Medya da Melisa varr
........................................................................
Bir gün öleceğimi bile bile yaşıyordum. Ama hayattan bıkmıştım. Annemle sürekli kavga ediyorduk. Babamın da beni takmamalarıyla geçiyordu. Abim ise sürekli saçma sapan şeyler yapıp kavga çıkarıyordu. Bu 12 yaşımdan beri böyleydi. Hep her şeyde abim haklıydı. Yine en sevdiğim yere gelmiştim. Sahile inmek bana huzur veriyordu. Özellikle de orda şarkı dinlemek mükemmeldi. Her şeyden uzaktım. Evet şu an tüm şu 5 yılda yaptığımız şeyleri düşünüyorum. Babamla annem nerdeyse sürekli kavga ediyordu. Abim hep haklı çıkıyordu. Ve ben hep ölmek için dua ediyordum. Hayat hep böyle geçiyordu. Saçmalamayın tabiki de kendime asla ama asla zarr vermem.
Manyak mıyım ben yani sadist felan da değilim. Tam 12 yaşımda başladı. Bazen babamla annem feci kavga ediyordu. Şu an da annemle kavga etmiştim. Ve iş arıyordum. Artık onlarla yaşamayacaktım. Böyle bebek bakıcılığı arıyordum. Ama böyle daha 2 aylık bebek felan veya 1 yaşında çünkü üniversiteyı dondurmuştum. İşte hikayem buydu. Ve ben bunları düşünürken gazeteye odaklanamıyordum. İşte şimdi odaklanmıştım. Ve iş bulmuştum. Hayat bana gülüyordu. Acaba hep gülecek miydi?
................................................................
İlk bölümüm acemiyim kusura bakmayınnn.