Imi ridic mana dreapta incet ,iar cu podul palmei imi sterg lacrimile care au cazut pe obraji mei palizi. Pur si simplu nu mai suport viata asta care este doar o simpla curva ce ne-o trage cum vrea ea si cand vrea ea . Nu ne intreaba niciodata daca ne place , daca ne sperie sau daca ne dezgusta
Nu-mi pot da seama cum de niste nenorocite de haine si farduri ne schimba pozitia sociala . De ce toti baietii care frang inimi si care fac sex pe unde apuca sunt mai doriti si mai iubiti decat baietii care inca mai au bunul simt la ei , care te fac sa zambesti cand iti ofera o floare si-ti spun un te iubesc sincer si din toata inima ? Sau acele fete care sunt niste desfranate sunt mai apreciate decat fetele care sunt cuminti si la 16-17 inca sunt virgine ? Deci viata chiar e o tarfa de milioane de euro.
-Fetelor priviti cine este aici . Se aude o voce foarte cunoscuta si pitigaia in spatele meu .
Imi ridic capul incet si dau de Hyuna impreuna cu cele 2 sclave ale sale care o pupa in cur in fiecare minut al zilei .Intr-un cuvant pupincuriste.
-Hyuna te rog sa incetezi. II spun in cele din urma cu o voce ragusita de la plans .
Dau sa ies din baie dar ea ma prinde de mana si incepe sa rada fals.
-Off micuta Katerina nu are chef sa fie deranjata . Uite draga mea , eu am venit cu o propunere foarte interesanta , dar tu in schimb imi spui sa incetez .Ntz, ntz... Sa sti ca nu e frumos din partea ta domnisoara .Spune si se da teatral ranita .
-De cand ai tu o propunere pentru mine ?
-Nu face pe tarfa cu mine , Katerina . Ma ameninta pe un ton serios si impunator . -Vreau ca tu sa mergi deseara la o petrecere cu noi .
Spune-mi ca visez , Hyuna tocmai ma invitat sa merg cu ea si prietenii ei rasfatati de bani gata care nu dau 2 bani pe o ratata ca mine ?
-UIte , nu o sa-ti zic ca-mi pare rau ca m-am luat de tine pana acum sau cacaturi destea , pentru ca nu-mi sta in fire , dar o sa-ti spun ca arati bine si ai potential , daca stii la ce ma refer .Sopteste ultima parte pe un ton pervers ,si-mi face cu ochiul la final .
-Mersi pentru invitatie , dar nu . Raspund fara sa stau sa ma mai gandesc .
Probabil ai mei ma vor omori daca vor afla ca eu vreau sa merg la o petrecere unde se afla multa bautura si multi drogati care vor profita de tine cu prima ocazie . Sincera sa fiu , nici pe mine nu ma pasioneaza asemenea petreceri , mai bine citesc o carte decat sa fac sex intr-un veceu jegos
-Nu te-am intrebat , te-am informat . Te astept deseara la mine la 20:30 .
-NU! Nu vreau sa merg ! Ai mei nu ma vor lasa si in plus nici nu am in ce sa ma imbrac pentru o asemenea petrecere.Spun dintr-o suflare .
-Nu fi proasta Smith , ai tai nu o sa afle , o sa te furisezi , iar de haine nu-ti face problome , iti voi da eu , deceia te-am si chemat la mine scumpo.
-E o nebunie , maine avem scoala si un test important la biologie .Soptesc speriata.
-Pa Katerina! Ne vedem deseara la mine .
Sa o credea ea pe asta , nu ma voi duce si punct . Cine e ea sa-mi spuna ce sa fac ? Parca pana acum nu ma suporta si din tocilara virgina nu ma scoatea, iar acum imi spune ca sunt frumoasa .
Ies din baie si ma indrept spre dulap ca sa-mi iau cartile . Aveam chimia , perfect .Cu ocazia asta o sa ma relaxez si eu putin.
-Bau .Tresar speriata si observ ca Eve , era cea care ma speriase .
-Eve , mai speriat . Nu mai face asta . O dojenesc .
-Bine, bine . Dar sa-ti fi vazut fata , era atat de amuzanta . Nu spun nimic , dar in schimb ii arunc o privire ucigatorea, iar ea isi ridica mainile in sus in semn de predare si o ia in fata mea.
CITEȘTI
Coruperea
Teen FictionViata Katerinei , era una monotona si lipsita de popularitate. Era cea mai buna eleva din liceul sau , avand numai note de 10 si mergea la toate olimpiadele de biologie , fizica si chimie . Visul ei fiind sa ajunga un doctor renumit . Insa nimeni nu...