Rozdział 1

25 0 0
                                    

- Panie, jesteś pewny, że to Ona?
W wielkiej sali zapadła cisza, a wzrok zgromadzonych przeniósł  się na osobę siedzącą na największym tronie znajdującym się centralnie na środku pomieszczenia.
- Ateno,  czyżbyś wątpiła w moją mądrość?
- Nie śmiałabym Ojcze, lecz drobny błąd   wywołany  przekazaniem dziedzictwa może skączyć się katastrofalnymi  skutkami. Na przykład jeśli przeszłaby ona na stronę ciemności mogłaby nas zgładzić, gdyż nie jesteśmy już tak potężni jak kiedyś,  teraz jesteśmy zaledwie cieniem dawnej potęgi.
- Wiem moja córko,  lecz nie możemy dłużej czekać. Tak jak już wspominałaś ona może nas zniszczyć,  ale również uratować. Zatem skoro omówiliśmy wszystkie za i przeciw, to możemy przejść do ceremoni. Bracia i Siostry wspomóżcie mnie swoją mocą.
  Wszyscy zebrani wstali i utworzyli krąg oraz zaczęli śpiewać potężne zaklęcie.
Na potęgę dawnych lat,  w imię dawnej chwały,  przekazać dziś Tobie chcemy Zaginione Dziedzictwo,  używaj mocy roztropnie. Na potęgę dawnych...

Zebrani powtarzali tak z dziesięć razy. Gdy kończyli między nimi pojawiło się światło które później znikneło, wtedy przywódca przemówił.

- Teraz los całego  świata leży w jej rękach.

Tymczasem kilka dni wcześniej na  Ziemi.

Lumina

 - Córciu, czy jesteś spakowana?

- Jasne, mam wszystko.

 - Czy na pewno zabrałaś piżamę, buty na zmianę ...

- Na pewno, sprawdzałam już z tysiąc razy, mam wszystko. - Dobrzy ludzie ratujcie jeśli tacy jeszcze istniejecie, mówiłam jej już mnóstwo razy a ona wciąż nie może zrozumieć, że nie jestem dzieckiem. Oszaleć z nią można, ale w sumie lepiej tak niż żeby miała mnie gdzieś.     

       Wyjeżdżam z siostrą tylko na dwa tygodnie w góry na obóz konny.Fajnie co nie? Mnie też się to podoba, tylko mama zrobiła z tego nie wiadomo jakie halo, w końcu wyjeżdżają jej córeczki, pierwszy raz same, i co z tego, że mam 14 lat a siostra o dwa lata mniej.

Dobra zagadałam się, czas spać jutro wyjeżdżamy o 8.00. Dobranoc


Dziękuje jeśli ktoś to czyta,postaram się dodać następny rozdział w tym lub następnym tygodniu.

Tajemnica Światów (ZAWIESZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz