Perspectief: Zahra
De volgende morgen
Toen ik de volgende morgen wakker werdt besloot ik maar eens ontbijt te maken, gewoon omdat ik daar eenmaal zin in had. Ik deed m'n Marokkaanse huisjurk aan en liep naar beneden. Het was hellemaal leeg want iedereen sliep nog ik liep naar de keuken en maakte het eten. Ik maakte ook voor de boys want ik mag ze wel alleen Marwan niet dan.Elmohim na 1 uurtje was ik klaar en riep ik de jongens om te eten. Ze kwamen serieus phel Shi stelletje rendieren naar beneden rennen. En aten serieus ALLES op de restjes zijn niet eens meer te vinden. Heel appart dit hoor HAHAHAHAHH.
Alles verliep verder goed totdat Marwan naar me toe kwam lopen. "Uhm hey Zahra, kunnen we praten en wel nu? In mijn kamer aub" Vroeg hij best wel zenuwachtig? Is Marwan serieus Zenuwachtig HAHAH Grappig vast mijn verbeelding of zo iets. "Uhm oke.." zei ik half met tegenzin omdat ik nog steeds boos ben dat hij me hoer noemde en dat pik ik niet vriend.
Ik liep met hem mee naar z'n kamer, toen we aan kwamen ging ik op zijn bed zitten en hij stond voor me. Het was eerst een akward stilte van 5 minuten totdat hij begon te praten. "Het spijt me.." zei hij met serieuze verdriet in zijn ogen. "Voor wat, dat je me ontvoerde? Of dat je me hoer noemde? Er zijn eigenlijk meer redenen maar ja welke dus?" zei ik bot terug. "Het spijt me oke, het spijt me voor alles! Ik weet niet wat je met me doet man putain!" Schreeuwde hij. "Wat? Wat doe ik dan? Ik heb niks verkeerds gedaan." Zei ik terug.
"Je weet het echt niet he, nou ik ga het je eensluidend uitleggen! Al die tijden dat ik zo bot tegen je deed, en of je sloeg weet je waarom?! Omdat ik GEEN gevoelens voor je wou krijgen Zahra. Je bent verdomme het eerste meisje waar ik fucking veel van hou! Snap je dat dan niet!" Schreeuwde hij. En ik zat daar maar versteend bij ik..Ik kon niks zeggen. En voor ik het wist drukte hij zijn lippen op de mijne. En het erge was ik zoende terug. Ik wist dat ik verliefd was op hem, alleen moest ik dat niet laten gebeuren en nu? Nu kan ik helaas niet zonder hem.
Hij haalde zijn lippen van de mijne af en zei "Wil je mijn meisje zijn Zahra?" "Uhmm oke maa.." verder kon ik niet eens praten want hij drukte zijn lippen weer op de mijne. "je bent van mij oke, geen een jongen mag aan jou zitten of naar jou kijken." Fluisterde hij ook nog eens in mijn oor.
————————-
Sorry voor de korte deel Xx
JE LEEST
I hate you, I love you.
ActionZahra een prachtige meid. Nooit gevreesd, heet het perfecte lichaam. Is nooit met jongens bezig en richt zich altijd op school. Je zou kunnen denken dat niemand haar ooit pijn zou willen doen toch? Maar wat als ik je vertel dat ze wordt ontvoerd. D...