2.Inceputul

96 4 1
                                    

  Imediat ce ajungem la petrecerea aia extrem de galagioasa ,incep sa cred ca a fost cea mai prosta idee ca sa vin in locul asta plin de dorgati.

   -Ce vrei de baut ? Tipa Hyuna peste muzica puternica .

   -Uhm . Coca-cola . 

   -Ok , un shot sa fie . Spune si dispare repede din raza mea vizuala.

   Daca ea are impresia ca eu o sa beau , se inseala amarnic .

  Imi bag mana disperata prin par si ma asez pe un scaun liber unde incep sa ma gandesc la fratele Hyunei .Oare el va veni la petrecerea asta caraghioasa ?Sincera sa fiu , ma cam sperie tipul si in plus am un sentiment ciudat in legatura cu el . Este exact tipul ala de baieti care cred ca au lumea la picioare .Mai exact este varianta masculina a Hyunei . Deci un motiv in plus ca sa stau naiba departe de el  . Parintii mei m-ar omori daca ar afla ca as iesi cu unul ca el .

  -Poftim shot-ul tau baby . Da-l peste cap pe tot !   Tipa Hyuna in spatele meu .

  Imi intorc capul ca sa dau de niste ochii negri cu tendinte rosiatice . Ma incrunt la ea si ezit ca sa-i iau paharul din mana .Eu nu beau prostia aia.

  -Oh , haide Katerina . E seara ta . Tristeaza-te si numai fi tocilara  de la scoala . 

  -Ti-am spus ca vreau Coca-Cola , nu prostia asta .

 -Unul . Bea unul macar . 

  Imi dau ochii peste cap si ii infasc paharul mic din mana si-l dau repede peste cap ca sa scap naiba odata de gura ei . Simt cum gatul imi arde la propriu si deschid repede gura pentru mai mult aer .

   -Cum a fost ? Rade scorpia de mine .

  -Ca dracu .Ii raspund tusind

   -Asa e prima data . Acum haide sa dansam . 

   -Cred ca mai bine stau jos . Am ametit putin .

   -Katerina ce ti-am zis eu , despre seara asta .

  Ca gest de disper ,ridic mainile in aer si o urmez pana-n locul plin de adolescenti excitati .Hyuna ma trage mai aproape de ea si incepe sa  danseze lasciv pe melodia care zguduia intreaga casa . Ma uit injur si-l zaresc pe Zac . Deci a venit pana la urma la petrecere 

  Observ cum un tip trece pe langa mine  cu  un pahar de bautura  in mana si fara sa ma mai gandesc de doua ori inainte de a face prostia asta , il trag repede din mana si-l dau peste cap . Avea un gust mai diferit fata de cel pe care mi-l daduse Hyuna . Era mult mai slab . Nu ma mai ardea la fel gatul si ameteala nu-si facea la fel de tare simtitta prezenta .    

  -S-Scuze ...Ii spun baiatului care se uita pervers la mine .

  -Nu-i nimic papuse , vrei sa dansezi ?

   -Nu . Nu vrea , asa ca dispari dracu de aici . Aud o voce groasa in spatele meu .Ma intorc speriata si-l zaresc pe Zac .

  -Cine te crezi ?

  -Ti-am spus ca eu vreau sa fiu primul care ti-o trage .

  -Foarte amuzant .Acum te rog sa-...

 Cuvintele se imprastie in incapere , atunci cand gura lui se napusteste asupra mea . Incerc sa-l imping , dar el ma trage mai mult in el , punandu-si o mana pe fesa mea staga si o mana in parul meu , tragand de el .

 Ma musca de buza , cand vede ca nu-i raspund si-si face repede loc in gura mea , atunci cand scot un geamat infundat. Fara sa-mi dau seama , ii intru in joc si-l las sa-mi ridice piciorul stang la nivelul coapsei lui . Imi lasa nenumarate saruturi umede pe maxilar, iar cand ajunge la gat incepe sa ma muste pervers , lasandu-mi o gramada de semne , iar eu fara sa vreau las tot la fel de nenumarate gemete sa iasa din gura mea .

