on dördüncü bölüm

440 24 6
                                    

Yaprak;barış?bi daha beni arama..

Barış;yaprak,bekle..

Barış miraya bakarak;ya sen nasıl bi manyaksın,bırak peşimi!

Mira barışa yaklaşarak;daha yeni başlıyoruz hayatım.

Barış;hayatım?senin gerçekten ruhsal sağlığın iyi değil

Mira;yaaaa öyle deme...hem yaprakla hiç yakışmıyorsunuz.

Barış;sanane,sanane

Mira;tamam,tamam eğer son kez düzgün bir şekilde konuşmamıza izin verirsen aranızdan çekilirim yoksa benden daha çok çekeceğin var

Barış;son kez..

Mira;seni bi otele çağıracağım,,♡

Barış;otel?bi cafede olsa

Mira;beni kırma ya zaten son kez..

Barış;iyi be tamam

-otel-

Barış;evet ne konuşacaksın?

Mira;aa sert yapma,hiç sana yakışmıyo

Barış;kes sesini,diyeceğini de..bak yaprak ile aram bozuk yine de geldim,çabuk ol!

Mira;önce biraz meyve suyu,falan?

Barış;gerek yok..

Mira;gerek var..son kez lütfen..

Mira hemen meyve suyunu alır ve getitir fakat içine uyku ilacıda katmıştır..

Barış ise bundan habersiz içer meyve suyunu bilemez ki iğrenç bi tuzağa düştüğünü..

Barış esneyerek;sanki biraz...uykum geldi diyerek gözlerini yumar.

Mira;evet,sonunda..uyu bakalım sen şimdi senin telefonundan yaprağa mesaj çekelim.

Imm nasıl bi mesaj olsun ha buldum;Yaprak son kez bana bir şans ver yada son kez konuşalım ama lütfen konumunu atacağım otele gel..

Yaprak mesajı görür,ilk cevap vermek istemesede sonra tamam son kez konuşmaya geliyorum diye mesaj atar.

Mira;evet şimdi öyle bi ortam hazırlayacağım ki bu sefer sadece bana kalacaksın.

Önce,seni şöyle yatak kenarına çekeyim..bende bi üstümü değiştireyim..evet biraz daha birşeyler ayarlarsam bu iş tamam.

Kapı çalar,mira kapıyı açmaya gider..

Mira;yaprak hoş geldin,biz de işte barışla..anlarsın ya

Yaprak;ikinizde çok iğrenç insanlarsınız..nefret ediyorum diye gözleri dola dola oradan uzaklaşır..

Fakat bunlar olurken barışın hiçbir şeyden haberi yoktur..

yaprak&barış •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin