Yaprak;ya sırık?
Barış;ne oldu amazon,bi sorun mu var?
Yaprak;sen zaten bir sorunsunda neysee,benimle oturmasan ve ya sen bu okulda okumasan!!
Barış;nasıl?ben bu okuldan asla gitmem..
Yaprak;neden ya neden?istemiyorum seni,anlamıyor musun,yanımda olmanı istemiyorum,benimle konuşmanı bana amazon demeni istemiyorum,git artık gerçekten git!
Barış;yüzüme bakarak git de bi kere.
Yaprak bir türlü yüzüne bakarak git diyemez barışa.
Barış;bak işte,diyemiyorsun ya da söylemek istiyorsun belki de kendini kandırıyorsun¿
Yaprak;niçin kendimi kandıracakmışım?
Barış;beni seviyorsun aslında fakat senin düşüncen şu;yaprak aşık olamaz,seninde belli etmediğin yanların var..
Yaprak;hahahaha şaka mısın sen olum ben sana aşıkmışım falandı filandı bi kendine gel,bi silkelen!
Barış;kendimdeyim ben,ama sen...
Yaprak;ama beeen?
Barış;kendin olduğunu düşünüyorsun,fakat kendin gibi değilsin benim bildiğim yaprak kimseyi kandırmaz,kendinide.
Yaprak;pardon da daha kaç gündür,kaç haftadır tanıyorsun beni de böyle kanıya vardın?
Barış;seni tanımak hiç zor olmadı..seen bir başlasın,biliyor musun kaç tane kızla sevgili oldum ben,saymaya gücün yetmez fakat sen bi farklısın sen sevdiğinde tam seviyorsun..
Yaprak;olum sevginin tamı,yarımı mı var?
Barış;var,beni kimler yarım bıraktı bilsen?
Yaprak;konu çok mu özel?
Barış;biraz ama en özel konum şu sıralar sensin.
Yaprak;Barış?
Barış;bir kere bir kere bana bir şans ver bak eğer olmuyo ben seni sevmiyorum,hiçbirşey hissetmiyorum dersen tamam artık herşey biter..senin için tabii çünkü benim için hiç bitmeyecek..birbirimizi tanıyalım en azından asıl sen beni tanımıyorsun,sen görmek istediklerini görmeye çalışıyorsun?
Yaprak;ne görmeye çalışıyormuşum?
Barış;benim seni bırakacağımı düşünüp bu lafı duymayı bekliyorsun ama hayır olmayacak bu. Seni seviyorum amazon kızı der gözleri biraz dolar ve kızarırken. Seni seviyorum,çokçokçokçokçokçokçokçokçokçokçokçok...fazla ve her gün beni sevmen umuduyla bekliyorum seni. Sevecek diyorum amazon,sırığını sevecek,amazon sırığını sevecek!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaprak&barış •tamamlandı•
Dla nastolatkówbu hikaye büşra yılmaz'ın 4n1k isimli eserinde olan yapbar çifti için kendi yazdığım,düzenlediğim hikayedir