მეგონა სიყვარული მარტივი იყო როგორც ფილმებში და წიგნებშია .მეგონა უბრალოდ ვიტყოდი
-მინდა შემიყვარო
და იქ ყველაფერი დამთავრებული იყო შენ ჩემი გახდებოდი მაგრამ რას ვიფიქრებდი რომ სიყვარული ასეთი მწარე და სატანჯველი იყო ზოგ შემთხვევაში ....არც კი მახსოვს პირვრველად როდის შეგნიშნე ისეთი პატარა ვიყავი ეს ჩემს ძალებს აღემატება რომ გავიხსენო ჩვენი პირველი მზერა ან სიტყვა რომელიც ერთმანეთისთვის გვითქვამს მაგრამ მე შენ დამატყვევე მაშინვე შენს ლურჯ მოელვარე თვალებში ჩავიკარგე უკიდეგანო სივრცეში რომელებიც პატარა ლურჯი ვარსკლავებივით ელვარებდნენ უკან დახევა შეუძლებელი იყო შენს თვალებში მთელს სამყაროს ვხედავდი მახსოვს მაშინ როგორ ვაბედნიერებდით ერთმანეთს როგორ ვთამაშობდით და როგორ ვცდილობდი შენს მოხიბვლას იცი დღემდე მაქვს ის საყურეები რომელიც მერვე დაბადებისდღეს მაჩუქე მაგრამ შემდეგ ჩვენი გზები გაიყო თითქმის დამავიწყდი საანამ ჩვენი გზები არ გადაიკვეთა კვავ შენ უკვე შეცვლილი იყავი მშობლის გარდაცვალების გამო სრულიად გარდაისახე შეიცვალე მაგრამ მაშინ უფრო ძლიერ შემიყვარდი მზად ვიყავი ყველაფერი მეპატიებინა რაც არ უნდა დაგეშავებინა ჩემთვის რაც არ უნდა გეკადრებინა ჩემთვის მე უბრალოდ შენი სიყვარული მაგიჟებდა შენ ჩემთვის ნარკოტიკივით იყავი რომ ვერ გხედავდი ცუდად ვხდებოდი პირველად მახსოვს კვავ ჩემს დაბადებისდღეზე გამიჩნდა შენდამი გრძნობები როდესაც ცეკვის გამო ბოზი მიწოდე მე მაშინ ყველაფერი ჩამწყდა ტუჩი ამიკანკალდა შეიძლება სხვისთვის თავისი ადგილი მიმეჩინა უბრალოდ მაგრამ შენ ვერაფერი გითხარი უბრალოდ მიყვარდი და ამის გაკეთება არ შემეძლო ამიტომ ოთახში შევიკეტე ტირილი დავიწყე უკან აღარ გამოვსულვარ იმ დღეს პრინცესა უნდა ვყოფილიყავი მაგრამ შენ სრულ არარაობად მაქციე სხვა გზა არ მქონდა შენ ის დღე ჩამიმწარე რომელზეც მთელი ცხოვრება ვოცნებობდი სხვა გზა აღარ მქონდა აივანზე დავდექი ხელები გავშალე უნდა გადავმხტარიყავი სიცოცხლე აღარ მინდოდა ხალხში ისე დამამცირე უნდა გადამედგა ნაბიჯი და გავფრენილიყავი უჰაერო სივრცეში როგორც კოსმონავტი როდესაც ჩემმა სიცოცლის ვარსკლავმა დამიჭირა ამ ადამიანს ასე ვუწოდებ რომელმაც გაფრენის და სიცოცლის დაკარგვის საშვალება არ მომცა იცი? ამის შემდეგ ღაამეები არ მეძინა მოგეკედლე შენზე ფიქრში მათენდებოდა ნუთუ ასეთი სულელი ვიყავი რომ შენთვის სიცოცლეს ვამთავრებდი და სიკვდილს ჩემი ხელით ვაძლევდი ჩემს თავს მაგრამ ისე მიყვარდი ესეც კი გაპატიე შენ თითქმის მომკალი მე კიდევ შეგინდე ყველაფერი.