Ups ..

24 4 1
                                    

Selamlar selamlar ^^

Baktım ki bölüm yazmayalı baya olmuş ama sorun değil zaten kimse okumuyo aq .

Atar yapmamın tabiki nedenleri var ama ulu orta söyleyemem :d Neyse ya bu aralar kafam çok dolu . Hani böyle herşeyde bi kusur bulduğunuz düşünürken kendi beyninizi siktiğiniz anlar vardır ya . Yok mudur ? Yani bende var , arada oluyo yani . Herneyse bende o dönem içersindeyim baya kötü bi hal . Ama tabiki her zaman olduğu gibi dışarıya "Ben çok mutluyum ağzıma sıçın hiç bişey demem ." pozu vermeye devam ediyorum . Zaten herkese mutlu rolü yapmak kolaylaştı artık . Zor olan gece herkes gittiğinde başını yastığa koyduğun zaman .

Klaus'un da başına geldiği gibi -The Originals izliyom eed . - insanın kendi şeytanları peşini bırakmıyo .

Benim durumum o kadar kötü olmasada ara sıra bu hallere girmek moralimi bozuyo yani . Bu aralar kafama taktığım şey apaçık ortadaa . Bi çoğumuzun sürekli beynini siken soru : "Acaba o da beni seviyo mu ?¿"

Ta ta ta daaam . Ne güzel insanı siken bi soru değil mi arkadaşlar . Maşallah . Yani diyeceğim o ki kafam bir milyon ayaklarım iki milyon ...

Yani başta daha iyiydik sanki şu an da iyi . Ama sanki benim ona karşı çook yavaş (!) gelişen hislerim onda aynı değil gibi geliyo . Bazı an geliyo "Taam yha aşık bu bna .s.s" diyorum . Bazı anlarda da "Allahım bu nasıl kader hep mi platonik olacam ben yeaa ." diyorum . Geçenlerde de eski sevgilisini unutamadı diye çok saçma bi düşünceye kapıldım . E sonucunda -Katycat'in de gazıyla - çocuğa sormuş oldum . E tabiki de unuttum dedi . Ama şimdi şöyle bişey de var eski sevgilisi maşallah rapunzelin made in china sı ve bana "Saçını kestirmeseydin keşke kız dediğin uzun saçlı olur ." dedi . Gel burdan söndür . (FARKIMIS TARZIMIS B))

Yani arkadaşlar içinden çıkamadığım bi durum içerisindeyim . Daha çıkmadığımızdan hesap da soramıyorum . Psikopat olduğumu düşünmesin çocuk yani . Demek istediğim psikopat olduğumu görmesi için daha erken :ddddd

Ama çok hoşlanıyom be :dd Sevmek de diyemiyom . Lan instada akrabaları engelledim sevgi böcüklü pikçırlarımızı koycaz diye . Ama ortada dere yok daha . Kafiyenin de amınakoydum he kdowlsl

Ve kapanışı da sevdiğimee gönderdiğim bi şarkıyla yapıyoz hadi kalın sağlıcakla ..

Esmerim biçim biçim ölüyom esmer için alem bana düşmandır esmer sevdiğim için . Loy hele loy loy looy kibar yarim esmerim loy hele loy loy loy kibar yarim esmeriiiim ...

İçim Beni Atmış ▼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin