'ရွင္းသန္႔မနက္စာသြားဝယ္ပါလား ငါေဆးထည့္ေပးၿပီး လာခဲ့မယ္ေလ..' ၾကမ္းျပင္ေပၚထိုင္ခ်ၿပီးငိုယိုေနေသာ ဆရာပုတုကိုခံုေပၚတင္.....ရွင္းသန္႔ဆီကေဆးေသတၱာယူရင္းေျပာလိုက္တယ္...
'အမယ္ ငါ့ကိုငအမ်ားထင္ေနလား မင္းေဆးလိမ္းေပးမွာနည္းနည္း ထန္မွာမ်ားမ်ားမလား မသြားဖူးေဟ့ေကာင္!!'
မနက္က နမ္းလိုက္တဲ့ကိစၥကိုအခဲမေၾကပံုေပၚတဲ့ ရွင္းသန္႔က ေအာ္ၿပီးဘုေျပာေျပာေတာ့'ဟာေဟ့ေကာင္..ၾကားသြားမယ္ဟ' ၾကယ္စင္ရွင္း အျမန္တားလိုက္ရင္း လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဟိုတေယာက္က ဖင္းမူးေခါင္းေထာင္ၿပီးငိုလို႔ေကာင္းဆဲ....
'ၾကားေနအံုးမယ္ မင္းအေဖကငိုလို႔မၿပီးေသးဖူး မင္းမနက္စာသြားဝယ္ ငါေဆးထည့္ေပးလိုက္မယ္!'
'ဟာမင္းကလည္း ေဆးလည္းအတူူတူထည့္ေပးမယ္.. မနက္စာက အိမ္မွာရွိတာပဲၾကည့္က်က္စီစဥ္လိုက္မယ္ကြာ လာဟိုမွာငိုရင္းအသက္ထြက္ေတာ့မယ္..'
သူ႔ကိုတင္ခဲ့တဲ့စားပြဲခံုေပၚမွာ ေမွာက္ခံုကေန ငုတ္တုတ္ခ်က္ခ်င္းထထိုင္ရင္း ေဆးေသတၱာနဲ႔လာေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔၂ေယာက္ကိုျပဴးၾကည့္ေနတယ္..
'ဆရာ......အဲ စာလည္းမသင္ေသးဖူးဆိုေတာ့ အကိုေရ ေဆးလိမ္းရေအာင္ ေမွာက္လိုက္ပါလား'
ၾကယ္စင္တေယာက္ေဆးေသတၱာကိုဖြင့္ရင့္ေျပာေတာ့...
.
.
.'ရတယ္ ငါ့ဘာသာလုပ္မယ္!'
ေဘာင္းဘီ ပုဆိုးအျပည့္နဲ႔ေတာင္ အစားမခံရဖို႔အေရး ပတ္ေျပးေနရတာ... ဘာမွသာမပါၾကည့္ပါလား အမေလးေလး မင္းေစႏိုင္ ေတာ့ေရတိမ္မွာ၂ခါနစ္မယ့္ကိန္း!!'ဟာကို႔ဖင္ကိုဘယ္ျမင္မွာလဲ သံနဲ႔ျခစ္မိတာေနာ္ ၾကာရင္သံဆိပ္တက္မွ ဖင္ပ်က္ႀကီးျဖစ္မယ္...ျကယ္စင္ ေမွာက္လိုက္!!'
ျကယ္စင့္ကိုလွမ္းေျပာရင္း ဂြမ္းကိုအရက္ျပန္စြတ္ေနတဲ့ရွင္းသန္႔
'ေအး!!!'
ဟိုကလည္း ဘယ္ကတည္းက ေခ်ာင္းေနလဲမစိ ျငင္းေတာင္မျငင္းဖူးေအးဆိုၿပီး ဆြဲမပီး သူ႔ေပါင္ေပၚမွေမွာက္ထည့္လိုက္တာ ႐ုန္းခ်ိန္ေတာင္မရ...
ဆြဲခြ်တ္ခံလိုက္ရတဲ့ ေဘာင္းဘီနဲ႔အတူ တင္ပါးအစပ္နားကအနာေပၚေရာက္လာတဲ့ဂြမ္းနဲ႔ အနာမရွိတဲ့အေပၚေရာက္လာတဲ့ လက္..
'အား!!!!' လန္႔တာေကာစပ္တာေကာ ေပါင္းေအာ္ပလိုက္ေတာ့
'အကိုရလား အရမ္းစပ္သြားလား ကြ်န္ေတာ္မႈတ္ေပးမယ္!!' ရွင္းသန္႔တေယာက္ျပာျပာသလဲျဖစ္သြားရင္း ..တင္ပါးကေနခံစားလိုက္ရတဲ့ ေလေအးေအး.. Hansaplast လို႔ထင္ရတဲ့အရာတခု အကပ္ခံလိုက္ရတယ္...'ဘုတ္.!!'
႐ုတ္တရက္ တင္ပါးေပၚက်လာတဲ့ပုလင္းတလံုးနဲ႔အတူ အဖံုးပြင့္ၿပီးတင္ပါးၾကားထဲစီးက်လာေသာအဆီလိုလိုအရည္မ်ား.....ထဖို႔လုပ္ေတာ့ ခါးကေနဖိထားတဲ့လက္ေၾကာင့္ ထမရ..
'ရွင္းသန္႔ရာလုပ္လိုက္ရင္အရာရာနဲ႔အေၾကာင္းေၾကာင္း!!'
ၾကယ္စင္ရဲ႕အသံထြက္လာတာေၾကာင့္
'ဘာေတြဖိတ္တာလဲ!!!'
'စာအုပ္ဗီ႐ိုေပၚကပ်ားရည္ေတြအကို ရွင္းသန္႔ေဆးေသတၱာတင္ရင္းတိုက္မိတာ!'သြားပါၿပီ သံေတာင္ႀကီးကေနဝယ္ထားတဲ့ပ်ားရည္ပုလင္းေလး ေသာက္ေတာင္မေသာက္ရေသးဖူး ကုန္ပါၿပီ....ေဒါသကထြက္လာတာမို႔
'ဖယ္မင္းလက္!!!! '
'ခဏေလးအကိုမထေသးနဲ႔အံုး ပ်ားရည္ေတြထပ္က်ကုန္ရင္ႏွေျမာစရာႀကီး ကြ်န္ေတာ္လုပ္ေပးမယ္.........' တားလိုက္တဲ့ ရွင္းသန္႔အသံနဲ႔အတူ ေက်ာကုန္းကိုေကာ ခါးကိုဖိထားတဲ့လက္ကိုအားထည့္ၿပီး သူ႔ေျခေထာက္ေတြကိုပါ လွမ္းခြလိုက္တဲ့ၾကယ္စင့္ေျခေထာက္..(spanking မွာလူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ Over the knee position လိုမ်ိဳး...သိပ္မရွင္းရင္ media မွာ ၾကည့္ၾကည့္ေပး ကြတ္တိနီးပါက်တဲ့ပံုစံေလးထည့္ေပးထားတယ္😊)
႐ုတ္တရက္ တင္ပါးေပၚေရာက္လာတဲ့ေႏြးေႏြးစိုစိုအရတခု ဧကန္န....လွ်ာ!!!!!!!!!
'😨😨...'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.#TBC
#Anna💐💐
#1034 wordsလြမ္းေဆြးၿပီးအသဲကြဲရတာရယ္ ထန္ရတာရယ္ကိုကဝါသနာပါပါတယ္ဆို မိုးေအးေတာ့
ကို႔ဘာသာအသဲေတြကြဲ...
feelေတြတက္...
အသဲကြဲတာကို ေအးေဆးမfeelပဲ တေနကုန္guiter တေဒါင္ေဒါင္တီးၿပီး feelလိုက္တာ လက္ထိပ္ေတြနာၿပီး းးး typeလို႔အဆင္မေျပေတာ့လို႔တိုသြားတယ္..
မနက္ျဖန္မွဆက္dateေပးမယ္ေနာ္...😣😣😣😣
love u☹️☹️💙
YOU ARE READING
Our Funny Sex
Teen Fiction'ေခြးးးေကာင္!!!!fluck မို႔ အေသေဆာင့္ခ်လိုက္တာလား!!!!အာ့!!.humm~~~~'