Capitolul 2 - De ce eu?!

102 3 2
                                    

Capitolul 2.

             - Aveti de gand sa ne spuneti si noua ce s-a intamplat intre voi 2? vocea mamei ma trezeste din gandurile mele in care cazusem in mod profund. Imaginea aceea de la hotel cand l-am gasit in pat cu blonda anorexica imi aparea in minte in mod constant de atunci, facandu-ma sa-l urasc si mai tare de cat il urasc deja. Nu le puteam spune alor mei ce s-a intamplat, trebuia sa ma gandesc repede la o minciuna, si una destul de buna. Mama nu e proasta, se prinde mereu cand o mint.

Adevarul este ca ne-am certat, nici nu mai stiu de la ce, dar e important faptul ca nu pot trece peste, si nici el. Asa ca nu mai bine am ramane noi acasa? va rog! spun cu o fata de catelus plouat gata sa plang daca e nevoie. Eu nu merg nicaieri si mai ales nu merg nicaieri cu.. el!

Nu! spun parintii nostrii la unison. Voi veti merge in tabara aia si punct! o spun ei tare si raspicat, astfel sa fim siguri ca i-am auzit. 

Avem dreptul la un prieten? adica, putem sa mai luam pe cineva cu noi? Christian Vance are prieteni? wow.. credeam ca are doar clone.

Daca asa va convingem sa mergeti.. fie. Ann', cheamo pe Lizzie si pe maica-sa dupa scoala la noi. Dar sa nu dati foc la tabara! zise mama umpic, dar doar putin speriata. Stia de ce suntem eu cu Lizzie in stare cand suntem in acelasi loc si ne plictisim.

Christian, spune-i lui Edward sa treaca pe la noi diseara, sunt sigura ca ii va placea ideea asta la nebunie. spuse doamna Vance iar eu raman cu gura cascata. Edward este tipul de care Lizzie este indragostita pana peste cap, iar el tot continua sa ii dea sperante proaste la comanda acestui vierme mizerabil. Daca crede ca se va juca iar cu mintea surorii mele din alta mama se inseala, habar n-are ce i-am pregatit, va fi o vara de cosmar atat pentru mine, dar mai mult pentru el.

Plecati, intarziati la scoala. Christian, poftim cheile de la masina, azi o duci si pe Anne la scoala. Nu, nu nu nu nuuu! nu iar in masina aia.. nuuuu! domnule Vance, te respect, dar poti sa te duci dracu! 

**

      Incercam sa ma mentin cat mai calma posibil, dar temperamentul meu bine cunoscut ca fiind cel mai vulcanic din liceul meu lasa de dorit. Imi venea sa iau tot ce prindeam in mana in momentul asta si sa i le sparg lui Christian in cap, dar la ce rezistent e la lovituri, riscam sa ma accidentez chiar eu, asa ca prefer sa stau cuminte si sa gauresc scaunul din piele cu unghiile. Radioul era singurul lucru care strapungea linistea, iar intre noi atmosfera devenea din ce in ce mai tensionata, iar cum niciunul nu zicea nimic, ma hotarasc sa sparg eu gheata.

Ce mai face Kaitlyn? intreb iar el isi ia privirea de la drum privindu-ma. Din privirea lui intelegeam un singur lucru, si anume tristetea. De ce ar fi trist cand este intrebat de iubita lui?

E bine. Ce mai face Mike? doamnelor, domnisoarelor si domnilor, tocmai a reusit sa-si dea singur maxima zilei. Mike este iubitul meu in aparenta, dar el nu are o treaba cu fetele. A fost de acord sa ma ajute sa-l fac pe Christian sa-i para rau, sa-i para rau de tot ceea ce mi-a facut, de felul in care si-a batut joc de mine iar apoi parca nici nu ma mai cunostea, si mi-a iesit, pentru putin timp chiar mi-a iesit! asta pana a aparut Kaitlyn in peisaj.. Kaitlyn este majoreta sefa a liceului, deci va inchipuiti singuri o blonda spalacita care nu are altceva in cap inafara de cumparaturi si sex. 

Bine ca mi-ai adus aminte, trebuia sa vina sa ne ia pe mine si pe Lizzie sa mergem impreuna la scoala, stai sa-l sun. O sa fie interesant..

Convorbire telefonica cu Mike*

- Buna iubire, ce faci? intreb cu cea mai amorezata voce dupa ce raspunde, starnindu-i rasul lui Mike si un marait lui Christian. Dansam practic in interiorul meu ca am reusit sa fac asta!

Young Love. [PAUZA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum