Part 5

23 0 0
                                    


-Jó reggelt osztály, én leszek az osztályfőnökötök. 4 évig leszünk együtt jobb esetben, mert ki tudja ki bukik meg. Na, de én nevem: Mrs. Stilinski, de ha úgy van akkor hívjatok Lydia-nak. Ha nincs bent senki a teremben rajtunk vagy sulin kívül. A lényeg ahányan vagyunk itt, annyian leszünk. De mindenki mutatkozzon be és mondjon valamit magáról, kezdődjön most innen elölről, vagy hátulról?

-Elölről tanárnő!! - kiabáltam előre.

- Hát akkor elölről. Kezdjük, balról jobbra.

-Lyra Santisa vagyok, szeretem a ruhákat. (plázacica szerintem gondoltam)
-Alissa Dark vagyok, szeretek tanulni. (tanulómoly gondoltam)
-Eric Bark, zenélni imádok. (zenész lesz a kölök:gondolat)
-Barna Helos, úgyszint zenélni.
-Ana Courtiz személyesen, és az autó szerkesztést szeretem csinálni. ( minttudoménmileszbelőle)

-Molly Miid, szeretek plázába járni a barátaimmal. Akika következők lesznek utánam. (tipikus plázacica gondoltam)
-Jazmin Hell, Molly barátnője. Ugyanazt szeretjük, mint Molly.
-Delfi Hala, Molly barátnője.
-Ambar Var, Molly barátnője vagyok.
-Betty Seler, Mollyhoz tartozok.
-Willhemina Setre, Molly drága barátnője vagyok. ( Na, ezek már nyávogták és elegem lett belőlük)

-Adrián Lucero vagyok, szeretek motorozni.
-Alex Calambo vagyok, a BBaGb csapatot erősítem, ahogy mindenki itt a hátsó padsorban.
-Theo Narvane, szeretem a motorokat.
-Seila Da La Rosa, szeretek motorozni és ezekkel a bolondokkal lenni.
-Armando Rosales, aki a fogadott húgommal kötegszik, velem kihúzza a gyufát, és a fogadott húgom: Seila.( nem is tudtam, hogy a fogadott húga vagyok)
-Dominic Adam LamKimbert vagyok, BBaGb csapat vezére, de csak a fiúk részéről. A lányok részéről Seila lesz.
-Scott Dunbart vagyok, szeretek a bandával lógni..

-Rendben gyerekek,most mindenki ismer mindenkit, így menjetek ki szünetre. Utána elmondom a szabályokat és mehetek haza. Vagy most mondjam? - kérdezte a tanár.

-Most mondja. - kiabáltuk a csapattal.

Elmondta a tanárnő és mindenki ment ki vagyis rohantunk ki az osztályból. A srácokkal mentünk a motorokhoz, felpattantunk és gázt adva. Elhajtás előtt, felpörgettük a motort. És utána elmentünk motorozni...

My Life: Just with himDove le storie prendono vita. Scoprilo ora