Őszintén szólva nagyon élveztem hogy mennyire összhangban táncoltunk Bencével. Nagyon jól kegértettem mit szeretne hogy mikor egymásra hangolódtunk és meg is kedveltem.
Hát visszamentünk a terembe. Majd az üvegünket megfogva ültünk le Zoliékkal szemben.
- Na szóval. Mi figyelgettük hogy hogyan táncoltok. Ez annyit takar hogy mennyire tudtok összhangban táncolni továbbá mennyire mennek a lépések anélkül hogy mást néznétek. Hatalmas jó érzéssel tölt el hogy senki nem lustálkodott és senki nem ült tovább egy ivószünetnél- taglalta- És ha egy- egy lépés nem sikerült mindig a társatokra hagyatkoztatok és segítettétek egymást. Két párt fogunk felbontani- komorodott el az arca. Erre nagyon nagy sutyorgás és zavar kerekedett- Fanni és Bondzsi. Titeket szétszedünk. Fanni mellett nagyon idegesnek tűntél Bondzsi. Úgyhogy Emese- Luca párost bontjuk és Emese te táncolsz Bondzsival Luca Fanni ti meg együtt. Tiszta minden mehetünk tovább- biccentett hatalmasat.- Ez a páros dolog nagyon jó volt még arra is hogy meglássuk kit vagy kiket szeretnénk indítani táncversenyen. Első sorban akiket mindenképpen viszünk az nem más- kezdte felvezetni- maradjanak velünk mert a reklám után kiderül- nevettünk- nem. Na komolyan. Bence és Rezeda titeket mindenképp szeretnénk látni a színpadon- mosolygott ránk.
- Hát nem is tudom- vaciláltam.
- Persze mindenképpen- vágta rá velem egy időben és nálam hangosabban Bence. Azt hiszem a tekintetemmel ölni tudtam volna.
- Na akkor nagyon jó- vigyorgott Eszti- Továbbá. Bondzsi. Tudjuk hogy nem a Fannival táncolsz ezentúl és az Emesével még nem táncoltál de úgy gondoljuk hogy ezen felül megpróbálkozhatnál egy Bodorgközi hármascsárádással Betti és Emese hozzájárulásával- nézett a lányokra. És ennek nagyon örültem. Emesét és Bettit elképesztően szeretem. Ő velük vagyok nagyon jóban a csoportból. És hogy nem a Fannival szerencsétlenkedik Bondzsi az meg egy kész boldogság forrás.
- Hát ez nagyon nagy megtiszteltetés szerintem boldogan mondunk igent- biccentett Emese.
- Részemről hatalmas igen- nézett Betti.
- Én megszólalni sem bírok- bambult maga elé Bondzsi.
- Na az szuper. Pluszba még egy kis koreográfia elemnek bele raknánk- fokozta. Itt már senki meg sem mukkant.- Kornél. Neked bele kéne majd csatlakozz a felénél.
- Persze de ez nem feszegeti a szóló kategóriát?- érdeklődött.
- Na igen. Van egy kis kiugró rész ami hagyja hogy ha a koreográfia 70%-a max 3 emberrel történik lehet bele max 5 főig embereket rakni.
- Szuper- bólintott Kornél.
- Na. Van esetleg aki szeretne szólózni?- tette fel a kérdést mire meglepetésemre 4-en is feltették a kezüket. Közülük egyikőjükkel értek egyet és egy annyira nem rossz döntés de hát nem én döntök. Fanni Luca (ők azok a forever best friends típusok ami annyit takar hogy együtt szelfizgetnek) Kinga és Levente. Levente jól táncol. Nálunk igazából nincs rossz táncos csak kevésbé jó abból is csak 3 van. A fiúk közül mindenkivel szeretek táncolni. Lányok közül 2vel nem. Egyértelmű hogy Fanni és Luca. A 3. Aki nem olyan gyakorlott az Peti. Ő is jól táncol csak nem annyira erőteljesen és nem igazán húz nem tart meg. De én vele is szeretek táncolni mert nagyon vicces és aranyos úgyhogy nincs problémám ha vele kerülök össze ami nagyon ritka.
