3.Multa durere

127 1 1
                                    

Needitat
-Uita-te la freza aluia . Spune Hyuna printre hohote de ras .

-Zici ca-i curentat . Ii raspund la randul meu razand .

-Pun pariu pe lenjeria mea intima ,ca tipul e gay .

La afirmatia ei , am inceput sa radem ca doua nebune scapate de la spitalul de nebuni .

-Se pare ca cineva se simte ca-n al noulea cer . Imi sopteste cineva la ureche  .

Ma intorc brusc ca sa dau de un Zac exicitat si beat sau mai rau , drogat.

De parca tu nu ai fi drogata , desteapto. Imi spune constiinta mea.

-Nu ..doar ca..uhm, ne amuza ce-ceva.. Ii spun balbaindu-ma

La dracu cu mine si cu timiditatea mea . Drogurile alea nu trebuia sa-si faca si ele cumva  simtita prezenta ? Se pare ca nici cel mai puternic drog nu o sa-mi schimbe atitudineaa.

-Ok , ok. Acum vino cu mine sa te fac sa te simti si mai bine .

-Unde  ?Intreb panicata .

Intr-o camera ca sa ti-o traga , unde crezi ??Daah, te credeam mai intiligenta de atat , fato.Imi spune dinou constiinta.

-Vei vedea iubito.

Pana aici mi-a fost . Picioarele mi s-au inmuiat complet , iar corpul meu nu a mai stat pe ganduri si l-a urmat pana la etaj .Si-a scos o cheie din buzunarul de la spate si a deschis usa unei camere mai retrasa .

-Zac ce-...

Cuvintele mi se imprastie in aer , atunci cand  el ma izbeste de peretele de langa usa si incepe sa ma sarute intr-un mod salbatic .Speriata dau sa-l imping , dar el incepe sa-mi rada in gura si isi impinge bazinul brutal in mine . Scot un scancet de durere si -mi pozitionez mainile pe soldurile lui ca sa scap de durere .

-Inceteaza. Mai rau ma exciti .Maraie in ureche mea .

-Zac , opreste-te, te rog fr-frumos ! 

-Taci ! Tipa si ma intoarce cu spatele la el . 

Imi prinde tot parul intr-un pumn si-mi trage usor capul pe o parte ca sa poata avea mai mult acces la gat. Incepe sa-mi lase o gramada de muscaturi , urmate de saruturi umede , iar eu tot ce pot sa fac in momentul asta e sa plang si sa ma rog la Dumnezeu sa scap cat mai repede din umilea asta .

-Zac ..te-te implor , lasa-ma sa plec. 

-O sa te las dupa ce o sa te fut iubito. Spune si ma tranteste violent in pat . L-a fel de violent imi rupe si boxerii .Isi desface cureaua si isi da in jos  pana la nivelul  genunchilor , pantalonii impreuna cu boxerii negri .Frica ma cuprinde in intregime , atunci cand  imi ridica in sus rochita si ma obliga sa-mi incolacesc picioarele in jurul taliei sale, dupa care se apleaca si-mi sopteste excitat la ureche .

-Fi cuminte si nu te mai opune atat , altfel vei complica mai rau lucrurile , iar totul o sa fie in dezavantaj pentru tine .

-Nu , te rog .Incep sa-l rog din nou printre suspine .

-Spune-i la revedere ionocetei , iubito. Dupa care se impinge brusc in mine

.Scot un tipat de durere ,iar lacrimile incep sa-mi cada siroaie pe obrajii mei rosii , dar pe el nu-l intereseaza si face in continuare miscari brutale de du-te-vino in mine. 

Nu , nu ..asa ceva nu trebuia sa se intample ...Trebuia sa fie diferit si special prima data . Nu ma asteptam la lucruri imposibile , dar nici sa fiu ...violata, de un tip al naibi de sexy.Oh doamne nu cred ca am spus asta .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

CorupereaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum