2

142 10 2
                                    

Perspectief: Zahra
Ik zit nu in mijn kamer, en alles is me een beetje teveel geworden. Ik was gewoon gaan Shoppen, eindstand ik ben ontvoerd. Wie zou me eigenlijk allemaal missen? Zoude ze mij aan het zoeken zijn? Waarom ben IK ontvoerd ik heb niets met hun shit te maken! En waarom slaat Marwan mij?! Ik heb hem niets gedaan..

Na een uur of 2 in mijn kamer te hebben gezeten besloot ik naar beneden te gaan. Ik wou namelijk eten, weet je ik heb eigenlijk echt lang niet gegeten. Ik besloot pancakes te maken ik weet niet waarom maar ik had er gewoon zin in weet je. Ik besloot er veel te maken want ik wist dat iedereen wou, ik bedoel mijn pancakes zijn echt bae.

Na dat ik het heb gemaakt zette ik borden neer op de tafel en zette de pancakes in het midden van de tafel. En schreeuwde dat iedereen moest komen eten. En niet eens al na 3 seconden was iedereen er al. Alleen een iemand niet, je kan het al raden jaja Marwan. Ik besloot hem op te halen ik liep naar zijn kamer en ik hoorde kreun geluiden. Ik voelde een steek in mijn hart..
Jaja ik weet het ik haat hem zo erg, maar ik hou van hem. Waarom? Weet ik zelf eigenlijk ook niet.

Ik liet het maar zo, en wou net omdraaien totdat iemand mijn pols heel strak vast pakte. Marwan..
"Wat wou je?" Vroeg hij heel bot. "Uhm ik wou je alleen ophalen want ik had eten gemaakt, maar blijkbaar ben je druk bezig dus wou ik weg." Zei ik maar de laatste zinnen zei ik ook best bot.

"Ik kom zo, eerst deze hoer dumpen" Zei hij met een knipoog en wijzend naar zijn kamer waar het meisje zit. Ik grinnikte en liep weg, Hij is zo een fuckboy, maar toch krijg ik gevoelens voor hem? Dat mag en kan niet gebeuren.

Na 5 minuten kwam Marwan naar beneden hij kwam aan tafel en ik gaf hem pancakes. En hij knipoogde naar me. En begon met eten, en ja hoor zijn ogen stonden wijd open. Hij wou net iets zeggen totdat een andere jongen hem voor was. "Wauw babe je kan echt goed koken IDEALE vrouw😍 wil je met me trouwen!" Zei hij

Gek genoeg keek Marwan hem met een dodelijke, jaloerse blik aan?? Hij stopte meteen en ik grinnikte. Nadat iedereen klaar was begon ik alles op te ruimen totdat ik achter me een stem hoorde, het was Marwan.. "8 uur mijn kamer, ik wil met je praten." Zei hij. Waarom moest ik nou zo nodig op zulke mensen vallen. Nadat ik klaar was met opruimen was het half 8. Ik heb mijn kleding verwisseld naar mijn pyjama wat bestaat uit een t-shirt en een korte broekje. Het was al inmiddels 19:50 ik bedacht me wat ik kon doen, en toen bedacht ik me dat ik nog naar Marwan moest, fuck. En dit huis nou villa is echt groot dus ik ben letterlijk in 5 minuten pas bij zijn kamer.

Ik liep uit mijn kamer en liep naar zijn kamer, na 5 minuten ben ik er. Ik ben al zeg ik het zelf best zenuwachtig geworden. Ik twijfel of ik moet kloppen, en uiteindelijk dacht ik van schijt ik klop toch en ik klopte. Toen hij de deur open deed zag ik iets wat ik eigenlijk niet wou zien. Vanaf dat moment had ik gehoopt dat ik nooit op die deur had geklopt. Ik zag een half naakte Marwan met gelukkig nog een handdoek om zich heen en een meisje ook naakt op het bed, ze bedekte zich met de deken.

Toen ik hun zag liep, nou rende ik meteen weg naar mijn kamer en barste ik in huilen. Waarom id mijn leven altijd zo, waarom had ik gewoon geen normaal leven. Altijd moet alles bij mij gebeuren. Mijn leven is een hel. Ik bleef ongeveer Shi 3 uurtjes in mijn kamer, ik wou er eigenlijk niet uit maar ik wilde echt wat gaan eten. Dus ik liep maar mijn kamer uit op naar de keuken maar om naar de keuken te gaan moet je langs de woonkamer. Ik liep de woonkamer in en alle ogen waren op mij gebrand, en toen besefte ik het ik loop hier ook half naakt rond. Ik schaamde me een beetje dus liep ik snel door.

Nadat ik mijn eten heb liep ik weer langs de woonkamer maar toen zag ik Marwan met een boze blik naar me kijken. Hij liep op me af, en jonge hij was kwaad waarom weet ik niet eens. Hij pakte me bij me keel vast ennn "kijk hoe je hier rond loopt, wil je showtje opvoeren oulleh?! Halfnaakte hoer tfoe! Gaga naar je kamer! NUU!" Schreeuwde hij.. En toen voelde ik de tranen al opkomen en ze kwamen al snel naar beneden. Ik rende naar mijn kamer en sloot mezelf op. Ik begon te huilen. En bedacht ik me waarom mijn leven altijd zo moest aflopen..

En uiteindelijk viel ik in slaap

Perspectief: Marwan
Nadat ik had geschreeuwd tegen Zahra kreeg ze tranen, oh fuck ik wou haar niet laten huilen maar logisch ik noemde haar hoer, terwijl ze dat hellemaal niet is. En toen rende ze naar haar kamer, ik wou haar achtervolgen maar ik dacht laat maar ik heb haar teveel pijn gedaan, ik ben echt een fucking klootzak man.

Ik liep naar mijn kamer en ik besloot vanaf nu met geen een meisje meer te gaan behalve Zahra. Ik wou haar en dat maakte me zwak.. Maar eigenlijk was dat niet de bedoeling, ik weet niet wat ze met me doet. Ze is speciaal, anders dan die bitches ze is prachtig.

I hate you, I love you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu