Pengerindu Dibalas Enggau Racun

59 6 0
                                    

Part 1

Bisi siku lelaki bernama louis... Lelaki ti numbas ya penyingat enggau peninggi sereta manah budi basa enggau semua orang..Louis Belajar Ba Kolej.. Semua indu dara ke sama kolej enggau Louis nadai enda gila meda Louis ti maya bejalai ba Kolej.. Kadang kadang sida ke indu ke sama kelas enggau Louis. Mayuh agi enda belajar tembuk meda gamal louis ke sigat dipeda sida ke dara.. Berasai amai tudah Louis malu di perening bala indu ke sama Kolej enggau Louis... Louis bekelala enggau semua sida bala Student ba kolej dia. Louis bekelala Enggau siku indu bernama Julies.. Julies meh ga siku indu numbas ya ga pemajik. Penyingat Enggau Pemajik seduai ia nang baka pinang dibelah dua. Louis enggau Julies nadai kala meleka ari pangan diri ti enda maya pulai belajar.. Laban seduai iya sama bela pulai ke rumah ke diri.. Mula mula Louis dianjung Apai iya belajar.. Lama lama louis diasuh Apai ia mai kediri. Mula Elevis mai kereta ngagai Kolej semua sida nadai enda ngerara sapa enda orang ke mai kerita ke dalam Kolej kitu pia ko bala kaban Elevis.. Lawa amat kerita nya, dah ga kaler merah.. Kaler ti kedeka aku, kaler merah. Baka nya kerita laki aku ila.. Nya baru ya.. Pia ko Julies bejaku enggau bala kaban ia ke sama duduk ba tangga peniki mansang ngagai kolej.

Belubah lubah Elevis ngangkat ke pintu kerita ia katas. Sekali sida meda Elevis orang ke mai kerita ke lawa nya. Meda Elevis dalam dia,semua kaban Elevis belanda ngagai Elevis... Bala kaban Elevis bendar amat nilik kerita Elevis. Julies lalu merap Elevis.. Meda Elevis ngena kerita nya. Sida lalu nundi Julies.. Sampai niat Julies laban bulih Laki kaya sigat enggau Kerita kaler merah... Elevis senyum aja ninga sida bejaku nundi Julies. Ok..ok..bakani ti aku melanja kitai makai lemai tu legi.. Ulihh..?? Pia ko Elevis nyaut jako kaban ia...Heii.. El. Betul nuan ka melanja kami sebuat El..pia ko kaban Elevis ke bernama Seman.... Eahh..man.. Bakani aku ka bula ke bala kita mayuh. Lemai tu aku melanja makai, dini ka endur kita.. Aku ulih melanja kitai sekaban.. Betul kan.. Ju.... Ok.. Aku on aja. Julies nyaut Elevis. ....okkkk.. Jom kitai..udah laun dah... Danu pengajar baru legi..ko Elevis...sida sebuat lalu masuk kelas.. Julies enggau Elevis sama duduk sama siti endur. Pengajar sida datai.. Semua sida sekelas meri selamat pagi magang. Udah nya baru semua sida duduk.

Pengajar sida mai siku pelajar baru benama Marcus.. Marcus siku ari pelajar baru. Apai indai Marcus orang kaya ti terbilang nama. Perangai Marcus Ego.. Sombong, semua indu ke deka ia magang...kaki botol enggau pengepub.. Ba kelas Marcus nyadi samseng.... Nadai orang deka ngelaban Marcus.. Tang Elevis diau diri aja, meda ulah Marcus bakanya. Elevis enggau bala kaban ia duduk sepiak.. Marcus dasuh duduk sepiak Julies... Marvus meda Julies bajik..alu disebut Marcus... Wowww....Beauthyfull girl...pia ko Marcus muji Julies..  Julies lalu angkat terus nyebut...Bosiiittt.. Julies lalu pindah ngagai Elevis ke sepiak.  Marcus meda Julies udah mupuk geram ati. Udah sida bekelala semua.. Pengajar sida ia mupuk ngajar sida dia. Marcus majak nundi Julies... Elevis diau aja laban bebasa ke pengajar... Nadai Marcus ka ninga ke jaku pengajar ba depan. Majak ke ulah ia ke enda meretie ngacau bala student bukai. Benong pengajar malik ke belakang.. Dia pengajar meda ulah Marcus benong ngavau Julies ke duduk sepiak Elevis. Pengajar lalu negur Marcus... Marcus...ulih nuan duduk ba endur nuan empu..Marcus lalu malik ngagai pengajar. Hye bro.. Nuan ka ngajar diru tau ke nuan ka dibuai kerja.. Enda ibuh nuan negur aku, nyawa nuan agi ulih aku beli.. Anang agi orang indu ditu..

Jam pan nyau cukup sida pulai magang. Semua bala sida Elevis sekaban nadai enda berandau nyebut Marcus Jai perangai. Benong sida bejalai berandau enggau pangan diri. Nya ka datai ba kerita Elevis.. Dia Marcus lalu mansa ngetu ba mua Sida ia.

Jaku Marcus...Haii sweet... Jom enggau aku..
Aku ulih nganjung nuan bah.. Tauke ke tua nightclub dulu..ok..

Julies..poiiii...Lelaki iblis.. Sitan.. Nuan pikir orang kaya suka ati nuan ka ngaga ulah ditu.. Suka ati nuan ka mai indu.. Pikir nuan aku indu gila duit nuan kah...??.. Laki enda enda nemu malu...poiii.. Elevis mansang ngagai Julies ngerara Julies badu bejaku. Ninga Jaku Julies munyi nya.. Marcus lalu pansut ari kerita ia.

Marcus bejaku.... Heyy.. Girl.. Nuan anang guai sombong bejaku. Nuan bedau nemu sapa aku.. Marcus lalu ka nangkap buk Julies.. Elevis terus nangka lengan Marcus....ohhh... Bisi ga orang ka nujuk ke belang ba kolej ditu neh..ingat..pia ko marcus ngerasi sida Elevis.

Elevis lalu nyaut jaku Marcus.... Anang pikir nuan kaya enda nemu mati.. Nuan ulih ngambi nyawa sapa sapa laban nuan mayuh nuan duit. Ari nuan ngaji bala samseng ka menua orang.. Manah agi nuan meri duit nuan ngagai anak yatim piatu... Sida benung nganti bantu ari nuan.. Ngica ke balas tuhan nuan enda jai agi.. Muai ego nuan udu ka ngacau indu, semua indu ka disapu nuan.

Elevis lalu ngrleka ke lengan Marcus.. Sida sebuat semua mupuk pulai magang. Marcus tetap pedis ati laban udah ninga jaku Elevis.. Tambah meh ga Marcus ingat ke jaku Julies.. Marcus tetap bedendam enggau Julies... Sida Elevis pan terus ngagai kedai makai.. Selemai lemai sida Elevis ke makai.. Begagai betundi semua enggau pangan diri. Udah nya sida pulai ke rumah diri empu. Elevis enggau Julies ngena kerita Elevis pulai.. Sepemanjai jalai nuju ke rumah Julie.. Benong seduai ia rindang amat betundi dalam kerita. Elevis lalu mrek kerita ia ngejit.. Julies nyerauh lalu nanya Elevis... Elevis...nama hal nuan merek kerita ngenjit bakanya.. Pia ko Julies.. Elevis lalu malik ngagai Julies nadai seleka jaku...Elevis lalu malik ke depan..mua Julies nyau bebengit begit.. Sama bela malik ke depan kerita..dia Julies meda Marcus mai bala samseng ngipa pejalai seduai ia Elevis.. Elevis mesan Julies... Ju... Nuan anang sekali kali nuan pansut ari kerita tu..ti aku bisi nama nama, anang meh nuan pansut.. Gurit nuan kerita aku tu... Nuan lari pulai bepadah ke apai indai aku. Julies nganguk kepala.. Takut....!!!!!

Sambung Part 2

Pengerindu Dibalas Enggau RacunWhere stories live. Discover now