KİMİZ BİZ?

10 2 3
                                    

Hayatta ki hedefimizi sorguladık mı hiç?

Her konu bakımından olabilir. Aşk, eğitim, meslek... Çevremde ki herkes küçük yaşlarımdan beri "hedefin olsun" diye uyardı beni. Açıkçası çok kulak kabarttığımı söyleyemem. Hayat şartları önüme ne çıkardıysa o yoldan gittim. Örnek vermek gerekirse; eğitim hayatım. Tembel bir öğrenci değildim. Orta seviyede, kendi halimde geçerdim derslerden. Sınavdan kaç alırsam üniversite tercihlerinde onu yazarım kafasındaydım. Tabi bu dönemleri geçirirken etrafımdakiler kendinden örneklerle doldurdu kafamı.
Üniversiteye geçtim. Bölümüm kötü bir bölüm değil. Bende bir çalışma hevesleri, bir hedefler... Şimdi anlıyorum. O kadar pişmanım ki, üniversitede çalıştığım kadar lisede çalışsaydım belki de daha yüksek bölümlerde okuyor olabilirdim. Şimdi bende kardeşime aynı tavsiyeleri veriyorum. Başından savıyor, bir kulağından girip bir kulağından çıkıyor. Anlıyorum, ama hala anlatmaya da çalışıyorum.

Demem o ki;
Hedefiniz olsun mutlaka. Ben bu olucam deyin kendinize. Koyun çizgilerinizi. Barışın kendinizle. Şunu ol bunu ol diyenleri bir kenara koyun, kendi yolunuzu siz çizin. Başkaları belirlemesin hayatınızı. Hayatın getirileriyle yaşanmaması gerektiğini geç anlamayalım. Varalım farkına. Varalım farkımıza. Çünkü sen çok değerlisin, seni boş yaşamaya itmelerine izin vermeyecek kadar çok değerlisin. Senin iki hayatın yok. Bir kere yaşayacaksın. Pişman olmadan, keşke demeden yaşayacaksın.
Kimiz biz?
Kim olucaz?
Kim olmayacağız?
Bu soruların hepsinin cevabını konuşmadan vereceksin millete.
Hadii...
Küçük küçük hedeflerle büyük başarılara imza atman dileğiyle :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FESLEĞEN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin