8.

70 7 0
                                    

Egész éjjel forgolódtam, a plafont bámultam, könnyeztem vagy éppen sikerült elaludnom rémálmok, fájdalmas emlékek gyötörtek.
Egyik ilyen álmom után ziláltan ültem fel az ágyon, izzadtan gyors szívveréssel nyúltam a telefonomért hogy megnézzem hány óra van. 7:34 a legutolsó óranézésem ota nagyjából 3 óra telt el.
Elővettem a fülhalgatóm és beraktam egy lejátszási listát. Felmentem a közösségikre mjad a mesengert is megnyitottam. Bence elérhető volt. Írtam neki.
"Szia"
" Jó reggelt"
"Jónak nem mondanám"- reflektáltam
" Mi történt?😔"
" Álmatlanság és rémálmok már megszoktam"
" Az nem jó😔💔"
" Mindegy. Te mit csinálsz ébren ilyen korán?"
" Csenge rám ugrott erre nyilván felkeltem és most szinezek"
"Szinezel? Mutasd mit szineztél"
" Oomm.. nem szinezek csak egy ceruzaval es egy kaveval a kezemben ulok a szinezo felett es dicserem a hugom festeset"- javitotta ki előző állítását
" Mindjárt más"
" Te mit csinálasz?"
" szekrényem előtt ülök és válogatom a ruhakat hogy mut vegyek fel"
" uhh azt a tesom is szokta.. neked is 3 oraba telik?"
"3?? Minimum 4😂"
" jó is az" "Gondolom nem kell mondanom hogy nekem annyi hogy kiveszem az elsőb pólót amit találok és tiszta😂"
" selytettem hogy nem vacilálsz😂"
" Hat minek az😂"
" Benceee"
"Miaz?"
" Segits... ott egy pok a falamon"
" szolj valakinek hogy tegye ki"
" senki nincs ebren"
" akkor menj a nappaliba es ne menj vissza oda. Kapd fol a cuccaid es fuss"- tanácsolta
" fiu letedre nem kemenykedsz hogy az csak egy pok"
" bevallom.. utalom a rovarokat es razarom az ajtot ha latok egyet😂😌"
"😂😂😂😂"
Kiszedtem a szekrényemből egy otthoni szerkót és a kimentem a nappaliba és a laptoprol elindítottam egy HIMYM részt. Pont egy ilyen póló volt rajtam

Ehhez felvettem még egy pamut rövidnadrágot és kimentem a konyhába reggelizni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ehhez felvettem még egy pamut rövidnadrágot és kimentem a konyhába reggelizni. Megvártam míg apu felkelt és kirakta a pókot addig sorozatot néztem.
- Apuu apuuu rakd ki a pókot a szobámból- rohantam a nyakába mikor kijött a hálójukból.
- Persze kicsim csak hadd ébredjek fel a kómábol- tolt félre és lépett a kávéfőzőhöz.
A nap jelentős részében nem csináltam semmi érdekeset csak voltam. De annyira belemerültem a sorozat nézésbe hogy fel sem tűnt hogy 1 óra. Nekem 15 perc múlva el kellett mennem a buszra Bencével. Bedobáltam a táncos dolgokat és a reggel sokáig válogatott ruhámat vettem fel amiről hamar meggondoltam hogy nem veszem fel és újjab fejtörés kezdődött a szettet illetően.
Mivel a tegnapi esőzéstől hűvösebb volt, ezért egy rövidebb kötött felső szakadt farmer kombót megfelelőnek találtam és már rohantam is buszhoz.

 Mivel a tegnapi esőzéstől hűvösebb volt, ezért egy rövidebb kötött felső szakadt farmer kombót megfelelőnek találtam és már rohantam is buszhoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Bence már ott volt. Végig legeltettem rajta a szemeimet. A tegnapi kék farmer fehér felsőtől nem sokban eltérő stílusban jelent meg.

 A tegnapi kék farmer fehér felsőtől nem sokban eltérő stílusban jelent meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Laza de mégis helyes. És ő ezt pontosan tudja. Amolyan tudja de mégsem annyira löki az egót. Néha ha úgy adja a szituáció akkor egy poénnal dicsőíti az egóját de annyira nem erősen.
- Még álljak pár percig mozdulatlanul hogy nézni tudja vagy már köszönhetek és megölelhetlek?- kérdezte mosolyogva.
- Még fél percet kérnék- mondtam a nem a szemébe nézve. Erre felnevetett.
- És 28 27 26 25 24- kezdett el számolni majd mikor a nullához ért hozzám lépett és megölelt.- Akkor sziaaaa- húzta el az a betűt.
- Haliiiii. Jön a busz- pillantottam a kanyarba.
A buszról leszálva Bence rám nézett:
- És hova?
- Tudod hol van a Meki?- kérdeztem.
- Persze- biccentett.
- Amelett van egy ruhabolt. Amögőtt egy íróbolt és melette házak. Tudod követni?- kérdeztem.
- Aha- mondta némi gondolkodás után.
- Na az szuper. Mert ott egyen ha tovabb mész és lefordulsz balra van egy nagyon kicsi híd és ha ott lemész majd elmész jobbra ledz ott egy kávézó és annak a jobb oldalán van fás parkos akarmi és ha azon keresztül mész akkor ott lesz pici tisztás és ott van egy nagy fa alatt egy pad. Oda járok- mondtam.
- Bazdmeg Rezii- nevetett.- Miért nem azt mondod hogy a tisztásra te szerencsés- nevettem fel én is.
- Nem tudtam hogy tudod az hol van.
- De te bonyolultabban mondtad el- nevettünk még mindig.
- Jó de akkor út közben menjünk be még abba a kávézóba.
- Jó. En is kívánok egy kávét- bólintott ő is.
Az egész utat végig beszélgettük olyanokrol mint például: miért szar a kémia és miért jó a töri vagy a táncos versenyek. Majd egy nagyon kemény kérdést szegezett nekem:
- Mi van veled és Gergő között?
- Semmi. Az egyik legjobb barátom természetesen Marci után.. csak ugye ő meg nem nagyon tartja velem a kapcsolatot de hát ez van.. Szoval semmi. Soha nem is volt nem is lesz.
- Ja értem. Csak azért hogy véletlenül se lépjek tilitott mezőre- fogalmazott finoman hogy ne egyből legyen érthető- Bondzsival elég szoros barátságot ápoltok.....
- Te hülyeeeeee- nevettem- ő az unokatesóóóm.
- Kínos- bólintott.- Mit iszol?- kérdezte mikor már beléptünk a kávézóba.
- Húúúúú Kapucsino karamellel- fordultam itt mát az eladósráchoz aki szőkehajába túrva széles kaján mosollyal az arcán vette fel a rendelésem- Te mit iszol?- kérdezte Bencétől...a névkártyájáról leolvasva... Dani.
- Egy Cafe lattet szeretnék kérni. Ugyszintén karamellel.
- Rendben. A blokkon ott a számom- fordult felém.
- Köszi majd kiírom hogy szinglik keressenek téged- nyomatékosítottam a szingli szót.
- Aham... de jobban örülnék ha te keresnél- kacsintott.
- Hu haver- bólintott Bence- te aztán megtaláltad az IQ-dnak megfelelő munkát- veregette válon majd fizetni akartam de rámnézett.
- Törpe. Amíg velem töltöd az idöd nemhogy pénzt de még a pénztárcadat se vedd elö- nevetett ki és a srác kezébe nyomta a pént aki vissza akart adni de egy koszi csá- val elintézte Bence majd óvatosan kifelé húzott.
Amíg a parka értünk lassan kortyolgattam a kávém és Bencéhez fordultam:
- Mi volt ez?- nevettem.
- Mi mi volt?- értetlenkedett.
- Az ahogy a srácra néztél ahogy beszéltél vele a stílus... érted mire gondolok?
- Ja.... hát sötét mint a világűr nem tudtam máshogy hozzáállni.- mondta.- Meg nem igazán esett le neki hogy együtt jöttünk a kávézóba- emelte meg gyorsan a szemöldöket majd le is eresztette azt.
A tisztáson ültünk és csak meséltünk beszéltünk nevettünk komoly témákról beszéltünk és egyszerűen nem volt 3 olyan másodperc ahol meg ne szólaltunk volna. Folyamatosan mondtunk valamit. Tetszett hogy ennyire egy hangon mozogtunk...
Csak kár hogy én akkor azt még nem tudtam hogy nem tart olyan sokáig a boldogságom...

Halii. Remélem tetszett az új rész. Egy kérdéssel fordulok felétek. Szereplő jellemzés + kép rész legyen vagy inkább hanyagoljam?

Ha tetszett 🌟 és 📝(ez a kommentet jelöli😂) ha nem akkor "arra van az ajtó.

I'm a dancer a Folk dancer And I'm A Simple WomanWhere stories live. Discover now