8dalis

82 6 0
                                    

~Zayn~

Iškviečiau taxi. Jai atvažiavus pasiėmiau ant rankų Deilą ir nešiau iki mašinos. Pasodinau ją į automobilį ir tada pats įsėdau.

Pasakiau adresą iki kur vežti. Sustojus prie mano namo sumokėjau vairuotojui ir pasiėmusi ant rankų Deilą nešiausi ją į vidų.

Užėjas net nenusimovias batų, užlipau laiptais į viršų ir nešiausi ją į savo kambarį.

Atsargiai ją paguldžiau. Numoviau jos batus, labiau basutes ir padėjau šalia savo spintos. Ji buvo paprastai apsirengusi, šortai, maikutė, bet vistiek nelabai patogu taip miegoti. Teko jei surasti maikę. Suradau pilką maikę su užrašu "Malik" ir ją ~aprengiau~. Jos kūnas. Jis tobulas. Gal ji sportuoja? Nes jos kūnas.. pala ką? Vėl ta mano pasamonė. Nekenčiu jos.

Užklojau ją antklodę. Išjungiau šviesą, uždariau duris, o pats nusileidau laiptais į apačią ir nusprendžiau į namus pasikviesti kokią kekšę nakčiai, nes beveik prasiblaiviau ir miegot nesinori.

~Deila~

Pramerkiau akis. Mane pasitiko ryškūs saulės spinduliai.

-Aa mano galva!-pradėjau šaukti.

Ir tada kambario durys prasivėrė ir į kambarį įbėgo Zayn?

-Zayn?-paklausiau sutrikusi.

-Taip aš, nieko nesakyk, štai vanduo ir dvi tabletes nuo skausmo,-pasakė ir dingo.

Išgėriau vieną tabletę, vėliau kitą ir atsigėriau vandes. Galvą dar skaudėjo, bet ne taip. Pradėjau jausti, kad vis darosi geriau.

Jau norėjau lipti iš lovos, bet sutrikau kai pamačiau, kad aš su kita maikę ir kol pagaliau supratau, kad aš net ne savo kambarį.

-Kas per... o dieve,-sutrikau, pasimečiau ir jau įsivaizdavau kas čia buvo.

-NE,-sutrikusi pasakiau ir žiūrėjau tik į vieną tašką.

-Jei manai, kad mes pasimylėjome, tai labai klysti, ne, deja taip nebuvo. Mane pamalonino kekšė,-mirktelėjo iš kažkur atsiradęs Zayn.

Atsidusau. Nieko nebuvo, ačiū dievui bet..

-Tu vediesi kekšes?-paklausiau iš niekur nieko.

-Nu taip.

-Kodėl? Kodėl nesusirandi merginos?

-Nes netikiu meilę. Meilė yra šūdas ir tikros meilės niekada nėra,-užrėkė visas susinervinęs.

-Jezz nurimk, mano galva.

-Renkis savo senus drabužius ir nešdinamės, parvešiu tave namo.

-Gerai.

Po 15 min. Buvau jau susiruošusi. Nusileidau laiptais žemyn kur manęs laukė Zayn. Pamatęs mane griebė mašinos raktelius ir įšėjo į lauką. Padariau tą patį.

Įsėdau į jo automobilį ir mes pajudėjome link mano namų. Zayn sustojus prie mūsų namų pažiūrėjau į jį.

-Ačiū, kad leidai pasilikti nakčiai.

Jis tik linktelėjo.

-Ir dar klausimas, čia tu mane perengei?

-Jo..

-o dieve

-Man nesvarbu, mačiau jau viską taigi, nesiskiri iš kitų.

Nuleidau galvą, nes pradėjau raudonuoti. Po minutės tilos vėl atsisukau į Zayn.

-Žinai, aš kaip tu. Netikiu tikra meile, kažkada tikėjau, bet dabar suprantu, kad tokios nėra. Taigi suprantu ir tave,-mirktelėjau ir išlipus iš mašinos nužingsniavau link savo namų.

Jau įsivaizdavau kas manęs lauks.

1..2..3.. pravėriau namų duris.

Ir...

Nieko?

Kur mama?

Keista. Bet smagu, nes negausiu barti tik grįžusi namo.

Nusimoviau batus. Nužingsniavau į virtuvę ir radau raštelį.

Sveika, brangute. Ugh vėl darbo reikalai. Nebūsiu dvi dienas namie. Gali pasikviesti drauge. Tave mylinti mama.

Atsidusau. Niekada nemaniau, kad mama bus tokia užsiėmusi. Visada ją matydavau nuobodžiaujančia ir žiūrinčia teliką.

Užlipau laiptais į viršų. Nužingsiavau į savo kambarį. Iš kart nusimoviau drabužius. Pasiėmiau švarius ir nuvariau į vonią. Palindau po dušu.

Po dušo išsidžiovinau plaukus ir susirišau į netvarkingą kuoduką. Persirengiau juodas treniningines kelnes, geltoną maikę trumpom rankovėm iki pilvo.

Grįžau į virtuvę. Nusprendžiau tiesiog pasidaryti sausų pusryčių. Tingėjau kažką gaminti. Valgydama naršiau telefone. Radau nuo Tomo žinutę, kad jis jau šiandien naktį nusileis čia. Labai džiaugiausi, norėjau su juo susimatyti. Toliau mačiau porą nuotraukų ir story iš buvusios bestes, kad ji dabar gilioje depresijoje. Man juokinga, o visi jos gaili. Taip pat Kendall įkėlė labai smagią nuotrauką kurioje esu ir aš. Esame pliaže visi laimingai leidžiam laiką. Toliau Niall įkėlė nuotrauka su Pizza. Ir pasikeitė statusą draugauja su pica. Net juokas paėmė. Taip pat gavau pakvietimą į draugus iš Zayn. Daugiau nieko naujo.

Baigusi pusryčiausi pasijungiau muzikos ir sugalvojau, kad šiandien bus mano diena. Pasidarysiu veido kaukę, išsikepsiu sausainių, susitvarkysiu antakius ir t.t.

Tap ir leidau visą dieną. Jaučiausi puikiai. Šiandien net negavau skambučių iš kokios Saros, Shay ar Kendall.

Vėliau vakarop sugalvojau pasispraginti popkornų ir pasijungti kokį filmą. Kaip filmą žiūriu gal praėjo pusvalandis kol mano namų skabutis suskabėjo. Tingiai, bet nuėjau iki duru. Protinguolė, tamsu, bet net nepažiūrėjau pro akutę kas skambina. Atidariau duris ir negalėjau patikėti savo akimis. Prieš mane stovi..

1 sezonas/Z.M.  ~Meilės siela~ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora