Sambung Part 2
Elevis pansut ari kerita lalu nuju sida Marcus enggau bala Geng Marcus.. Enda cecemang Marcus lalu ngasuh bala geng ia ngerekak Elevis... Elevis tetap ngering diri.. Betan aja ba endur Elevis bediri, bekesetap kayu kena sida malok Elevis tang Elevis nyilat aja... Sekali sida ka malok Elevis...dua...tiga kali sida ditumbuk Elevis... Benong Elevis belaban enggau bala geng Marcus... Enda ngadang Elevis terus di palok Marcus ari belakang... Elevis terus tetungkam atas jalai.. Dia sida lalu ngingdik Mua Elevis enggau kasut..pia di tendang marcus ba tubuh.. Elevis nadai daya, ditendang sida sampai pala elevis bedarah... Meda Elevis telentang ba jalai, nadai ka ngelaban agi. Julie ka pansut ari kerita...sebedau Julies deka pansut..Julies nyimpan Kamera digital ba depan cermin kerita. ya ke udah di pasang ngerakam hal ke udah nyadi tadi... Diatu Julies deka pansut ari kerita... Harap harap kamera tu nyadi ke bukti penyaie Marcus ngagai tua Elevis pia ko ati Julie.. Julies lalu pansut merap Elevis.. Meda Julies lalu merap Elevis.. Marcus lalu ngambi lengan Julies.. Julies lalu ngesai ke lengan ari pegai Marcus. Meda Julies ngesai ke diri ari Marcus.. Marcus ganas laban Marcus udah lama 'M' Julies.. Julies diberap Marcus lalu dipasung, ditampar mua Julies. Julies lalu luput nadai nemu utai agi.. Dia Marcus enggau bala geng ia bulih tubuh Julies magang.. Elevis enggau Julies sama bela enda nemu utai nama utai nyadi ba seduai ia.
Nasib bisi kaban seduai ia bernama Seman.. Meda kerita Elevis bisi dia. Man alu ngetu dia. Peda seman Elevis teletan ba jalai.. Julies enda bebaju nadai utai ngelindung agi.. Seman nadai anggap orang bukai ngerja ke Elevis enggau Julies. Sigi Antu sitan Marcus.. Pia ko ati seman geram mukut tapak jari ia empu. Seman lalu ngambi kain dalam kerita Man empu. Kena nudong Tubuh Julies.. Seman nudong tubuh Julies lalu ngatong Julies ngagai kerita.. Baru iya ngambi Elevis.. Benong Man ka ngatong Elevis.. Elevis ngeleda lalu angkat ka mukut Seman... Seman pan.. Lalu ngangkat ke jari...Elevis..aku tok..seman..kaban nuan.. Ko seman nyabar Elevis.. Nama hal seduai Julies sama Begaring ba jalai.. Julies..luput nadai bekena ke baju tancut.. Sapa ngaga seduai bakanya.. Marcus..ko seman nanya Elevis.... 'Whatt...??? Ni Julies..ko Elevis nanya Man.... Saut Man... Udah dalam kerita aku angkat ke aku diatu tadi.. Elevis lalu belanda nuju kerita Seman.. Buka pintu kereta seman, peda Elevis...Julies enda bebaju semua... Mua Julies bedarah.. Elevis geram amat ati..dipegai Elevis mua Julies, enggau ai mata belinang laban Elevis nesal diri enda terjaga ke Julies... Elevis lalu belanda ngagai kerita ia empu.. Ngiga Kamera digital Julies tadi. Giga..giga sampai habis utai diperunsai ke Elevis dalam kerira. Sekali nguing Elevis agai stiring krita peda Elevis Kamera di engkah ke Julies ba depan cermin kerita. Alu ambi Elevis kamera nya terus di Renew Elevis baru. Dia Elevis meda nama utai ke nyadi dalam dia, semua bisi magang..
Nangka pemedis ati Elevis udah meda semua utai dia.. Dendam Elevis tetap sampai ke ila ila.. Elevis berandau enggau seman.
