Demi;
Ve tüm hazırlıklarımız bittiğinde kendimizi mutfakta bulduk.Tabi olm insan acıkıyor o kadar işten sonra.Hem o kadar yiyeceği de bitirmemiz lazım. Mill dolabı gördükçe sinir katsayısı boyumuzu geçiyor.
"Selena yumurtaları nereye koydun??"
"Dolaba koydum Demi"
"Ya işte ne tarafa"
"Bak oralara bulursun"
"Bulamadimm"
"Okadar fazla şey alırsanız bulamazsınız tabi salaklar."
Selenayla ben aynı anda cırladık
"Mileyy"
"Tamam be sustum.Zaten birdaha marketi rüyanızda görürsünüz. "
Evet arkadaşlar. Miley sabahtan beri bulduğu her fırsatta bize laf atıyor.Ve biz de hepsine cırlayarak cevap veriyoruz.Ah neyse.Yemek hazırmiş. Sonra görüşürüz millet !!
Selena;
Artık her şeyimiz tamam da tek şey eksik kaldı. Abi bizim cam kaplı oda nolacak?O degilde evin en güzel bölümü orası ve boş. Durun bi kızlarla konuşayım..
♧
DSM Toplantımız başarıyla(!) tamamlandı ve kararı açıklıyorum... Oda boş kalmaya devam edecek!! Ya bu üşengeçlerle o odadan bi bok olmaz.Neyse gidiyim de biraz kitap okuyim.Belki az sakinleşirim..
Demi;
Sell DSM için hepimizi topladıģında az bi tırsmadım değil. DSM yi en az toplayan Selena dır çünkü. Neyse ki konu önemli değilmiş.Ya bizim götümüzle belimiz yer değistirmis,saatlerdir is yapıyoruz kız gelmiş camlı oda diyo. Is your kafa beautiful?
Ya beybisiler bu bölüm kısa oldu ama valla telafi ettirecem kendimi (sanki okuyan var gibi aciklama yapiyom bide ya) neyse.O değilde nolur okuyanlar vote ve yorumla kendinizi belli edin ki bana motivasyon olsun.Neyse açıklama bölümden uzun oldu dgsjsjajshshka :-D Öpüldünüzz :*