het voelt goed

276 5 0
                                    

We liepen de kroeg in alle zenuwen gierde door mijn lijf. Ik wou dit niet echt niet ik wou niet dat je met der ging praten. Maar als jij het zo nodig wil moet het maar. En toen vroeg ze of je mee naar buiten ging. Ik liep gelijk naar denise toe ik wou niet alleen zijn  nu. Ik raakte in paniek toen ik je niet kon zien waar was je? Wou ze ergens anders met je naar toe? Zoveel gedachtes schoten door mijn hoofd ik werd er gek van. Drie minuten later liep je weer naar binnen en zei liep achter je aan. Ik vroeg je wat ze had gezegd en je had het me verteld. Ik zei tegen je dat ik er niet blij mee was dat ik je niet kon zien. Je gaf me een knuffel en een zoen en zei dat je bij het andere raam stond. Toen je zei dat ze met me wou praten werd ik boos waarom zou ze met mij willen praten ik wil dat helemaal niet.

Ze liep naar me toe en vroeg of ik mee naar buiten kon komen en ik liep mee. Ze zei dat ik moest begrijpen dat jullie beste vrienden waren en dat ze het logisch vond als ik liever niet had dat ze je een knuffel gaf als ik het kon zien. Natuurlijk vond ik dat niet leuk wat dacht ze wel niet? Niet veel later gingen we weer naar binnen ik liep gelijk naar jou toe. Door het buiten staan had ik het ijskoud je sloeg je armen om me heen om me warm te houden en kuste me. Ja dat had ik even nodig helaas was dit weer zo’n bier zoen. Eigenlijk mag ik niks zeggen ik had ook behoorlijk wat op maar dat proefde ik toch niet. We hadden een gezellige avond met de groep en gingen naar huis. We pakten mijn fiets en ik sprong bij je achterop. We gingen nu al bijna 2 maanden met elkaar wauw.

Door dat jij mijn eerste was waar ik sex mee had voelde ik me verbonden met je. Want hoeveel vriendjes ik ook gehad hebt toen ik met jou wat kreeg was ik maagd. Jij was de eerste jongen die ik zo vertrouwde en waar ik me zo goed bij voelde dat ik mijn eerste keer met jou wou delen. Ook omdat ik wist dat het niet ineens over zou zijn tussen ons. Wat we hadden voelde speciaal.

Toen we  bijna 3 maanden wat hadden, hadden we een paar ups and downs ik zat niet lekker in mijn vel en reageerde dat op jou af. Ja dat is waarschijnlijk een meiden ding of niet ik weet het niet weet alleen dat ik dingen gezegd heb die ik niet had moeten zeggen. En geloof me het spijt me nog steeds ik weet dat ik soms nog steeds last heb van dat soort dingen en hoop dat ik je niet kwijt raak daar door.

We riepen rond deze maand al als we 5 maanden gaan, gaan we een weekend weg. Ik had er zin in en wou het echt super graag gewoon een weekend geen ouders alleen wij twee. We hadden voor een paar hotels gekeken maar wat denk je? Ja te duur. Toen bedacht ik me ineens dat mijn pa zijn werk een landgoed heeft waar ik al een tijd niet geweest was en mijn ouders hadden me verteld dat dit zo veel goed koper zou zijn als al die anderen dingen waren. We hadden het geboekt na het weekend dat ik 18 zou worden. Nu kon het aftellen beginnen.

Love storiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu