2dalis

142 10 1
                                    

~Deila~

Yess, pagaliau! Išlipau iš lėktuvo ir mane pasitiko saulės spinduliai. Aš jau Anglijoje, pradėjau strakalioti vietoje, o žmonės į mane žiūrėjo keistais žvilgnsiais.

Bet man tai nerūpi. Labai džiaugiuosi būdama čia. Manau man čia patiks. Gal draugų susirasiu? Tikiuosi čia aš gyvensiu geriau, ne liūdėsiu kaip Lietuvoje.

Pasiėmusios su mama lagaminus išsikvietėm taxi. Vairuotojas mus vežė į mamai pasakyta adresą. Įsižiojusi žiūrėjau pro langą. Čia gražu ir jaučiu, kad čia man patiks.

Privažiavus išlipau iš taxi. Mamai sumokėjus vairuotojas paėmė mūsų lagaminus ir nunešė prie namo, kad mums nereikėtų jų tampyti.

Pažiūrėjau į namą. Nieko sau. Tikrai nesitikėjau, kad jie bus tokie dideli ir bent jau iš įšorės gražūs.

-Mama, nieko sau,-pasakiau.

-Žinau,-šyptelėjo.

Mama atrakino duris ir įžengusios į vidų netekau žado. Nu joo namas tai rūmai.

- O m g, mama rimtai?-netikėdama savo akimis mačiau.

-Taip, čia realybė.

-Kaip.. kaip tu.. šis namas.

-Nebuvo jis brangus, beto jį pardavė labai miela moteris Suzan Tomlinson.

Namas buvo didelis. Turėjo didelę svetainę, virtuvė irgi labai didelė. Labai patogios sofos, didelis židinys. Čia labai jauku. Turėjom mažą sodelį su daug gėlių. Terasą ir normalų baseiną.

Užlipau laiptais į viršų. Vienas kambarys kaip supratau mamos, kitas mamos darbo kabinetas, o kitas mano.

Įėjusi į kambarį mačiau didelę lovą su daug pagalvėlių. Didelis langas pro kurį matosi miestas. Turiu net nuosavą vonią! Čia svajonių kambarys. Įsimylėjau viską!

Nusileidus laiptais žemyn stipriai apkabinau mamą.

-Myliu tave labai,-pasakiau.
-Aš tave taip pat.

****

Grįžau į savo kambarį. Apsirengiau juodas treningines kelnes, juoda maikutę iki pilvo. Susirišau plaukus į uodega. Pasileidau per savo kolonėlę dainą Drake-In My Feelings ir daug kitų. Šokau, dainavau ir dėjausi daiktus.

Baigusi krautis daiktus pažiūrėjau kiek laiko. Wow, daiktus kroviausi net 2 valandas. Dabar buvo pusę aštuonių.

Nusprendžiau pasidaryti filmų vakarą, taigi nusprendžiau nueiti į parduotuvę. Užsidėjau raudoną džemperį ir Nike batus. Likau su treninginėm kelnėm. Perbraukiau blakstienas tušu ir nulipau laiptais į apačią.

Mama žiūrėjau kažkokią gaminimo laidą ir kažką skaniai gamino.

-Mama, einu į artimiausia parduotuvę,-pasakiau.

-Būk atsargi,-pasakė ir tiek. Nustebau, mama dažnai man niekur neleidžia, todėl kartais tenka bėgti.

Paėmiau telefoną ir riedlentę, kad taip būtų greičiau nulėkti į parduotuvę. Mane pasitiko grynas oras. Per maps žiūrėjau artimiausia parduotuvę.

Važiavau dairiausi ir žiūrėjau į map. Privažiavus parduotuvę apsidžiaugiau. Ji buvo jauki, didelė.

Pasiėmusi į rankas riedlentę pajudėjau link įėjimo.

Prie kampo stovėjo grupelė vaikinų kurie rūkė. Prie jų trainiojosi dvi kalės.

Nekreipiau dėmesio, bet mane užkabino vienas juodaplaukis vaikinas. Jo rudos akis.. jos tokios gilios.

1 sezonas/Z.M.  ~Meilės siela~ Onde histórias criam vida. Descubra agora