7. Bölüm: J- Hope

2.4K 20 15
                                    

Umudummmm.... Kara gün yiğidimmmmm..... Güzeller güzeli yarim yanımda uyuyordu. Ben de sabahın köründe kargalar tuvaletini yapmadan uyanmış onu izliyordum.

Dün beni artık sevmediğini söylemişti. Ama ben gitmemiştim. Çünkü tekrardan onu barışmaya ikna etmek boynumun borcuydu ve ben bu borcu yerine getirmek için var gücümle çalışacaktım. En olmadı 2 sene sonra gelirim evleniriz. Bu işler böyle çünkü.

J-Hope kıpırdanmaya başladığında uyanacak sandım ama öyle bir öküzdü ki kış uykusuna yatar gibiydi her bir uykusu.

1 saat daha bekledim yiğidimin başında ama hala uyanmamıştı. Ona olan sevgim azalıyordu. 2 sene sonra tekrar peşine düşeyim en iyisi hem severim tekrar diyip çıkıp gittim evden.

Planlarım tutmamıştı. V ile evlenmiştim. Düğünümüzde anlamsızca "Nikahına beni de çağır sevgilim" çalmaya başladığında gözlerim dolmuştu. Aklıma J-Hope geldi. Düğünden kaçtım. Kocamdan, yeni hayatımdan... 3 sene olmuştu beni unutmuştur bile diye düşünmek istedim. Ama grup arkadaşı ile evlenmiştim. Hemen gidip J- Hope'u kaçırdım.

Dağ evine geldiğimizde J- Hope gidip tekli koltuğa oturdu. Hemen trip atmaya başladım. Tüm suç onda olmalıydı. Çünkü o çok uyumuştu, çünkü insanlarla konuşuyordu, çünkü onu seviyordum, çünkü o bana bir şeyler dedi ve benim sevgim azaldı, çünkü o bana hakaret etti ve o ayrıldı. Çok sinirlenmiştim. Kafasına şöminenin yanındaki odunlardan birini alıp geçirdim. Akan kanı ağlayarak izlerken J-Hope'un artık göğsünün inip kalkmadığını fark ettiğimde gidip kontrol ettim o ölmüştü.

V'ye gittim durumu anlattım o da beni hapse götürdü. Artık burda çürüyecektim.

Bu kitapta hiç eğlenmiyoruz amk. Neyse işte hadi iyi okumalar, güzel zaman kayıpları.

BTS İLE SAPIK HAYAL ET +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin