Hey hey hey ! :D
Selam dostlarıım . Bugün de aşktan bahsedelim bence . Önceki bölümlerde bahsetmiştim zaten .
Bende aşkın geçici sevginin kalıcı olduğunu düşünenlerdenim . Aşka inanırım ama uzun sürmez bence .
Aşık olduktan sonra onu sevgiye dönüştürebilirsek ne ala , ama dönüştüremeyene geçmiş olsun derim arkadaşlar . Çünkü olmayınca olmaz . Öyle de devam edemezsin illa birinin canı yanar . Aslında hiç bulaşmıcaksın böyle işlere ama insan uzak da duramıyor . Ben şahsen platoniği de yaşadım karşılıklı da . İşte sevgi olmayınca devam etmiyo bende ettiremedim haliyle . Bide o platoniğim az çektirmedi bana piçin evladı :d
9 ay boyunca peşinden koştum ! Tamam belki bazılarına göre az olabilir ama bana göre bir asırdı . Ben o 9 ayın içine ne olaylar ne ekşınlar sığdırdım heheyt be !!!¿
Burdan da şunu çıkardım : "Platonik takılmak ilk aylarda güzel hoş oluyo ama karşılık alamayınca ve uzayınca bokuma benziyo . Evet bok ."
Bide karşılıklı birbirini seven çok tatlı çiftler var . Bide şapşal şapşal fotoğraflarını gözümüze sokuyolar felan piçler yaaa :))))))))
Şakayı falan geçtim o çiftleri çok kıskanırım . Bi yandan görünce imrenir 6389388273 işkence yapmak isterim bi yandan da mutlu olurum .
Ama şimdi itiraf ediyim benimde sevgilim olsa bende her fotoğrafımızı gözünüze sokarım . Hatta ibnelik olsun diye bölümlere multimedia olarak koyarım yani o derece :dd
Şu aralar da oldu olacak derken kollayın kendinizi bence ama okumayı bırakmayın olur mu :))
Fotoğrafı falan koyarsam bi kaç küçücük küfür edersiniz falan benim de götüm kalkar mutlu mesut yaşamaya devam ederiz :)) ♡♡
Ay çok sevgi böcüğü oldum yeter bu kadar aq . Şimdiii konumuza dönelim .
Eğer ; platonik iseniz , bir süre öyle kalın en fazla 3 4 ay . Eğer damat adayımızın da gönlü varsa yani belirti veriyosa LÜTFEN "İlk adımı erkklr atr .s.s" moduna girmeyin . Söyleyin gitsin . Yada ortak arkadaşlarınız varsa onlar da bişeyler yapsın . Ama çok uzarsa da kesin söyleyin çünkü içinizde kalması gerçekten kötü hem fiziksel hem duygusal açıdan size zararı var . Ama siz siz olun biricik aşkınızın sevgilisi varsa sakın söylemeyin . Mazallah kavga falan çıkar :d Şahsen sevgilime biri seni seviyom dicek var ya anasından doğduğuna pişman ederim . Bu yüzden sevgilisi varsa söylemeyin çünkü benim gibi psikopat bi şey olabilir dikkat :))