Final

589 30 9
                                    

"eveet artık bu hikayeyi tadında bırakmak istiyorum şu anda yazdığım hikayeler var onlarla ilgileneceğim umarım keyifle okursunuz xoxo😙💗"

-Yaprak ev-

Barış;merhaba taner amca,oya teyze

Oya;hoş geldin sarı civciv

Taner;hoşgeldin oğlum,,

Barış;bizim yaprakla size söylememiz gereken çok önemli bi konu var.

Oya ve Taner;neymiş o önemli konu?

Yaprak;ben...hamile-yim

Taner;kızım sen ne diyosun,şaka yapıyorsun dimi bak hiç komik değil..

Barış;şaka falan değil taner amca

Oya;yaprak sen ne yaptın bunu bana/bize/kendine nasıl yaptın?

Yaprak;a-ana kraliçe...herşey benim eve gelemediğim gün..

Oya;sus!seni daha fazla dinlemek istemiyorum

Taner;yaprak sen daha çok küçüksün..olmaz,olamaz.

Barış;şimdi sırası mı bilmiyorum ama yaprak ile biz bu durumda evlenmek istiyoruz

Oya ve Taner;neeeee!

Taner;her neyse yapacak gerçekten bişey kalmadı ne halt yerseniz yiyin!

Oya;ben senin ileride okulunu bitirince evlenmeni ve torun sahibi olmak isterdim fakat bu şekilde..

Yaprak;ana kraliçe gerçekten çok..üzgünüm

Oya;üzgün olman hiçbir işe yaramıyor babanın da dediği gibi ne halt yerseniz yiyin!

Barış;izin veriyor..musunuz peki?

Oya;sence kızımız..of boğazımda düğümleniyor kelimler

Taner;dediğim gibi ne yaparsanız yapın!

-barış ve yaprak evleniyor;nikah-

Yaprak'a oradan seslenenler olur bas şu damadın ayağına..ve barışın ayağına basar

Yaprak;gelenek,görenek aşkım kusura bakma

Barış ise gülümser ardından nikah memuru gelir..

Nikah memuru;yaprak ayvaz,barış ozansoyu kocalığa kabul ediyor musunuz?

Yaprak;eveet

Nikah memuru;siz barış ozansoy,taner kızı yaprak ayvazı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Barış;sonsuza dek,evet..

Nikah Memuru;bende belediyenin verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı-koca ilan ediyorum..

Yaprak gelin cüzdanını aldıktan sonra,barış yaprağın gelin duvağını kaldırarak alnına ufak bir öpücük kondurur..

-zaman atlaması-

Yaprak ve Barış evlenmiş ardından iki tane ikizleri olmuştur,biri kız biri ise erkektir. İsimleri ise Gözde ve Burak'tır..

Taner ve Oya ise torunlarını görünce affederler fakat içlerinde hep bi kırgınlık kalır..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yaprak&barış •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin