Chapter 21

161 13 5
                                    

Puan Jeon: tzuyu .

Tzuyu: Nae ?

Puan Jeon: nih tiket flight kamu . nnti dah sampai call omma ye . and jangan lupa plan kita ye sayang .

Tzuyu: mestilah tzuyu ingat omma . Tzuyu takkan lupa lah . ni kan tentang Jungkook . Tzuyu akan ambil balik hak tzuyu yang perempuan tu dah rampas .

Puan Jeon: Good . By the way , nanti kat sana jangan lah enjoy sangat .

Tzuyu: Ok omma . Tzuyu pergi dulu kay . bye annyeong .

Tzuyu outfit⤵⤵

[Beberapa jam lepas]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


[Beberapa jam lepas]

Tzuyu: Finally ! sampai dah aku kat sini . Hahaha boleh lah aku enjoy sikit . lagipun duit ni orang tua tu punya . By the way, aku tak sabar nak jumpa jungkook and tak sabar jugak untuk hapuskan budak miskin tu . HAHAHAHAHAH !

[Malam]

xxx: hello, welcome to the restaurant

Tzuyu: ok thank you .

xxx:  what do you want to order ?

Tzuyu: emm . give me one spaghetti and juice apple .

xxx: carbonara or bolognese ?

Tzuyu: carbonara .

xxx: ok

[Beberapa jam lepas]

Tzuyu: mana pulak aku nak pergi ni . hmm . boring lah pulak sorang2 je kat sini . kan best kalau ada jungkook sekali . tapi tulah buat sakit hati je pergi dengan betina tu . herhh .

[Keesokan harinya]

Jungkook: sayang . sayang .

Eunha: nae oppa ?

Jungkook: oppa nak keluar sekejap nak uruskan tiket flight kita .

Eunha: ha ? nak balik dah ? cepatnya . tapi omma kan ---

Jungkook: saya ada kerja kita balik awal ye . tkpe nnti kita gi holiday lagi .

Eunha: emm ok lah tkpe . oppa ada kerja kan . Eun faham .

Jungkook: terima kasih sayang sbb faham saya .

Eunha: dalam rumah tangga ni kita kena lah saling memafahami . kalau ada pergaduhan antara awak dengan saya kita kena selesaikan bincang elok2 ye oppa .

Jungkook: baik sayang . oppa pergi dulu ye . kemas lah barang semua .

-bersambung-

[Sorry guys for my bad english . aku harap tak kena kecam lah . HOHO]

Why Me?2 (•EunKook•)Where stories live. Discover now