  -Daca nu vrei sa te fut  aici de-o fata cu toata lumea , ai face bine sa numai gemi atat . Maraie la ureche mea , trasmitandu-mi o multime de fiori in tot corpul .

 Intr-un moment de slabiciune din partea lui , il imping si plec val vartej din acea incapere .Suparata pe mine ca i-am cedat atat de usor , ma indrept nervoasa catre locul unde se aflau bauturile si -mi iau un pahar cu o bautura albastra in el si imediat ce-l  dau  peste cap stramb din nas .Dar nici aceasta bautura nu se aseamana cu cea data de Hyuna .

-Se pare ca cineva nu se poate stapani din a nu bea.

-Ce mi-ai dat ? Marai nervoasa catre Hyuna , care a aparut langa mine .

-Hahaha , ce te face sa crezi ca ti-am dat ceva mai diferit fata de bauturile astea ?

-Niciuna nu e la fel de tare ca aceea , iar senzatia dupa care am baut-o a fost una ciudata . Acea ametalea ..

-Ti-a placut ? Ma intrerupe .

Mi-a placut ?

-Da ! Ma aud spunand.

Chiar mi-a placut ?

-Atunci vino cu mine .

O urmez fara sa mai zic ceva pana ajungem in fata unei bai . Deschide usa si-mi face semn ca sa intru .Isi duce mainile la sutien si scoate de acolo un pliculet umplut cu praf alb.

-Alea , alea sunt droguri? Intreb speriata .

-Mhm . Spune in timp ce pregateste praful acela.

-Tu ..tu mi-ai pus draguri in bautura ? Doamne , nu-mi vine sa cred ,cat de proasta am putut fi .

-Calmeaza-te . Ai spus ca ti-a placut . Iti garantez ca o sa te simti minunat cand vei trage acest praf pe nas .

-Dar nu vreau sa ma droghez . Tip panicata . 

-Nu uita .Asta e seara ta . O sa vezi ca o sa-ti placa si chiar tu o sa ma mai rogi sa-ti fac rost de ele si sa te aduc la petreceri . Plus ca atunci cand o sa faci sex cu Zac , vei avea nevoie de multa energie . Adora sexul salbatic , ceea ce necesita multaaa energie . E cam greu sa ti pasul cu el. Crede-ma . 

-Ok . Nici nu stiu ce ma socheaza mai mult . Faptul ca tu vrei sa ma droghez sau faptul ca tu-mi spui ca eu o sa mi-o trag cu fratele tau . 

-Oh mai taci . Nu o sa regreti faptul ca o sa-ti pierzi virginitatea cu el . Eu una nu am regretat acest fapt .

-Tu ..tu ai facut sex cu fratele tau ? Ai inebunit ?

-Nu fi proasta Katerina . Noi nu suntem cu adevarat frati . Suntem frati vitregi .

-Nu conteaza . Tot frati sunteti . Cum ai putut sa faci asta ?

-Eram mai mica si mai proasta , aveam 14 ani . Dar cum ti-am mai spus . Nu regret ca el a fost primul. E genial in pat , plus ca el avea 18 ani atunci si era mult mai expert fata de altii .

 Daca el avea 18 ani , atunci cand si-a tras-o cu Hyuna , inseamna ca acum are 22 de ani .Cu 5 ani mai mare decat mine...

-Tu chiar crezi ca e o idee buna sa-mi pierd virginitatea cu el ? Intreb dinou fara sa gandesc .

-Da . O sa fie minunat. Acum de tot ce ai nevoie e de un impuls . Spune si face semn catre cele 3 randuri de praf .

-Ok. Cum il trag ? Intreb rusinata .

-Fi atenta . Du-ti hartia asta in dreptul narii drepte , iar cu un deget iti tii de nara stanga , astfel incat sa nu-ti intre pic de aer pe acolo . 

-Ok . Spun si fac exact cum mi-a zis.

-Bun . Acum trage aer puternic in plamani . Dau din cap si fac cum mi-a spus .

---------------------------------------------------------

E un captilor ingrozitor .Stiu -_- ...necesita o editare .

  

CorupereaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum