LİNÇ EDİP DURMAYIN CİDDİ YAZMADIĞIMI ANLAMAYIP SALAK SALAK LİNÇ EDİYORSUNUZ
Bir gün arkadaşlarımla pikniğe gittik.Ormanlık ve tenha bir alandı.Sonra işte biz oyun falan oynadık sonra acıktık.Yemek yerken arkadaşlarım bana ilerideki masayı gösterdi."Bu senin aşık olduğun Alper değil mi" dediler.Ben direk baktım.Evet onlardı.Alper'in annesi babası abisi falan oradaydı.Ben ağlayarak çığlık ata ata koştum yanlarına.Alper'e sarıldım.Alper bir an şaşırdı sonra o da bana sarıldı.Oya teyze ve alperin babası bize gülümseyerek bakıyordu.Alperin abisi uyumuştu.
Sonra işte biz Alper'le başka bir yere geçtik konuştuk bayağı sohbet ettik.Alper beni samimi bulmuştu.Çok mutluydum.Sonra arkadaşlarım bana haber verdi biz gidiyoruz sen sonra gelirsin falan diye o yüzden onlar gittiler.Sonra işte Alper'lerin piknik yaptığı yere döndük.Alperin anne ve babası yürüyüşe çıkmışlardı ormana.
Alperin abisi de bir şeyler yiyordu.Sonra biz abisinin yanına gittik.Abisi bana baktı.(ben büyük memeli büyük kalçalı çok seksi bir kızdım).Oo bu güzellikte kimmiş dedi.Göz kırptı.Alper hemen sinirlendi.Abisinin yanına gitti ona yumruk attı.Kavga etmeye başladılar.Ben korkudan ne yapacağımı bilemedim.Sonra Alper benim elimi tuttu ve abisinden kaçmaya başladık.
Bayağı koştuk artık abisi benim peşimden gelmiyordu.İkimiz de soluklanmak için ağaçlara yaslandık.Alper'i memelerime bakarken gördüm.Utandım biraz ama hoşuma gitmişti.Alper yavaş yavaş bana yaklaştı.Bende ona yaklaştım.
Öpüşmeye başladık.Botokslu dudakları harikaydı.Biz öpüşürken Alper beni ellemeye başladı.Çok seksisin dedi artık benimsin bırakmam dedi.Sevgilimsin biriciğimsin dedi.Çok mutlu olmuştum.Alperle sevgiliydik.
Sonra işte biz ormanda soyunduk.İlk defa sevişiyordum.13 yaşındaydım.Alper benden 1 yaş büyüktü.Sonra biz işimizi halledip giyindik.Alper'le el ele tutuşarak piknik yerine geldik.Alperin ailesi bizi bekliyorlarmış bizi çok merak falan etmişler.Sonra işte arabaya bindik Alper'lerin evine gittik.Alperin annesi annemi aradı ve 1 hafta alperlerde kalacaktım çok heyecanlıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alper Oppam ile Hayal Et
RomanceAlper oppam ile yazdığım hayal et hikayesine hoş geldiniz arkadaşlar