Nota autorului importanta la sfarsit. Va rog, read it! Thanks.
O luna intreaga. O luna intreaga de relatie cu Christian. O luna intreaga de cand suport papusile din plastic care imi faceau viata amara in liceu. O luna intreaga in care idioata de mama a stat doar in tabara. Stiam ca acest lucru nu va aduce nimic bun, dat fiind faptul ca Martiana si cu Derek au fost fortati sa faca o proba speciala, si anume.. Proba vestimentara a anilor 40! Ideea mamei, evident.
- Anne, trezeste odata! Cine are tupeul fantastic sa-mi perturbeze somnul de frumusete?!
- Lizzie, te iubesc, dar esti cretina! Ce dracu' vrei de la viata mea la 5 dimineata?!
- Ah, nimic important. Nu te intrebi de ce dormi singura? Nu. Tot eu sa vin sa te anunt, ca o prietena buna si devotata ce sunt, iar tu ma injuri. da, cum sa nu! In timp ce buna mea prietena se crizeaza, eu observ ca, chiar am dormit singura. Unde dracu este Christian?!
- Iarta-ma Lizz, iarta-ma. Stii cum fac cand sunt trezita brusc! acum, ce ar fi sa imi spui toata povestea de la inceput?
- Stii că aseara am fost la petrecerea aia, adica sigur stii pentru ca te-ai imbatat ca proasta si ai vomitat pe Caroline, dar nu asta e important. Se pare ca in seara asta e alta petrecere, iar noi nu am fost invitate, doar baietii. Asa ca, Christian a ramas la Klaus aseara ca sa-si puna planul la punct. Stai, ce plan?!
- Lizzie, toarna tot! Sunt mai treaza si mai nervoasa ca niciodata! Si intr-adevar, nervii imi cresteau pe masura ce Lizz imi spunea tot ce planuiesc baietii.
- ...si vor sa faca un pariu ceva in gen : cel care se culca cu cele mai multe fete primeste 500 de dolari. Ce?! Acum chiar m-am enervat la maxim.
- Lizz, mai ai cheia de la cabana lui Klaus?!
- Ann', ce vrei sa faci? Ma intreaba cu o fata cat se poate de speriata. Adica pe bune, si eu m-as speria de mine insumi. Cu parul in toate directiile, ma mir ca am nimerit demachiantul aseara si mahmura. Combinatia perfecta de Hallowen, pacat ca mai este ceva timp pana atunci.
- Vino dupa mine si taci. Ia si porta-vocea, vom avea nevoie de ea. Ordon mergand spre iesire. Deja aveam nervii intinsi la maxim, nimeni nu ma poate oprii acum.
- Anne Ross, unde crezi ca pleci la 5 dimineata?! Corectie, o singura persoana ma poate oprii acum, si anume uraganul Ross, adica mama.
- Daca ma iubesti cu adevarat ma vei lasa sa plec dupa Christian, mama! Spun fara niciun fel de emotie, privind indiferenta privirea mamei care mai avea putin si ma omora.
- Anne, nu ma refeream de ce pleci, ci cum ai curajul sa iesi in halul asta din casa! Ce? Acum chiar ca sunt mai confuza ca niciodata. Mama, sa ma lase sa plec de nebuna la ora asta?! Asta da noutate.
- Pa mamii. Spun, deschizand usa, inca socata de reactia mamei. Odata iesite din casa, atat eu cat si Lizz am inceput sa radem isteric, auzind cum mama vine dupa noi cu un facalet care, sincer, habar n-am de unde il are. Acum nimic nu ma mai poate oprii sa ajung la cabana unde scumpul meu iubit isi va dorii sa nu fi fost vreodata acolo.
- Lizz, da-mi cheia! Spun in timp ce urcam scarile cabanei. Daca pana acum eram nervoasa, acum sunt speriata. Speriata de ce as putea gasii inauntru. Daca-i blonda, ii tai parul, daca-i bruneta o desfigurez, daca-i roscata o decapitez si daca e satena o pun sa se vopseasca cu var de zugravit copacii. Descui usa, intrand in cea mai mare liniste. Intr-un pat doarme Christian, cu Klaus langa el. De ce dracu au adormit in acelasi pat si mai ales imbratisati?!
CITEȘTI
Young Love. [PAUZA]
Fiksi RemajaDe la iubire la ura este doar un pas, dar nu si in cazul Annei Ross. Dupa ce a trecut intr-un final peste despartirea de actualul player al scolii, Christian Vance, afla ca este nevoita sa stea langa el o vara intreaga.