Sambung Part 4
Apai Elevis lalu mai Man ngagai rumah Man kin.. Laban Apai Elevis ka nemu bukti ti cukup kena ia ngelaban Apai Julies enggau Apai Marcus.. Nama kebuah anak iya Jai. Apai Elevis deka negi niri ke nama anak ia enda salah. Apai Elevis enggau Man lalu bejalai ngena kerita.. Terus ngagai rumah Man kin.. Datai ba rumah Man. Seduai ia lalu tama ke bilik Man. Datai dia Man lalu meri kamera digital nya ngaga Apai Elevis...kamera nya lalu di buka Apai Elevis.. Peda ia dia utai ke nyadi ba Anak iya Elevis enggau Julies udah nyata nyadi ke bukti anak ia Elevis enda salah.. Apai Elevis mesan Man... Anang sekali nuan muka mulut madah ke bukti tu ngagai sapa-sapa orang.. Biar pecah perut,anang pecah ba mulut. Pia ko apai Elevis mesan Man.. Udah nya apai Man terus pulai ke rumah ia empu.. Nasib manah apai Elevis enda bepansa enggau sida Marcus.. Ti enda pia apai Elevis tusah laban sida iya ke benong lepak ba tengah jalai. Marcus udah bulih amat enggau Julies.. Laban Julies enda nemu sapa Marcus ke bendar ya.. Lalu sapa Julies...tauke ke iya Julies ke suba.... Tau ke ukai, laban Juliws bedau sedar agi sapa ia..
Datai apai Elevis ba Rumah sida empu, Apai Elevis lalu terus tamak ke bilik.. Apai Elevis tama ke bilik tindok Elevis.. Dia ia meda Elevis benong nukong duduk ba atas tilam. Apai Elevis faham ati anak ia. Nama kebuah anak ia bakanya. Dia iya lalu bejako enggau Elevis...
*****Apai Elevis bejako*****
Elevis....daddy faham ati nuan anak.. Sekali tu dadfy bukti ke nuan enda salah...Daddy arap ke nuan El... Ulih nyokong daddy enggau pernuh semangat El,ok. Daddy enggai meda anak daddy tusah. Aku ka meda mua anak daddy happy baka suba,ok..pia ko Apai Elevis, merindang ati anak ia ke benong tusah ati..Elevis meliyar ai mata ninga daddy ia munyi nya. Taja pia Elevis sabar aja,enggau semua utai ke udah nyadi ba Elevis... Mula ari malam nya Elevis ingat ke jako Apai ia ke udah meri Elevis jaku peransang..Diatu Elevis enda irau agi ati udah ninga jaku Apai ia ti deka nolong Elevis nyelesai ke masalah Elevis enggau Julies... Dia Elevis diasuh apai ia ngena kerta baru.. Baka biasa Elevis meda Julies enggau Marcus begulai bepayuk- payuk emggau pangan diri.. Elevis baka ke enda kisah taja ati Elevis telih meda julies begulai enggau Marcus....
Elevis enggau bala kaban indu enggau ke laki baka selama.. Meda Elevis nyau udah senang ati peda Marcus... Marcus mula baru deka ngacau Elevis... Maya bisi aktivi tau ke maya bisi sukan. Marcus selalu aja ngacau Elevis... Tang Elevis nyabar ati diri, asal aja Elevis enda pedis nya aja utai di pikir ke Elevis.. Meda Elebis bekereta manah agi ari enggau Marcus... Marcus pedis ati, lalu meri Elevis Jaku.
Hey... Anak harimau... Nuan fikir, nuan aja ulih meli kwreta lebih agi manah baka nge nuan tu kah...???.. Ari nuan meli kereta buruk bakatu... Nyamai agi nuan terjun ke tasik enggau kereta buruk nuan tu... Hahahahaaa....Marcus ketawa ke Elevis..meda tudah Elevis ngena kereta sport kaler merah.. Dinga jaku Marcus munyi nya. Seman lalu nyaut Jaku Marcus laban pedis ati ninga Marcus jai amai Jaku ngagai Elevis..
*** Jako seman ngagai Marcus**
Hyee.. Marcus... Bejaku manah mimit ke nuan... Nuan ka ngacau Elevis nama hal.. Elevis ukai bisi ngacau nuan..perangai nuan Marcus enda abis- abis baka sitan... Anang nuan fikir... Nuan anak orang kaya enda nemu mati. Uji nuan berubah, ingat nuan ngagai tuhan.. Udah manah Elevis sabar meda seduai Julies begulai.. Elevis sanggup asa tegal Elevis enggai belaya enggau nuan
Hahahaha....Marcus ketawa ninga jaku seman munyi nya... Lalu mua Marcus lalu jai meda seman ngeluba ke diri ka ngambi hal.. Marcus lalu ngugut baju seman teru ka mukut mua seman. Elevis laban udah besedia, benong Marcus ka mukut seman. Elevis lalu nangka gengam jari Marcus..
Elevis nangkap jari Marcus enggau gengam ti balat....pia Elevis mivit jari Marvus enggau balat...pia meh Elevis lalu bejako enggau Marcus..
Jako Elevis*** sekali jari nuan datai ba seman...ke dua kali Jari aku datai ba moa nuan legi Marcus... Enda lebu nuan datai ba kolej kami ditu... Nuan ka nya heroo... Pikir nuan kolej tu Apai nuan ngempu suka ati nuan ka ngacau bala pelajar ba kolej diru.. Ti nuan amat kering ka berekak enggau aku... Anang mai kaban... Aram tua siku sama siku belaban... Anang mai orang bukai ba hal tu.. Marcus lalu narit jari ia ari ke di tangkap Elevis ba tapak jari ia ke benong digengam Marcus ke dengkah ke Marcus ngaga Seman.. Marcus lalu narit lengan Julies mai Julies pulai.. Julis lalu nyerauh sereta bup di pegai Juluh laboh ke atas jalai...sereta bup Julies laboh atas jalai, bisi siri gambar Julies enggau begulai Elevis begambar maya Elevis enggau Julies begambar ba dalam kelas.. Julies alu nyimpan gambar nya enggau jampat ba lapis bup Julies empu. Elevis meda Julies ngambi gambar seduai ia nya. Tang Elevis enda memunyi, di perining Elevis aja... Dalam kerita, benong seduai ia Marcus bejalai pulai... Julies berunding.. Nama tau bisi Gambar aku enggau Elevi begulai...kemaua enda tua Elevis begambar. Pia ko Julies bejako dalam ati diri..
Marcus majak bejako enggau Julue.. Tang julies baka ke enda ninga...laban Julies benong khayal ngenang gambar Seduai iya Elevis..tau bisi ba bup iya dia... Maya gambar nya bisi ba lapis bup Julies..laban maya nya udah seduai ia Elevis begambar lalu dituci seduai Ia Elevis gambar nya ba kedai gambar.. Lalu siti enggau Elevis... Siti enggau Julies empu.. Nge enggau Julis lalu twrus disimpan ba lapis bup.. Sampai diatu gambar nya bedau dalam bup Julies. Enggau Elevis disimpan ba dalam diary Elevis empu. Siti gambar nya meh ke pengingat Elevis enggau Julies.. Elevis harap Julies sedar udah meda gambar nya tadi.. Lalu pia meh Elevis harap Julies sedar... Sedar ke penyaie Marcus ngagai Julies enggau Elevia suba.... Kira ke enda lama seduai ia Marcus bejalai bekereta laban ke laju dipasang Marcus.. Seduai ia datai ba rumah julies..
Sambung tusun 5
YOU ARE READING
Pengerindu Dibalas Enggau Racun
أدب المراهقينkisah louis bepangan enggau siku indu bernama Julies