- Húú erre nem számítottam- vakarta meg a tarkóját Zoli.- Fanni Luca ha együtt szeretnétek indulni nekem mindegy de fiút nem tudok mellétek rakni- nézett rájuk- Kinga és Levi ti együtt táncoltok most is úgyhogy ezt nem tartom rossz ötletnek- bólintott. Ebből lehetett következtetni hogy Fanni és Luca jelentkezését nem díjazza.
- Igen mi is így gondoltuk- néztek egymásra. Nem titok hogy mind a ketten vonzódnak egymáshoz de még nem jöttek össze. Nagyon szurkolunk nekik. Ez nem az a fajta nem jöttek össze hogy mindenki tudja csak ők nem hanem ezt ők megbeszélték hogy még várnak.
- De mi szeretnénk fiúval táncolni- ébredt fel a sokkból Fanni.
- Lányok. Nem akar más fiú indulni de.... Fiúk ki szeretne indulni valamelyik lánnyal?- nézett körbe. Senki. Senki nem jelentkezett mintha mindenki még lejjeb akart volna menni a padlóba lefelé.- Hát sajnálom lányok. Együtt vagy sehogy?- nézett rájuk.
- Akkor együtt- mondta sértődötten. A próba további részében eltáncoltunk még pár koreográfiát és kiadták utasìtásba hogy döntsük el milyen tánccal indulunk.- Rezeda!- szólított le Bence.
- Igen?
- Milyen táncra gondoltál?- tette fel a kérdést amin gondolkodtam már egy ideje.
- Neharagudj Bence ezt csak később tudom megválaszolni nagyon sietek- pillantottam rá gyorsan és már futottam is a buszra. Még hallottam hogy elköszön, de már nem volt időm reagálni rá. A buszra épp hogy felugrottam. Nem haza mentem. Anyához. Anya... anya nagyon nehéz helyzetben van. Körülbelül 2 hónapja megerőszakolták és teherbe esett. De a baba elment. Anyukám megbetegedett . Egy olyan betegség vette igénybe a szervezetét amit senkinek nem kívánok. Egy méhnyakrák nem hamar múlik el. Műtétje lesz 1 hét múlva. Sajnos későn vették észre a rákot. Nagyon kis esélye van arra hogy a beavatkozás után teljes életet élhessen. Minden erőm energiám reményem szeretetem erre fordítom hogy valahogy a hozzáállásommal jobbá tegyem ezt a helyzetet. Áldom az eget amiért ilyen apukám van és ilyen a felesége. Segítenek minket mindenben. Folyton folyvást visznek anyához. Nem békében váltak el nagyon nem. Mégis segitik. Ha kell akkor ételt viszünk ha kell gyógyszert. Mindenben segítik hogy meggyógyuljon.
- Szia anya. Hogy vagy?- mosolyogtam rá mikor megláttam hogy nem szomorkodva ül a kanapén valami filmen. Az asztalánál ül és olvas. Ha nem is tűnik fek de ez hatalmas előre lépés. Eddig mindig gubbasztott es depresszíó felé sodorta saját magát. De most mosolygva olvasta a könyvét.
- Szia kicsim. Jól vagyok. Képzeld ma a nővéred hozott nekem egy könyvet. Nagyon izgalmas arról szól hogy egy francia nő elköltözik Amerikába es beleszeret egy férfibe és hogyan alakul az élete ezen túl.
- Jól hangzik- feleltem.
