- 19 -

6K 261 44
                                    

- Hazzus gyere, kapjunk fel valami életképesebb ruhát - nevet.
- A randi miatt? - vigyorgok, ő pedig cukin bólogat. Nemrég ugyanis megemlítette, hogy randira akar vinni. Tulajdonképpen elhadarta mint egy zavart kisfiú. Én azonban megértettem, és nem kicsit meg is hatódtam. Minden álmom hogy randikra járjunk, hogy romantikázzunk...
- Imádlak - csókolom meg. Itt leragadtunk egy darabig.

Fél óra múlva indulásra készen állunk az ajtóba. Hirtelen kapok a fejemhez és el sem hiszem hogy lehetek ennyire hülye.
- De Lou a lábad...így hogy terveztél te bárhová is menni?

Csak mosolyog. Egy dudaszó hallatszik és még jobban vigyorog.
- Mi ez az egész? - karolok bele hogy könnyebben ki jussunk.
A dudáló kocsiból Zayn vigyorog ránk, mellette Liam.
- Pattanjatok be a Zayn fuvarba Tommo és Csöpi!          
Nevetve segítek be szállni Lounak.   
- Ohh igaz nem tudtok pattanni mert a tatát is be kell szállítani de az lassabban megy igaz Csöpi? - vigyorog rám mire vihogni kezdek.
- Kapd be Malik - huppan be végül Lou is. Mi csak hangosabban nevetünk. Liamen egy színes ing és egy party szemüveg van. Igazán viccesen fest, de mégis nagyon szexi.
Louisból kitör a röhögés.
- Legutóbb amikor nálatok voltunk Harryvel, kötényben feszítettél mint valami rossz pornó színész, most meg ez...új jelenetet forgattok? - vihog mire Liam csak mérgelődve néz hátra.
- Csend legyen Louis azzal a rokkant lábbal.
- Tommo tata - vigyorog Zayn mire mind vihogni kezdünk, még Lou is nevet.

Izgatottan várom hogy hol szállunk majd ki. Hatalmas boldogság fog el ahogy elsuhanunk a házak mellett, és együtt énekelgetjük a rádióból felcsendülő slágereket. Kötetlenül beszélgetünk erről, arról és nagyon jól érzem magam velük. Pedig azért megvan a korkülönbség köztünk.
Zayn a mozi mellett parkol le mire elmosolyodok.
Lou az arcomat fürkészi miután kiszálltunk, velünk együtt Liamék is.
Boldogan mosolygok rá, ezzel megerősítve hogy igenis örülök hogy ide jöttünk.
- Köszönöm - ölelem át és lassan megcsókolom.
- Jó lesz?... Úgy érzem béna.
- Nem béna. Imádom - simogatom meg az arcát. Tényleg imádom. Ez a legideálisabb randi most. Zayn megszólal.
- Gyere rokkant. Elkésünk. Tatácska...hmm Tommo tata. Tata Tommo. Tomli bácsi... - vihogva ugrik el Louis csapó keze elől. - Na így kapj el! - nevet tovább. Én jól szórakozom rajta de végül csak kuncogva ölelem át és megcsókolom újra.

Sokszor voltam már ebben a moziban az évek során. Hol Niallel, hol Ashleyvel. Most pedig a szerelmemmel leszek. Na meg két idióta barátjával...akik már  az én barátaim is . Emlékszem ezerszer ábrándoztam hogy Damon Salvatore majd a kezem fogva fog filmet nézni velem itt és persze a kis mosdóban rosszalkodni fogunk.
Halkan nevetek a saját gondolataimon.
- Mi az babe? Min gondolkodsz? - cirógatja meg az arcom, mikor már a helyünket is elfoglaltuk nagy adag pattogatott kukoricával.
- Azon hogy Damon Salvatore kiveri nekem a mozi mosdójában.
- Mi? - kerekedik el a szeme és nagyon vicces arcot vág. A röhögés azonnal kiszakad belőlem. A lámpák lekapcsolódnak és suttogok a fülébe.
- Tudod aki a teló tokomon is van.
- A köcsög vámpír. Igen - morogja mire újra nevetni kezdek, a mellettem ülők mérges szemekkel pislognak.
- Magyarázatot kérek a film után - harap a nyakamba, mire csak nevetést visszafojtva dőlök a vállára.

A film nem köt le, unalmas, vontatott és számomra semmi nem jön át belőle. Remek idő a gondolataimba mélyedéshez. Lett egy csodálatos barátnőm Mira. Akivel nem mindig alakultak tökéletesen a dolgaink, de minden kapcsolatban kell hogy legyen ilyen is. Hálát adok az égnek hogy ők ide költöztek. Lett két nagyon jó barátom is. Igaz sosem gondoltam volna hogy majd pont ők lesznek azok. Liam és Zayn. De most már eszméletlen boldog vagyok miattuk. Elég rázós úton, de végül lett Ő is. Louis Tomlinson. Hiszek benne hogy az együtt töltött idő majd feledteti azokat a csúnya emlékeket amin ketten átmentünk. Lopva rá pillantok. Tudom azok így is úgy is örökké kísérteni fognak. Az hogy az életét kockáztatta a hülye fejem miatt...örökké hálás leszek neki. De képes leszek elnyomni őket. Vele képes leszek. Talán mindezek után kevésbé leszek naiv és több eszem lesz. Hisz az utóbbi napokban nagyon átértékelődött bennem minden. Szerencsére csak a javamra.

Daddy's little Sunshine /L.S/  [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora