1

16.3K 374 37
                                    


Razele lunii  îi băteau în geam încât îl face să rămână toată noapte treaz.
Este 12:40am și Yoongi nu putea dormi astfel luă telefonul și îl sună pe cel mai bun prieten al lui, Taehyung.
A sunat o dată, nu a răspuns, el era obișnuit cu asta, a sunat a doua oară iar acum a răspuns

-Alo, Yoongiiii
-Tae iar ești beat? întreabă blondul puțin dezamăgit de prietenul său
-Hahaha nuuu, am băut puțin
-Unde ești?
-Acasă la Jungkook, e o petrecere aici, vino și tu
-Vin, dar vin ca să te iau de acolo, ajung în 10 minute.

Băiatul s-a ridicat din pat, s-a îmbrăcat și a luat-o spre casa lui Jungkook. Chiar în mai puțin de 10 minute a ajuns acolo, sperând că Taehyung să nu fi făcut vreo prostie, pentru că este cum e la beție.
Îl caută cu privirea și dă de un Tae amețit jumate pe canapeaua din sufragerie, jumate pe jos.

-Yoongsss, ai ajuns, spune băiatul entuziasmat
-Hai să te duc acasă, ești praf
-Dar mai vreau sa stauuu, 10 minute, te rooog
-Tae nu te purta ca un copil știi și tu cum ești la beție
-Vin doar dacă dai un shot cu mine
-Nu, Tae, mergem acum.
-Nu viiin

Între timp apare și Jungkook care se părea că era mai beat decât Taehyung.

-Oooo Yoongi  cum de nu dormi tu la ora asta? spune pe un ton batjocoritor
Yoongi nu era genul de persoana care să iasă noaptea prin cluburi sau mai știu eu ce.

-Am venit să îl iau pe Tae, hai Tae, ridică-te
-Dar abia ai venit, mai stai uite ia un pahar de soju, spune întinzând in fata lui un pahar plin
-Nu mersi, spune așezându-se pe canapea lângă prietenul lui fiind extenuat la cât a încercat să îl ridice
-Dar hai doar unul, insist
Știa că nu va înceta până nu îl va bea așa că acceptă.
Dintr-un pahar s-a ajuns la 8 și deja Yoongi era amețit, se duse pe ringul de dans unde le arată oamenilor de față ce poate, el era în centru atenției până când doi tipi bine făcuți au venit la el și ia spus să vina cu ei până afară pentru ceva important.
Yoongi s-a dus afară sperând că e o surpriză de ziua lui, săptămâna viitoare fiind ziua lui mai exact. Când au ieșit din clădire, bărbații bine făcuți l-au luat pe Yoongi pe sus și l-au aruncat într-o dubă neagra care abia se vedea.
Speriat, Yoongi incepe să  tipe și să lovească pereții dubei, dar din păcate nu îl auzea nimeni înafara de tipii aia dubioși care conduceau duba. Era obosit așa că adormi.


Prima mea carte, sper să vă placă♡

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Prima mea carte, sper să vă placă♡

Daddy, fvck me || YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum