Éppen egy angol órán ültem, amikor hirtelen egy hajón találtam magam, Freddy Krueger-rel farkasszemet nézve. Egyszer csak a gyilkos nekem rontott, én meg ösztönösen próbáltam menekülni, de valamiért muszáj volt elmondanom neki, hogy mennyire imádom a karakterét, a történeten keresztül a személyen át, egészen a késes kesztyűig.
A következő pillanatban azon kaptam magam, hogy Carnor-ral próbálok beszélgetni, de ő eléggé szűkszavú volt. Mikor megkérdeztem, hogy miért, azt válaszolta, hogy nem akar velem beszélni, mert utál. [(Oké, sokkal finomabban fogalmazott, de a lényegen ez nem változtat.)] Úgyhogy szomorúan felnéztem a Youtube-ra és örömmel vettem észre, hogy Ungdani új Animált Vlogot töltött fel.
A történet a következő volt: Egyik télen Kristóffal egy vasútállomáson éppen egy vonatot vártak, és annak érdekében, hogy ne fagyjanak halálra, egy kinti automata mögé álltak. (Az automatának az oldala volt a falhoz tolva, és így a hátuljából ömlött a meleg levegő.) Majd pár perccel később odébb mentek (kb. 2-3 lépésnyit) megnézni valamit, amikoris két dalmata közéjük és az automata közé fúrta magát. [(Mármint 2 dalmata mintás ember...)] Ezután úgy döntöttem, inkább Hülyegyerekeket nézek, mert az biztosan felvidít! :D [(Én kis naiv....)] Ezt azért írom, mert a sorozatbeli Daninak 4 keze és 3 lába volt!
Én ezek után inkább elmentem egy biciklitúrára egy random sráccal és EtaMyPie-al. Nem tudom, hogy Freddy, Carnor, vagy a dalmaták miatt volt-e, de akkor nagyon idegbeteg voltam a halmozott rosszkedvtől. És ezt csak tetézte, hogy egy nagy lépcsőn kellett felcipelni a biciklimet, ami a felénél rollerré változott. Ezek után pedig alig tudtam tartani a tempót. (Egyrészt, mert rollerem volt, másrészt pedig, mert félig futottam, félig rollereztem.)
Majd egy zsúfolt helyiségben találtam magam, ahol antropomorf állatok voltak, és volt ott egy elefánt (a királyi család tagja), akinek át kellett sétálnia egy tükrön, hogy sellővé változzon, de ő ezt nem akarta.
Majd egy hirtelen váltással a Roxfortban találtam magam (azon belül egy tanteremben). Mellettem az osztálytársaim éppen Wattpad-os mémeket nézegettek, majd elrepültek.
Ezek után (és végül) ugyanazon az angol órán ültem, amelyiken az álom elején.
Az órán Feri és Dani összejöttek.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oké! Aki megmondja, hogy ez az álom mi a gyászt jelent, az kap tőlem egy használt, de még működőképes vesét.
YOU ARE READING
Random rövid regények (igazából novellák, csak szeretem az alliterációt :p )
RandomSziasztok! Ne kérdezzétek, hogy miért csináltam! Ebben a könyvben KITALÁLT történeteket fogok leírni. Remélem, tetszeni fognak. :) Ui: Némelyik történet gyomorforgató lehet. A kicsit durvábbakat (/annak szántakat) ❗-el fogom jelölni. Ja! És ez a kön...