Selena:
Tanrım o ne müthiş çocuk öyle!Kahverengi dalgali saçları ve elamsı gözleri resmen parlıyor. Ah unutmuşum,üzerindeki lacivert pantolon ve beyaz lacivert bluz mükemmel bir uyum içerisinde,üstüne cuk oturmu- Hönkk!Çocuk ona baktığımı görmüş olacak ki buraya geliyor. Ah şimdi ne diyeceğim??
"Selam"
Çocuk selam didi allaaa!Ne cevap versem acaba?Ağırdan almalıyım yani kız evi naz evi sonuçta. Ne saçmalıyorum ben be?
"Selam"
Ee ne dememi bekliyorsunuz ki yani?
"Buraya oturabilir miyim?"
Tabiki beybisii
"Ah şey,olur" diyorum ve dankk¡!Mill ve Demi nerde?Hemen etrafıma bakiniyorum ve ikisinin de kapıya dayanmış bizi izlediklerini farkediyorum.Sanirim hesap sorma kısmı evde başlayacak...
"Şey,isminizi öğrenebilir miyim?:
"S-Selena"
"Memnun oldum.. Ben de Justin. "
İsmine kurban bee
"Ben de memnun oldum."
Uzun bir sessizlik oldu.Yani yaklaşık 5 saniye falan.
"Dans mı etsek ya?"
"Olur" dedim ve kendimizi pistte bulduk..
Demi:
Parti eğlenceliydi ama Selena ve o çocuğu izlemek partiden daha da eğlenceliydi :D En sonunda dansa kalktılar.Hesap sorma işini zaten eve bırakmıştık..
Selena;
Yaklaşık 5 şarkıda dans edip masaya döndüğümüzde Mill ve Demi de masadaydı..
"Sell,bizi arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"
Salak.
"Evet ya Demzle merak ediyoruz"
Double Salak.
"Merhaba kızlar,ben Justin"
Kibarlık akıyor mübârek
"Ben Demi"
"Ben Miley"
"Memnun oldum"
Kızlar aynı anda "Bendee"
Hoşt lan. İlk ben gördüm onu.Benim o benim. Bide yavsak yavsak -Bendee- diyolar.
"Ee kızlar parti bitmek üzere. Sizleri evlerinize bırakırım ben."
"Aslında biz,ev arkadaşıyız"
"Peki o zaman.Atlayın arabaya size gidiyoruz!"
Gidiyoruz?!?
Lütfen okuyanlar vote ve yorum yapsın..Yb yarın gelir.