Mijn ouders wouden naar bed en wij moesten naar beneden we zette de tv aan en gingen op de bank liggen met zijn tweeën waarom we hem aan hadden gezet geen idee we keken toch niet. Ik vroeg naar je vorige vriendinnen en je zei dat je er nog nooit één had gehad, ik keek je verbaasd aan hoe kan zo’n leuke jongen nou nog nooit een vriendin gehad hebben. Toen vertelde je me over dat meisje waar je zo verliefd op was en dat ze je steeds in de steek liet. Het deed me pijn om te zien maar ik kon uit je ogen lezen dat je nog niet helemaal over der heen was. Ik vroeg wat ze je had gedaan en je legde het me uit. Dat ze steeds een vriendje had en als het uit was kwam ze terug naar jou en was ze niet klaar voor een relatie. En dan ontmoette ze weer een jongen en ging het weer uit en kwam ze weer terug naar jou. Ik zag de pijn in je ogen en eerlijk gezegd wist ik hoe je je voelde. Je vertelde me haar naam.. en toen schrok ik. Ik ken die naam ik weet wie het is. Daarna hadden we het er niet meer over en lagen we nog een half uur op de bank. Helaas moest je naar huis ik bracht je naar de bushalte en je gaf me een zoen en vertelde me hoe leuk je het had. Toen je in de bus zat stuurde je me gelijk een berichtje met dat je het leuk vond en me snel weer wou zien en toch eigenlijk niet weg wou. Ik wou eigenlijk ook niet dat je weg ging maar je moest wel.
Toen ik thuis kwam stuurde ik denise gelijk een berichtje omdat ik het rot vond wat die anderen meid je had aangedaan. Denise schoot in de stress en zei gelijk dat ik jou nooit zoiets aan moest doen. Hoe kon ze denken dat ik je zo iets zou kunnen flikken zo’n leuke lieve jongen. Ze legde me uit dat je haar steeds weer een kans gaf zelfs als je boos was. En steeds op der bleef wachten. Dat idee kon ik en dat gevoel ook en eerlijk gezegd leefde ik met je mee. De keer erna toen ik je zag was bij jou thuis we lagen op je bed en ik keek je aan en vroeg of je eigenlijk al over der heen was. Je zei eerlijk dat het nog niet helemaal zo was. Eigenlijk deed dit me pijn ik was bang. Bang dat ze naar je toe zou komen en je in zou pakken en dat je mij in de kou zou laten staan. Toen ik je dat zei werd je boos je keek me aan en pakte me hand vast en zei me dat dat nooit zou gebeuren. Ook al wou ik dit graag geloven toch was ik bang.
JE LEEST
Love stories
RomansDit verhaal gaat over een meisje dat klaar is met relatie's die fout gaan. Of waar ze pijn aan over houd. Tot dat ze op een dag een jongen tegen komt een jongen die der wereld op zijn kop zet. maar zelfs met ups and downs zal ze hem nooit willen v...