Seman..aku arap ke nuan nyimpan Camera tu enggau manah.. Ti aku beguna ke kamera tu ila.. Nuan anang enda mai ngagai balai balai polis.. Nya bukti Penyaie Marcus ngagai Aku enggau Julies. Ok.. Lalu pia meh ga aku arap ke nuan mai Julies agai Hospital. Aku ka bebalas... Biar aku mati.. Aku tetap bebalas.. Diatu.. Bai julies gai Hospital.. Ko Elevis mesan Man kaban rapat Elevis..
Elevis enggau seman sama beserara... Man mai Julies ke hospital.. Elevis lalu napat ke bala sida Marcus.. Datai Elevis ba rumah Marcus.. Meda sida Marcus sekaban benong happy gaga ati udah bulih Tubuh Julies lalu udah ngelaban Elevis setengah mati keno ko ati sida ia sekaban. Elevis datai dia lalu ngangau ke Marcus...
Maarrccuusss..... Mensia pengecut.. Ti nuan amat kering.. Datai kitu nuan. Tua belaban siku sama siku. Marcus lalu nguing malik ngagai Elevis ke benong ngagau ke nama ia. Marcus nyaut... Hahahahaha.. Sapa pengecut.. Aku tau ke nuan Elevis..hahaha... Semua sida ketawa ke Elevis semua. Meda Elevis mansang dia. Sida lalu mansang magang ngagai Elevis.lalu numbuk Elevis. Elevis laban nemu jari.. Nama seagi mata Elevis meda asal sida enda ngechuri ari belakang.. Elevis sigi enda tumbang ngapa. Marcus meda bala geng ia tumbang magang magang. Marcus lalu ka lari.. Elevis lalu ngagai Marcus.. Elevis malok Marcus baka sida Malok Elevis ba Jalai Tadi..Marcus pan bakanya digaga Elevis..ditelanjai ke Elevis semua baju tancut Marcus di buka Elevis magang. Udah Elevis ngerja ke Marcus... Baru Elevis mulai ke diri. Sekali pansut siku indu lalu merap Marcus... Elevis tersenyum.. Lalu ketawa. Hahahaha. Elevis lalu mansang ngangai indu nya.. Indu nya nyau rerauh ngagau ke Marcus.. Baka cara Marcus ngerja ke Julies...bakanya meh Elevis ngerja ke menyadie indu Marcus. Udah Elevis bebalas dendam ba Marcus.. Elevis lalu lari..
Seman ke nganjung Julies ke Hospital tadi. Diatu seman benong ba Hospital nyaga Julies ke bedau sedar agi.. Seman call Elevis alu enda disaut Elevis. Meda Elevis enda ati nyaut nyaut call seman. Man lalu call apai indai Julies empu. Ninga berita Julies bisi hal.. Apai indai Julie terus nurun agai Hospital.. Datai ba Hospital dia seduai ia laki bini meda Julies benong gali ba katil hospital.. Indai Julies lalu merap Julies..nempik- nempik ku anak ia Julies. Kepuas indai Julies nempik kuyu Julies. Julies alu ngeleda. Ngeleda Julies lalu, nyerauh jari kecemai camai nyebut anang ngacau iya. Indai Julies lalu merap Julies enggau sesabak meda Julies bakanya. Apai Julies lalu bepadah ba doktor.. Doctor lalu datai meresa Julies, udah doctor meresa Julies. Doctor lalu madah apai Julies. Doctor madah Julies dipaksa orang lalu terus dirogol nya alai Julies macam orang hilang ingatan, pia ko doctor madah ba apai Julies... Ninga doctor madah munyi nya. Apai Julis lalu ngugut baju Seman ke benong bediri nisi pintu... Seman laban orang takut.. Nyau gegetar meh kaki tudah seman digugut Apai Julies ba baju. Seman madah utai ke amat ba apai Julies.. Ninga Man Munyi nya.. Apai Julies lalu telefon ngagai, Apai Elevis. ..
Sambung Part 3
YOU ARE READING
Pengerindu Dibalas Enggau Racun
Teen Fictionkisah louis bepangan enggau siku indu bernama Julies