6

5.9K 234 5
                                    

Cei doi se plimbau prin parc ținându-se de mana, nu le pasau de părerea celor care îi priveau, erau fericiți.
Atunci Yoongi își dădea seama că are sentimente pentru Jimin și în adâncul sufletului lui simțea că îl cunoaște, că se știau de o viață, dar el este doar "sclavul sexual" al lui Jimin, așa cum a spus și el.
Jimin nu putea să aibă sentimente pentru el, nu ar avea cum, el un nimeni pe lângă el, se simțea inferior.

-Hai să ne așezăm aici, spune Jimin arătând spre o bancă
Yoongi încuviință și se așează langa el.
Între ei se așterne o tăcere cât de cât confortabila.Jimin îl privește pe Yoongi în liniște, era atât de adorabil. Când blondul își întoarce privirea da de ochii brunetului care îl priveau insistent.
După alte câteva secunde de privit, Jimin acționează și îl sărută pe blond. Au fost prinși într-un sărut pasional mâinile lor jucandu-se împreună, dar nu a durat mult. Telefonul lui Jimin i-au întrerupt, brunetul a mârâit și a răspuns apelului.

-Jimin!! Unde ești? se unde vocea disperată a lui JiHyun
-In parc de ce?
-TREBUIA SA FII AICI PENTRU O ȘEDINȚA, VINO MAI REPEDE, tipa băiatul
-O DOAMNE AM UITAT DE EA, VIN IMEDIAT, răspunde Jimin panicat
-Ce se întâmplă?, întreba Yoongi
-Trebuia sa fiu la o ședință acum, nu am timp sa te las acasă, deci vii cu mine la companie,spune Jimin fugind la mașină cu Yoongi pe urmele lui.

In mai puțin de 5 minute ajung. Jimin i-a după lui Yoongi sa îl aștepte la barul de la parter, servind ce vrea, pentru că plătește el, cât timp el este în ședința. Yoongi încuviință și merge spre bar comandadu-si un suc de fructe. Peste câteva minute băiatul se gândi să exploreze compania, poate din greșeală găsind si toaleta bărbaților. Se plimba mai bine mai bine de 10 minute, se gândește să întrebe pe cineva unde este, dar tot holul era gol. Într-un sfârșit a găsit ușa sfânta pe care o caută.
Intra își face nevoile și se spală pe mâine, voia să iasă de acolo, dar s-a lovit de cineva. Era JiHyun.

-Oh Yoongi, bună, îl saluta băiatul
-Buna, scuze că am intrat așa în tine, îi răspunde Yoongi dadu-si seama ce tocmai a spus
A-adica..
-E ok, spune JiHyun râzând
Yoongi da sa plece, dar mana lui este prinsa de a băiatul
-C-ce faci?, întreabă băiatul curios
-Cum îți merge cu Jimin?
-B-bine, de ce?
-Stii că, dacă el nu te satisface cum trebuie poți veni la mine, nu? îi răspunde cu o față perversă
Yoongi amuți la spusele băiatului.
JiHyun se apropie mai mult de blond lipindu-l de peretele rece al băii, îl prinde de talie, trăgându-l mai aproape de el, l-a lipit atât de tare de el încât Yoongi putea sa ii simtă erecția băiatului. Îl sărută pe blond mușcându-l de buza pentru a-l lasă să intre în lăcașul sau cald și umed. Bazinele lor se frecau reciproc, făcându-l pe Yoongi sa geamă puțin, se simțea bine, dar și vinovat în același timp.
Blondul face iar contact cu peretele rece asta trezindu-l la realitate. Se despărții de JiHyun încercând să își recapete respirația.

-Ce crezi că faci?, întreabă Yoongi nervos
-Nu ți-a plăcut pisoiasule?
-N-nu
-Daca nu îți plăcea mă nu mă lăsai sa continui
Yoongi își da ochii peste cap și încearcă să plece
-Lasa-mă, spune nervos și plecă de lângă băiat

Ce a făcut? El avea sentimente pentru Jimin, de ce a făcut asta? Și cum a putut JiHyun să îl trădeze pe fratele lui? se întrebă Yoongi dandu-si palme
Era clar, trebuie să stea departe de JiHyun.




Ce a făcut? El avea sentimente pentru Jimin, de ce a făcut asta? Și cum a putut JiHyun să îl trădeze pe fratele lui? se întrebă Yoongi dandu-si palmeEra clar, trebuie să stea departe de JiHyun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

cea mai frumoasa îmbrățișare văzută
scuze pentru greșeli

Daddy, fvck me || YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum