'ဘာ!!!!'
'ေအာ္ ဆိုင္ကယ္ေလးကိုေျပာတာပါ ဖင္ပိုင္းကဝိုင္းေနေတာ့ အကိတ္ေလးလို႔...ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔၃ေယာက္လံုးဆို ဆိုင္ကယ္ျပားသြားမယ္ထင္တယ္ေနာ္'
'မင္းတို႔ကိုဘယ္သူကဆိုင္ကယ္နဲ႔သြားမယ္လို႔ေျပာေနလို႔လဲ လမ္းေလ်ာက္သြားမွာ!'လမ္းေလ်ာက္သြားမယ္ဆိုတာေၾကာင့္ ရႈံ႕မဲ့ေနတဲ့၂ေကာင္ လူပံုစံၾကည့္ေတာ့ သန္သန္မာမာ လမ္းေလ်ာက္တာေတာင္ ေျခေၾကာမတင္းမဲ့ပံုစံေတြ
'ေဝးလား!ေဝးရင္လံုးဝမလိုက္ဖူးေနာ္!!'
'ဟူတ္တယ္ ေဝးရင္ မလိုက္ႏိုင္ဖူး!!'ထင္တဲ့အတိုင္းအေၾကာက္အကန္ျငင္းဆန္လာေတာ့ေနာက္ဆံုးလက္နက္ထုတ္သုံးလိုက္တယ္..
'မလိုက္လည္း ဦးခြန္ကိုသြားေျပာ!! ဦးခြန္ကေခၚသြားဆိုလို႔ေခၚလာတာ မလိုက္ခ်င္လဲေနခဲ့!!!'
'....'
'...'
ထင္တဲ့အတိုင္းတိတ္သြားၾကတယ္..ငြားငြားငါပါ မင္းတို႔ထက္လည္လို႔မင္းတို႔ဆရာလုပ္ေတာ့မွာပါ😌😌'ကဲလာသြားမယ္!!'
'ေရွ႕ကသြား!!' ၿပိဳင္တူထေအာ္ေသာ ၂ေကာင္
'ဘာလို႔လဲ?'
'ငမ္းမို႔ အဲ လမ္းမွမသိတာ သြားမွာသာသြားပါဗ်ာ တကယ္တည္းအေမးအျမန္းထူလိုက္တာ'
..
..
.
ျပန္ေျပာေနရင္ေရာက္ေတာ့မွာမဟုတ္တဲ့အတြက္ ဘာမွမေျပာပဲ ေရွ႕ကသာသြားလိုက္တယ္..
လမ္းတေလ်ာက္လံုး ေရွ႕ကသာေလ်ာက္လာရတယ္ စိတ္ကမလံု စိတ္ထက္ပိုမလံုတဲ့ေနရာတခုကပိုဆိုးတယ္... လွည့္ၾကည့္လိုက္ရင္လဲ မ်က္လံုးေတြက ခါးေပၚကမတက္ ေျပာျပန္ရင္လည္းဖင္ပိတ္ျငင္းအံုးမွာမို႔ ေျပာမေနေတာ့ဖူး..စိတ္ေလပါတယ္... ေယာက်ၤားအခ်င္းခ်င္းနႈိက္ျမည္းခံေနရတယ္! ခါးလိုက္တဲ့ဘဝ ကိတ္ေအာင္ေမြးလာတဲ့ေမြးသမိခင္ကိုပဲစိတ္ေကာက္ကမလား ငယ္ငယ္ကထိုင္ထလုပ္ခိုင္းခဲ့တဲ့ဆရာမေတြဆီပဲ ေျပးငိုရမလားမသိ.....
.
.
.
ေတြးရင္း ကန္ေတာ္ႀကီးေရွ႕က ထမင္းဆိုင္ကိုေရာက္လာတယ္..ဆိုင္ထဲဝင္ရင္း..ကိုယ္စားဖို႔နဲ႔ဦးခြန္အတြက္မွာလိုက္တယ္ ဟိုႏွစ္ေယာက္ကိုလဲ
'စားခ်င္တာသြားမွာခဲ့ၾက ၾက...ၾက...'
ေျပာလို႔ေတာင္မဆံုးေသး ဟင္းေတြျပထားတဲ့မွန္ပံုးနားကိုေရာက္သြားတဲ့ ၂ေယာက္ကို ၾကည့္ရင္း
'အငတ္ေတြ!!'
.
.
.
.
.'ညီမေလးေရ ဘယ္ေလာက္က်လဲ'
'၅၆၈၀၀ ပါ'
'ဘာ!!!!!ဘယ္ေလာက္!!'
'၅၆၈၀၀ ပါအကို ဘာမ်ားျဖစ္လို႔လဲရွင့္'
'မွားမ်ားမွားေနလား အကိုတို႔ဝယ္တာ၄ေယာက္စာပဲေလ'
'ဟို အကို၂ေယာက္က ရွိသမွ်ဟင္းတပြဲစီထည့္ေပးဆိုလို႔ပါ ၿပီးေတာ့ အေအးေတြလဲပါေသးတယ္!!'
'ဘာ!!'
လွည့္ၾကည့္ေတာ့ဆိုင္ျပင္ဘယ္တံုးကေရာက္သြားမွန္းမသိတဲ့ အငတ္၂ေကာင္က ကန္ေတာ္ႀကီးေရွ႕မွာ ဓာတ္ပံုေတာင္႐ိုက္ေနၾကေသးတယ္ ေတာက္!!ေတြ႕ၾကေသးတာေပါ့!!
.
.
.
ဟင္းထုပ္ေတြက္ို မႏိုင့္တႏိုင္ဆြဲရင္း ဆိုင္ျပင္ထြက္လာလိုက္တဲ့အထိ ဓာတ္ပံု႐ိုက္လို႔မၿပီးၾကေသး..အားးး!!မရေတာ့ဖူး money ေတြ fly သြားကတည္းက အမႈန္႔ေျခခ်င္ေနတာ အခုပိုဆိုးသြားၿပီ!
'ဟိုေကာင္ေတြ!!!!!!!ခြန္ရွင္းသန္႔!!!ခြန္ၾကယ္စင္ရွင္း!!!!!!!!!!! လာခဲ့အခု အထုပ္ေတြလာသယ္!!!'
'ဗ်ာ!!လာၿပီလာၿပီ ခဏေလး ......ငၾကယ္ ဟိုeffေလးနဲ႔တပံု ျမန္ျမန္႐ိုက္!!လာၿပီလာၿပီ ခဏေလးၿပီးၿပီ'
...
YOU ARE READING
Our Funny Sex
Teen Fiction'ေခြးးးေကာင္!!!!fluck မို႔ အေသေဆာင့္ခ်လိုက္တာလား!!!!အာ့!!.humm~~~~'