part(8)

45 7 0
                                    

مرام..تشانيول انت بتحبنى بجد.
تشانيول..لاء مش بحبك.
مرام..ااايييه انا كنت عارف انت شخص وحش ومش بتحبنى انا بكره.ك
تشانيول.. استنى استنى سيبينى اكمل كلامى استنى انا مش بحبك انا بعشقق وبموت فيكى بحبك بحبك بحبك
مرام..اسفه اوبااا انا بموت فيك بحبك
حضن تشان مرام ثم قبلها على جبينها ثم خرج من الغرفه .خرجت مريم من الغرفه وذهبت الى غرفتها هى ومرام.
مرام بسعاده..تشانيول بقى حبيبى انا وتشانيول نتواعد يااااهوووو.انا فرحاانه اوى
مريم بسعاده..بجد مبروك بس لازم انتى كمان تقوليلى مبروك
مرام..ليه اوعى تكونى.
مريم..ايوه انا واوبا سيهون نتواعد.
مريم،مرام..هههههههههههههههه
ذهبا كلآ من مرام ومريم الى الاستحمام ثم ذهبو الى النوم.
عند سيهون وتشانيول.
دخل تشان الغرفه وهو يرقص ويغنى من كثرة الفرحه ثم شاف سيهون وهو بيغنى.
تشان..سيهون انا ومرام نتواعد
سيهون..الف الف مبروك وانا ومريم نتواعد
تشان..بجد الف مبروك
ذهبو الى الحمام ثم استحموثم خلدو الى النوم وهما فريحيم وبعد مرو اسبوع من ثلاثه اسابيعوالفضله قبل رحيل مريم،مرام.
فى صباح اول يوم فى الاسبوع القبل الاخير
صحت مريم،مرام على صوت احد يدق باب غرفتهم لبست مرام الحجاب ثم ذهبت تفتح باب الغرفه فتحت باب الغرفه لقت تشانيول وسيهون.
تشان..صباح الخير حببتى.
مرام..صباح النور اوبا.
سيهون..مرام هى مريم صحيت.
مرام..اه صحيت.
تشان،سيهون..طب اجهزو عشان النهرده احنا اجاذه وحنروح للتنزه وانتووحاتيجو معانا.
مرام..ماشى حاضر كمان نصف ساعه تيجو وحنكون جاهزين.
تشان،سيهون..ماشى باى.
مرام..باى اوبا باى سيهون.
قفلت مرام الباب وذهبت عند مريم.
مريم..ايه فى ايه مين.
مرام بسعاده..ده اوبا وسيهون.
مريم..اه ماشى كانو عايزين ايه.
مرام..بيقولو انهم اجازه النهرده وحايخرجو الى التنزه وعايزنا نروح معاهم.
مريم..اه ماشى يلا نجهز نفسنا
مرام..ماشى يلا.
ذهبت مرام اولآ الى الحمام استحمت ثم خرجت ولبست ملابسها عباره عن چيبه مينى چيب وشراب كولون والچيبه اسود فى ابيض وتيشرت اسود فى ابيض.وكعب عالى لونه اسود وحجاب باللون الابيض ثم ذهبت مريم الى الحمام استحمت ثم خرجت ولبست ملابسها عباره عن فستان ب اللون الزهرى فى الاسود طويل وطعب عالى بالون الزهرى و حجاب بالون الاسود ثم بعد مرور نصف ساعه سمع صوت دق الباب ذهبت الفتاتان ثم فتحو الباب لقو سيهون وتشانيول.
سيهون..اووه حببتى رائعه وجميله.
تشانيول..وحببتى انا كمان رائعه ومثيره .😉😉
مريم،مرام بخجل..شكرآ جدآ.
تشان،سيهون..ههههه ماشى يلا.
ذهبا الفتاتين مع اعضاء اكسو الى التنزه ثم جلسو على المقاعد وبدأو بتناول الفطار ثم بدأو فى اللعب ومرام طول الفتره دى كانت مشغوله فى تفكير عن اهلها وان فات من الاربع اسابيع اسبوعين وهما فى الاسبوع الثالث ثم بكت كثيرآ وتركت الاعضاء وجرت بعيدآ عنهم .تشانيول ظل ينادى عليها بس لا رد.
تشانيول..مريم هى مرام تعبانه.
مريم بارتباك..لاء لاء بس مش عرفه مالها.
جرى تشانيول وراء مرام.
عند مريم واكسو.
تشين..مريم انتى متاكده انها  مفيهاش حاجه.
مريم..بصراحه يا جماعه انا ومرام فضل اسبوع ونمشى من كوريا خالص ومش حنرجع تانى.
سيهون وباقى الاعضاء ..اييييه ليييه
حكت مريم قصة سفرهم وانهم فى رحله مع المدرسه وان قد فات اسبوعان من اربعة اسابيع وهم فى اول الاسبوع الثالث لهم.
سيهون بصوت عالى..يعنى ايه انتى حتسبينى وتمشى .ثم تركها مع الاعضاء وذهب بعيد عنهم
مريم..اوبا اوبا اسفه غصب عنى اسفه.
كاى،تشين..خلاص يا مريم معلش روحى وراه يلا .
مريم..حاضر.
جرت مريم وراء سيهون
مريم..اوبا اوبا غصب عنى والله
سيهون ..امشى يا مريم دلوقتى مش عايز اسمع حاجه.
مريم.. من فضلك اوبا رد عليا انا اسفه اسفه وظلت تبكى حتى لم تلاحظ ان يوجد احجار كبيره امام قدميها ووقعت
مريم بصراخ..اووووبااااااا.
وجه سيهون نظره الى الخلف وثم لم ينطق بحرف من المنظر الذى رأه كانت مريم ملقاه على الارض ورأسها تنزف دماء بسبب وقوعها على حجره من الاحجار الكبيره.جرى سيهون اليها.ووضع رأسها على قدميه.
سيهون..مريم مريم اصحى لاء بلاش تقفلى عيناكى بلاش بلاش.
مريم بصوت ضعيف..اوبا سامحنى اسفه بحبك.ثم اغمى عليها.
سيهون.. لاء لاء وانا بحبك بحبك اسف اسف لاااااااااااء .
ثم حملها وذهب بها الى المستشفى وخبر باقى الاعضاء ماعدا تشان ومرام .
عند مرام وتشانيول.
ظلت تجرى مرام لغايت ما ركعت على ركبتيها وظلت تبكى حتى احست ان شخص يضع يداه على كتفيها.
تشانيول رفع مرام من على الارض واوقفها امامه .
تشانيول..مالك فى ايه زعلانه ليه.
مرام ببكاء..ارحل ارحل اوبا لازم انساك لازم يا امتن مش حعرف اعيش من غيرك بعد تركى الى كوريا .
تشانيول وملامح البكاء والحزن عليه.
تشانيول..ايه ليه ويعنى ايه حتسيبى كوريا.
حكت مرام لتشانيول كل حاجه عنها وعن مريم وموضوع سفرهم وان فات من الشهر اسبوعان وهما فى الاسبوع الثالث وفاضل اسبوع ليهم فقط فى كوريا.
تشان ببكاء..لاء انا مش حسيبك مش حسيبك وانتى كمان مش حتسبينى.
مرام ببكاء..غصب عنى اوبا غصب عنى اهئ اهئ اهئ بدأت فى البكاء.
تشان..خلاص متبكيش انا ححاول اتصرف .
مرام..ماشى اوبا .
ثم قطع صوتها صوت رنين هاتف تشانيول.
مرام.مين اوبا.
تشان.ده تشين .
تشان..الو تشين فى ايه ايييييييه ازاى طب انا حجبها وجايين على. طول.
مرام..فى ايه اوبا
تشان..تشين بيقول ان مريم فى المستشفى واخذوها الى غرفه العنايه المركزه.
مرام..ايييييييه يلا بسرعه.
ذهبو الى المستشفى وشافو سيهون جالس على ركبتيه امام غرفه العمليات ويبكى بشده والاعضاء عمالين يهدو فيه.
مرام..سيهون ايه الى حصل هى مش كانت معاكم ايه الى حصل اييه الى حصل ببكاء.
سيهون ببكاء..انا السبب انا السبب انا السبب السبب.
تشان..فى ايه الى حصل انا مش فاهم حاجه وليه سيهون بيلوم نفسه .
كاى..اصل .................ثم حكى كل حاجه حصلت بعد ما هو جرى وراء مرام وسيهون مشى وساب مريم ومريم ظلت تجرى ورائه .............
مرام ببكاء..انت السببب ليييييه عملت كده مكنتش قادر تسامحها ها ليه لو حصلها حاجه مش حسمحك ابدآ سيد اوه سيهون.
تشين ..خلاص يا مرام معلش تعالى اقعدى هنا.ذهبت مرام وجلست فى المقعد الذى اشار عليه تشين وظلت تبكى
خرج الطبيب.
جرى سيهون عليه.
سيهون..هى بخير قولى هى عمله ايه دلوقتى.
الطبيب.. اهدى اهدى شويه فى ايه مفيش حاجه هى بس دمغها اتفتحت بسبب اثر الوقعه وحتطلع من العمليات وربع ساعه وحتفوق وممكن تخدوها تخرج النهرده عادى مش حاجه خطيره.
سيهون..شكرا شكرا يا دكتور.
الدكتور..لاء ده واجبى.
خرجت مريم من غرفه العمليات وذهبت الغرفه منفرده ثم بعد ربع ساعه صحت مريم رات كل اعضاء اكسو ماعدا سيهون
مريم..انا فين ايه الى حصل ثم تذكرت كل شئ.وبدات تبكى وتنادى على سيهون.
تشان.. اهدى شويه هو فى الخارج حايدخول اهووو .ثم دخل سيهون وهو يبكى وجرى ورقع بجانب سريرها وظل يبكى.
مريم ببكاء ..اسفه اسفه اسفه اوبا اسفه
سيهون.. هسسسسسس انا الى لازم اتاسف اسف مريم اسف اسف بحبك بحبك.وفى هذه الاثناء خرج كل الى فى الغرفه .سيهون ..اسف بس متسبينيش اسف .
مريم..اسفه اوبا بس غصب عنى .
سيهون..ماشى خلاص بطلى بكاء ولا يهمك. ثم قبلها وابتعد.
مريم..اوبا بحبك.
سيهون.. بعشقق.
ثم خرجت مريم من المستشفى وذهبو جميعآ الى الفندق وخلت مريم ومرام الى غرفتهم وسيهون وتشان الى غرفتهم وباقى الاعضاء.ثم خلدو الى النووووم العميق.
  ---------------------------------------------
يارب البارت يعجبكم.

تحقيق الحلم الكورى حيث تعيش القصص. اكتشف الآن