece beni takip et dedi.Ve dediğini yapıp seni bir deponun oraya götürdü ve içeri soktu sonra da 'şey ben özür dilerim bunu yapmak istememiştim' dedi ve gitti.
Sen neler döndüğünü hala anlamamıştın ve biranda Seungri denen çocuk seni kolundan tutup duvara ittirdi.
Seungri
Evet nerede kalmıştık, sen bugün beni bütün okula ve arkadaşlarıma rezil ettin baş belası ve elbette bunun bir intikamı olucaktı.Sen sadece küfürler edip oradan çıkmaya çalışıyordun ve bir türlü o velet çıkmana izin vermiyordu en sonunda kapıyı kitledi ve seni duvarla arasına alıp kulağına;
Seungri
Şimdi hiçbir şekilde kaçamazsın baş belası, söyle bakalım sana nasıl bir ceza veririm.Sen suratına bakıp bu sefer suratının ortasına tükürdün.
{Adın}
Senden korkmuyorum velet. Ne yapacaksan yap. Sen sadece kendini beğenmiş kendini okulun vazgeçilmezi sanan bir aptalsın.Bu sözlerden sonra iyice sinirlenmeye başlamıştı ve o ne yapıcağını bulmuştu. İki kolundan sıkıca tutup biranda dudaklarına yapıştı ve sen onu ittirmeye çalıştıkça o dudağını daha fazla ısırmaya başlıyordu karşı koyamıyordun ve ağlamak üzereydin çünkü dudaklarını kanatmıştı ve burada ağlamak en son isteyeceğim şeydi ve biranda biri kapıyı kırıp açtı.
Tanımadığın ama bu çocuğun grubunun için de gördüğün o çocuk gelmişti. Ve Seungri'nin yakasına yapışmıştı.
Seunghyun
Seungri sen ne yaptığını sanıyorsun ha bir kızı zorla öpmek ve dudağını kanatmak ne demek sen nasıl biri oldun böyle.O sadece gülüyordu, yaptığından bir gram pişmanlık duymadan. Gülüyordu sadece gülüyordu.
Seunghyun
Bir de gülüyor musun? Yaptığından utan.Ve biranda Hyun denen çocuk Seungri'ye bir yumruk atmıştı ve seni oradan çıkartıyordu. Bunu neden yapıyordu ki onun da seungri gibi biri olduğunu düşünmüştü hep ama yanılmıştı sanırım bu çocuk diğerlerinden farklıydı.
{Adın}
b-bbbben nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. ben eve gitmek istiyorum diyebildim sadece.Seunghyun
Tamam seni ilk hastaneye götürerim ondan sonra oradan eve bırakırım ve ayrıca onun için de özür dilerim nasıl bu hale geldi bilmiyorum dedi.Sense sadece biran önce bu okuldan hemenk çıkıp evde ağlamak istiyordun çünkü hem ilk öpücüğünü çalmıştı hem de yaptığı şerefsizlikti.