Miley:
Yaklaşık 2 hafta geçmişti ve artık normal,yani her şeyiyle tamam bir ev oluşturmuştuk.Şampuan,tencere tava,saklama kaplari,bardak,çarşaf,sabun vb. hepsi farklı telden çalan birsürü eşyayı alıp yerleştirdik. Bu da demek oluyor kii gezmenin vakti geldi!!
Demi;
Miles in üstüme oturmasıyla yerimden sıçradım.Uyuyan bir insan üstüne oturularak uyandırılır mı hah?Ne bu benim çektiğim çile??
"PİSLİK"
"Aa bebişim sinirlenme ama bak şimdi sana yapacağım teklife değecek."
¤Az buçuk meraklanmadım değil hani¤
"Dinliyorum"
"Partiye gidiyoruz!!"
Miley;
Selena ve Demi'ye teklifimi sunduğumda tepki olumluydu.Saat 6 gibi hazırlanmaya başladık ve saat tam 7de ordaydık.Bende siyah mini bir elbise vardı ve oldukça şık bir modeldeydi.Demi nin elbisesi somon rengiydi ve benimkinin aksine uzundu.Göğüs kısmında ufak bir bölümü transparandı ve Demz e yakışmıştı. Selenadan ise bahsetmek istemiyorum.Rezilliğin dibi ya! O ikimizin aksine tüllü pembe bir elbise giymişti.Çocuklar bile giymez be bunu.Neyse parti kapalı bir alandaydı ve herkese açık bir partiydi.Kapıdan içeri girdiğimizde bir masaya oturduk ve hepimiz ortamı incelemeye başladık...
Selena;
İlk görüşte aşka inanır mısınmısınız? İşte ben burada,bu andan itibaren inanıyorum.. Çünkü karşımda ilk görüşte aşkım duruyor...
Evet millet burada kesmek istedim çünkü devamını diger bölümde ayrıntılı anlatacaģım :D Bu arada hala tek bir okuyanım var oda @betul_lovato.. Sen olmasan yazmam zaten beybisi~~