12dalis

134 14 0
                                    

~Deila~

Grįžau namo iš kart kritau į lovą. Pragulėjus pusvalandžiui nutariau užsisakyti picos. Kol laukiau picos paruošiu namų darbus ir kritau ant sofos žiūrėti teliką. Pagaliau suskambus durų skambučiui atidariau duris už kurių buvo picų vežiotojas. Daviau pinigus, paėmiau picas ir nulėkiau į svetainę. Po kiek laiko durų skambutis vėl suskambo. Net nepažiūrėjus kas ten atidariau.

-Zayn?

-Sveika

-Ką tu čia veiki?-negalėjau patikėti, kad jis čia.

-Atėjau pas tave,-šyptelėjo.

-Pala, ar tu girtas?

-Truputį, bet tikrai daug negėriau,-šyptelėjo.

-Tai ko tu nori pas mane?

-Galiu užeiti?

-Tai gal geriau susirask vienos nakties nuotikį?-sukrižiavau rankas.

-Mhm..

Pavarčiau akis.

-Gerai užeik.

Įleidau į vidų.

-Nori picos?

-Gerai.

Atsisėdome kartu ant sofos įsijungėme filmą ir valgėm picą. Nors jis ir buvo girtas, bet buvo faina pabendrauti ir pasijuokti iš dalykų kurių nemanau, kad jis būtų sakęs jei nebūtų girtas.

Praleidome gerai laiką. Dar geriau pažinojau Zayn. Jis geras vaikinas, gal tik labai piktą ir surūgusį vaidina prie kitų. Tipo išdidus Malik, bet jis tik paprastas Zayn.

-Galiu pas tave pasilikti?-paklausė.

-O tai tavęs nepasiges?

-Nemanau, tėvai priprate, kad manęs kartais nebūną namie, o draugai.. tai ką tie draugai, sėdi namie manau tai irgi nepasiges.

-Na gerai, parūpinsiu tau svečių kambarį.

Paklojau lovą ir jau ketinau eiti, bet atsitrenkiau į kietą krutinę. Pakėliau akis ir ten stovėjo Zayn. Jis šyptelėjo ir įsisiurbė man į lūpas. Nesitikėjau to, bet atsakiau. Mano pilve skraidė drugeliai, niekada tokio jausmo nejaučiau su Marku. Tai buvo tobulas bučinys. Atrodė, kad mūsų lūpos skirtos vienas kitam. Nors ir jaučiau kažkiek alkoholio man tai nerūpėjo. Mus užvirė aistra. Pajaučiau patalus už savęs. Ir manau jau suprantant kas įvyko.

                                ***

~Zayn~

Pramerkiau akis. Gulėjau tikrai ne savo kambaryje. Apsidariau ir atsiminiau kažkiek vakar įvykius. Pasisukau į šoną ir pamačiau ramiai miegančią Deilą. Ji tokia graži kai miega. Tokia rami. Ji tobula! Ir na su ją jaučiuosi savimi. Prisiminus vakar vakarą, ji gera lovoje. Ir tiesiog nuostabi ir aš nebeneigsiu savo pasamonei.

~Deila~

Pramerkiau akis ir sutikau nuostabias rudas juodaplaukio akis. Į jo akis galėčiau žiūrėti visada. Visada norėčiau prabusti prie tokio tobulo vaikino. Gaila tai tik viena naktis.

-Labas rytas,-pasakė jis savo kimiu balsu kuris atrodė seksualiai.

-Labas,-pasakiau.

Vis žiūrėjau į jo akis.

-Ko taip žiūri?-sukikeno.

-Tavo akys, jos tobulos,-pasakiau.

Viskas buvo tobula kol supratau vieną dalyką.

1 sezonas/Z.M.  ~Meilės siela~ Место, где живут истории. Откройте их для себя