Medya da mert varrr
........................................................................
Sahilden sonra eve gitmiştim. Banyp yaptım. Saçımı taradım ve yemeğe indim. Yemek yedikten sonra odama çıktım. Ve yarın iş görüşmem vardı. En azından biraz para biriktiricektim. Burslu kazanma ihtimalini düşünerek durumumuz iyiydi. Ama ben onlara muhtaç kalmak istemiyordum. Telefonuma bildirim gelince şarkıyı kapatıp bildirimi açtım. Ayçadan gelmişti. En yakın arkadaşımdı. Tam 7 yaşından beri arkadaştık. Hemen açıp okudumAYÇAAŞKIM: Melisaaaaaa
BEN: EFENDİM
AYÇAAŞKIM: İŞ görüşmesine yarın mı gidiceksin?
BEN: EVET
AYÇAAŞKIM: inşallah iyi geçer yaaa
BEN: Aynen
ve whatsappı kapattım. Artık uyumalıydım. Saat 12 iydi. Ve 9 da kalkıcaktım.
........................................................................Sabah kalktığımda rutin işlerimi hallettim. Ve odadan çıktım. Kahvaltımı yaptım. Ayakkabılarımı giyip çıktım. Ve taksiye bindim. Zaten yakındı. Büyük bir şirketin önünde durduk. Konuşucağım kişi buranın sahibiydi. Herhalde onun çocuğuydu.
Yukarı çıktım. Ve patronu sordum. Kadın:"biraz bekleyin"dedi
Bende kafa sallamakla yetindim.
Aradı ve eliyle geçebilirsiniz işareti verdi. Bende oda kapısını tıklatıp içeri girdim.
Adam yüzüme baktı. Ve konuşmaya başladı. Adı Mert Bora Aydemirdi.Mert bey: "Hoşgeldin kendini tanıtır mısın?" dedi buz gibi bakışıyla
Ben: "Melisa akkara. 1 abim var ve annemgille yaşıyorum. Ama onlar mersinde oturuyor sadece burda okuyorum. Ankara hacettepe üniversitesin de türkçe öğretmenliği okuyorum. Ama dondurdum şu anlık biraz para kazanıcağım ve yatılı bir yer istiyorum. Çocuklarla iyi anlaşırım." dedim ve sustum
Mert bey: "Kızımla pek anlaşıcağını sanmıyorum. 5 yaşında ve bütün bakıcılar ona 1 hafta zor dayanıyor. Annesi öldü. O yüzden bir kadın istemiyor. Ona bakacak biri istemiyor. Annesi 4 yaşındayken öldü. Yani bir yıl oldu. Adı merve. Seni 1 hafta deneyeceğim. Maaşa gelirsek de aylık iki bin lira tabi bu artıcak yani bu kadarla kalmicak."
Adam çok konuşmuştu. En fazla 27 yaşındaydı. Çok soğukkanlıydı.
Ben: "peki işe alındım mı?"
Mert bey: "evet biraz bekle eve götüreceğim eşyaların yanında mı?"
Ben: "evet"
Mert bey' in işi yarım saatde bitmişti. Ve şu an evin önündeydik. Yuh 2 kişi için ne kadar büyük bir evdi. Mert bey anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
Mert bey: :evet iki kişiye göre çok büyük bir ev çünkü Annem babam ve karım geçen yıl araba kazasında öldüler. 1 kız kardeşim vardı. Ve oda yiğenim ve kocasıyla istanbula taşındı. Bende ondan sonra ev değiştirmedim. Gerek duymadım. Hadi içeri geçelim" dedi
Oha adam neler yaşamıştı. Benimkiler yanında hiçti. İçeri girmiştik. Ve içeriden çok güzel minicik bir kız babasına koşarak sarıldı.
Mert bey: "ponçiğim bak bu yeni bakıcın melisa" dedi.
Onu görünce adeta bakışları yumuşuyordu. Merve bana baktı. Süzdü süzdü. Sonra koşarak bir yere gitti. Babası da gitti ve bende öylece yerimde kaldım. İçeriden yaşlı bir kadın çıktı. Anladığım kadarıyla hizmetçiydi.
"Merhaba kızım hoşgeldin Merve odasına kaçmıştır. Hep böyle yapar bu arada ben makbule 10 yıldır burda çalışıyorum"
Bende hafifçe gülümseyip "Merhaba ben de melisa tanıştığıma memnun oldum. Peki benim şimdi ne yapmam gerekiyor."
"gel oturma odasına geçelim" dedi
Bende makbule hanımı takip ettim. Birlikte oturduk. Sonra 20 dakika sonra felan aşağı indiler. Yemek hazırlandı. Masa kuruldu. Ve bende o zamana kadar merveyle konuşmaya çalıştım ama konuşmuyordu. Masaya oturduk. Ve merveye yemek yedirmeye çalışıyordum ama ağzını açmıyordu en son makarnayı aldı ve üstüme döktü. "ben yemeyeceğim senin kıyafetin yesin" dedi. Ve gerçekten şu an çok şaşkındım. Mert bey konuşmaya başladı." Merve hemen özür dile" dedi Merveyse başını iki yana salladı. Konuşmaya başladım " şey mert bey sorun değil ben sadece bir banyo yapsam yeterli"dedim. Merve hafifçe bana tebessüm etti. Sanki ilk defa biri böyle yapmıştı. Mert bey peki demekle yetindi. Ben de yukarı çıktım. Ve güzel bir duş aldım. Giyinip aşağı indim. Ve mert bey yoktu. Makbule hanım yanıma gelip "Mert'in arkadaşı geldi melisacığım merveyle ilgilenir misin? Ha bide bunu ilk sen yaptın diye biraz gönlünü kazandın haberin olsun."
Peki dedim ve mervenin odasına girdim. Oyuncaklarıyla oynuyordu."iyi misin melisa" dedi.
Çok şaşırdım ve iyiyim dedim. Sonra oyuna katıldım birlikte oyun oynadık. Beni sevmişti. Bunu anlamıştım. Ve en son dediği beni çok mutlu etmişti."Benle uyur musun melisa"dedi.
Yatağı oldukça büyüktü. Ve kafamı salladım. Yanına yattım. Işığı kapattım. Üstümüzü örttüm. ve o minicik elleriyle belime sarılıp kafasını boyun girintime soktu. Bu kız mükemmeldi. Her şeyiyle kusursuzdu. Hep böyle devam edecek miydi? Bilmiyordum. Ve yavaş yavaş gözlerim kapandı.