Chapter 22 •EunKook•

149 12 1
                                    


(di seoul)

Jungkook: annyeong omma appa .

Eunha: Annyeong .

Puan Jeon: Ouh kook . k-kamu d-dah b-balik ? a-awalnya . tpi omma kan dah .....

Tuan Jeon: ha kook pergi lah berehat dulu dalam bilik .

Puan Jeon: abang . kan saya tgh bercakap dgn jungkook ni .

Jungkook: em tak boleh lah appa omma . jungkook ada kerja jap nak kena selesaikan .

Eunha: dah nak pergi ?

Jungkook: ye sayang .

Eunha: em baiklah .

Puan Jeon: tapi kook mkn lah dulu . bibik dah masak sedap2 dah tuh .

Jungkook: balik jap lagi kook mkn ye omma . kook dah lambat nih .

Puan Jeon: em yelah .

PUAN JEON P.O.V

aish . mcm mne pulak budak dua orang nih balik awal sgt . adumak . rosak lah plan aku mcm ni . risau pulak aku dkt Si tzuyu ni . entah tahu ke tidak yg jungkook dah balik Seoul . alahai . susah betul lah nk pisahkan eunha dengan jungkook .  tkpelah baik aku call Tzuyu dulu .

(dalam panggilan)

Tzuyu: nae omma ?

Puan Jeon: tzuyu !

Tzuyu: yeye ada apa ni omma ? Tzuyu sekarang ada dekat hotel yg jungkook ada lah sekarang nih .

Puan Jeon: dorang dah balik Seoul

Tzuyu: siapa ?

Puan Jeon: Jungkook dengan Eunha lah . aduhai siapa lagi.

Tzuyu: serious lah omma ?!

Puan Jeon: ada dengar ke suara omma main2 sekarang nih ?

Tzuyu: takde .  tapi omma kenapa sekejap sangat ? baru sehari kan dorang ada dekat sana . omma mcm mne ni . plan kita . aduh .

Puan Jeon: jungkook tuh ha ada kerja nih dia sampai rumah terus gi tempat kerja .

Tzuyu: ouh . omma mcm mne skrg nih ?

Puan Jeon: kamu balik sini .

Tzuyu : hah ?! balik sana ?  holiday belum habis lagi .

Puan Jeon: omma suruh pergi sana bukannya untuk enjoy tau . tapi omma suruh pergi sana sebab plan kita Tzuyu .

Tzuyu: tapi omm--...

Puan Jeon: tkde tapi2 . esok malam kamu mesti ada dekat Seoul . kalau kamu takde esok malam . maknanya kamu takkan dapat Jungkook tuh sampai bila2 . faham ?

Tzuyu: emmm faham .

Puan Jeon: ok bye .

(end call)

END P.O.V

-tbc-

Why Me?2 (•EunKook•)Where stories live. Discover now