- Veled miújság?- érdeklődött. Elmeséltem hegyiről tövire az egész Bence Gergő ügyet es hogy jol érzem magam Bencével. Ez önzősegbek tünhet hogy a beteg édesanyukámat ilyenekkel traktálom. De nem az. Anyukám nagyon szereti a történeteket. Mindig mesélt nekünk a gyerekkoráról eletéről ilyenekről. Én is ezt teszem. Mert tudom hogy boldoggá teszi hogy elmesélek minden apróságot is nem pedig lerázom annyival hogy semmi extra.
- Bence nagyon szimpatikusnak bizonyul. Gergőt sose kedveltem igazán ezt tudod jól, de sose befolyásolnálak semmilyen döntesedben.
- Köszönöm. Viszont számomrá egyértelmű hogy kalotaszegi táncokat szeretnék táncolni.
- Mindjárt gondoltam- mosolygott fel. Még fél óráig beszélgettünk mikor hívtam aput hogy jöjjön értem. Este még zenét hallgattam majd felmentem az interentes oldalakra. Face-n nem időztem sokat de meglepődve konstantáltam hogy Bence bejelölt. Visszajelöltem. Instagramon is ez a látvány fogadott. Visszaadtam és én is kértem a követést. Ennyivel le is tudtam volna a mai napom, de Bence rám írt.
- Szia. Milyen gondolkodtál már a táncon?😉
- Igen. Kalotaszegit szeretnék táncolni. De ha neked más terved van nyugodtan mond nyitott vagyok rá.😄
- Egyik kedvenc táncom a Kalotaszegi ugyhogy jobbat nem is választhattál volna Rezi!😊
- Rendben. Különben csak udvariasságból kérdeztem meg. Nem változtatnám meg a véleményem- írtam meg az igazat.😏
- Valahogy selytettem😂🤗
- Na hát akkor jó😏
- Holnap mikor is lesz tánc próba?😶
- Fél négytől 8-ig. Kicsit elfárdunk a végére. S mire én haza érek...
- Köszönöm🤗 mivel jössz haza?
- Busszal jönnék csak kesőn megy a busz ugyhogy kehet hogy aput hívom bár nem igazán fog ráérni rajtam kívül él más is a családba... ugyhogy erre még nem tudom a pontos választ🙄
- Én igen. Mi is arra lakunk. Szívesen haza viszünk🙂😊
- Jajj nem azért mondtam hogy sajnálj es tényleg nem fontos
- Dede. Szívesen! Lehet hogy jól tudsz parancsolgatni de nekem nem lehet nemet mondani! Úgyhogy te szépen kérdezd meg apudat hogy az ugy jó-e neki!😉😊
- Jójó. Nagyon köszönöm!🤗
- Majd meg hálálod! Valahogy😏
- Ohhóó. Ne gondolj sokat szivem❤😉
- Én nem is. Te gondoltad tovább. Én csokira gondoltam szivem❤- vette fel a vonalat Bence.
- Én nem gondolok sokat. Én nem akarok neked csokit fizetni😋 szivem😏
- Hát persze hogy is ne. Te sosem soha semmikor semmi rosszra😏
- Nem is ismersz😋- próbáltam a végső módszert.
- Na akkor adj esélyt megismerni. Tánc előtt egy tea kávé kakaó??😏
- Fél háromkor gyere értem akkor lehet róla szó😉
- Lehet róla szó? Az egooom!!😢- játszotta el a sértődöttet
- Maximum ezért is kiengesztelsz!!😏
- Haha. Elképzelted!😋
- Na jó szivem. Aludj🤗
- Szia szivem🤗- köszöntem el.
Atya ég. Hogy én ezt hogy magyarázom ki és hogy ebből mi lesz??
YOU ARE READING
I'm a dancer a Folk dancer And I'm A Simple Woman
RandomMagyar Rezeda vagyok. Amit az életemről tudni kell: Egy élet a tánc. *részlet a könyvből - Néptánc nem egy sport. Nem abból áll hogy eljársz próbákra. A Néptánc egy élet. Mindenével együtt. A legcsodásabb Zenéivel. A gyönyörű Viseleteivel. Az egész...