İçimizdeki orangutan .

53 3 0
                                    

Yo ye dostlarıım . İlk bölüm mü diyim yazı mı diyim bilemedim . İlk blabla dayız .. Heyecanlandım . Niyeyse ..

Nerden başlasam bilmiyorum . Açıkçası bunu bi düşündüm de normalde karakterlere resim koy falan' uuuff kim uğraşcak yeaa .s' tarzına bürünmeme sebep olurdu fakat bunda öyle bişey olmayacak bikaz karakter yok skdkkkx

Ya arada beğendiğim şarkıları falan eklerim sizde dinlersiniz . Belki de dinlemezsiniz ... Sizin seçiminiz tabi . Şuan yaz tatilim tam anlamıyla bombok geçiyo . He iyi şeyler olmadı mı ? Oldu tabi . Hayatıma neşe katan insanlar girdi hayatıma . Yeni insanlar tanımayı severim . Neden ? Çümkü yeni insanlar beni tanımıyor anlatman gerek . Ve ben anlatmayı çok severim . -Burda 32 diş sırıtıyorum çaktırmayın . - Hadi bunun hikayesini anlatayım .

When I was little ... Şaka lan dmldldk Ben küçükken kimseyle konuşmuyomuşum anam babam teyzem ananem falan onlar dışında tabi . Canım isterse konuşurmuşum . Bed görlmüşüm küçükken coslkdkdks Birinci sınıfa kadar böyleydi . Sonra benim gerizekalı öğretmenim anama demiş ki kızınız hiç konuşmuyo kimseyle iletişim kurmuyo . Sanki anam da bilmiyo te allam ya . Sonra bunlar el birliğiyle konuşayım diye baskı yaptılar . Sonra tabi ben sıkıldım . Konuşmaya başladım falan . Sonuç ise bu . Şu an ki öğrermenlerimin dediği tek şey : "Kızınız çok konuşuyo ."

Siz istediniz anam kexksk Neyse ama hala biriyle tanıştığımda ilk adımı atmam :D İlk önce sinsice yaklaşır arkadaş olurum sonra bff olacağımızı anlar içimdeki orangutanı çıkarırım . Herkes yapar bunu kabul edin . Herkes olmasa da çoğunuz ...

He bazıları bff olmaz ama olsun ya zaten herkes bff olamaz . Bide herkesin bffsiyle anlaşma tarzı falan vardır çok seviyorum onu . Mesela koltuk dersin onlar güler . Sebebini bilmiyoruz ama onların konuştuğu bişey vardır . Koltuk deyince akıllarına o gelir gülerler . Dur şimdi birilerini anlatırken direk anlatamam isim bulayım onlara . Sıra arkadaşım aynı zamanda bffm olan kişiye Minnak diyelim oskskksks O benim minnakım zaten .

Şimdi biz minnakla nelere güleriz bi düşüneyim . Belki garip bişey vardır . Hmm ...

Su yeşili ..

Kimya dersi ..

Aklıma onlar geldi . Ya zaten önemli olan bunlar değil . Anlatmak istediğim siz bunlara gülmezken biz anıra anıra gülüyoruz. İster istemez aranızda bağ oluşur . Mesela küs olsak su yeşili deseler ben gülerim yine . O da güler. Biz gülürsek herkes gülür .s.s

Neyse bi de en çok foto çektiğim bff'm var . Tabiki adını söylemicem ehehehhe . Onun da adııııı katycat olsun . Katycat çünkü dkksksk . Neyse benim telefonumda çoğunlukla katycatle fotom vardır . Bikaz en çok onunla çekiliyorum. Ben acıktım ya gidip bi cips yiyim geliyom . -sonra bn nye klo alyrm yhaa .s.s -

Geldim geldim . Şimdi bi tane daha bff'm var . Ona da Atarlı diyelim :D O genelde olaylarım dışındadır . Yani olay derken biz Minnakla anırırken Atarlı bize 'mal mısınız olm ?' bakışı atar . Sonra o da güler . Niye çünkü biz süferiz . Foto çekilmeyi de sevmez zaten .

Ben söylim de sonra sormayın doeldllf

Minnak ve Atarlı kız , Katycat erkek . Yine sabaha kadar oturuyom felam ..

Ben bunu yazarken de ruh halim belli olmuyo he sıkılıyom da yazıyom yani . Oturup ta sayfalarca da yazmıyom sıkılırsam bırakıyorum sonra devam ediyorum . Bu yüzden bi paragrafta sevgi böcüğü iken diğer paragrafta atarli görl olmamı normal karşılayın pls .

Bu sabah da atarlıydım baya he . Şimdi benim abim komşular ses yapıyo diye onlar da rahatsız olsun demiş ve bass sistemini açıp son ses vermiş müziği . Bilin bakalım ben o sırada ne yapıyorum ? Uyuyodum ! Tabi sinir kriziyle baş başa kaldım . Bide sevmediğim kişinin şarkısı .-O da kim söylemem hahaha - Nasıl saydırıyorum var ya sabah sabah . Sonra sevgili zeka küpü (!) abim gelip bana şöyle dedi :"Kusura bakma kardeşim yukardakiler rahatsız olsun diye yapıyom sen rahatsız olma ."

Sen bunu dedin ya nasıl rahatım şu an varya anlatamam . Bütün sinirim geçti teşekkür ederim gelip bunu dediğin için ...

Lan zaten dengesizim 5.30 da yatmışım . Sen gelip sabahın sekizinde son ses müzik açıyosun . Yetmiyo bassı açıyosun . Hadi müziğe kulağımı kapatırım bi derece ama yer sallanıyo onu napcaz gülüw ??

Ay yine sinirlendim . Bugün de doktora gitcem 9da ama ben hala uyumadım . Şu an saat 4.42 . Dengesizim demiş miydim ??

İçim Beni Atmış ▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin