În sfârșit au ajuns și la destinație, era un restaurant mare căruia lui Yoongi i se părea cunoscut.
Au intrat în restaurant, dar era gol.-Um de ce nu e nimeni aici?
-L-am rezervat pentru noi doi, spune Jimin așezându-se la masă
-D-dar puteam mânca și cu ceilalți aici
-Da, dar vreau sa fie un moment special
Yoongi roși așezându-se și el la masa bine aranjată.
Se uită mai atent la local, atrăgându-i atenția un colțișor al lui. Era aranjat cu flori și alte plante care arătau minunat.-Hei, îmi amintesc de locul asta, spune blondul
-Oh pai obișnuiam să stăm acolo inainte
-C-ce obișnuiam să mai facem?
-Sa stam pur și simplu, să mergem în excursii, vacante, chestii de genu
-HAI SA MERGEM ÎNTR-O VACANȚĂ, tipa Yoongi
Ți-ar prinde bine, scapi de stresul de la companie.., spune iar Yoongi că sa îl convingă
-Păi..BINE HAI SA MERGEM, tipa și Jimin sărind împreună cu Yoongi ținându-se de mâini
-Siii când plecăm, unde mergem, cât stăm? întreabă Yoongi curios
-Nerabdator?
-Putin, nu am mai mers într-o excursie de mult. De fapt eu nu îmi aduc aminte de nici o vacanta sau ceva de genul, dar daca tu spui că am fost..Jimin se simțea prost că nu putea să își aducă aminte de momentele petrecute împreună, el ținea la Yoongi.
-Jimin, pot să te rog ceva? întreabă împreunându-și degetele cu ale brunetului
-Orice, spune Jimin aratandu-și zâmbetul
-Poti să mă ajuți să îmi amintesc?
-Ce anume?
-Daca se poate tot
Asta era răspunsul pe care Jimin nu voia să îl auda, inspiră adânc și începe să vorbească
-Uite, Yoongi eu în trecut ți-am făcut mult rau, dar niciodată nu îmi dădeam seama de asta, te iubeam foarte mult și voiam că nimeni nu îți facă rău, dar nu știam că prin asta eu eram cel care face asta și într-un fel m-am bucurat când am auzit că ai uitat tot trecutul, pentru că putem sa o luam de la capăt și acum că ti-am spus asta și că ai început să îți aduci aminte lucruri..îmi este frica, că pot sa te pierd din nou, te rog nu pleca iar.Discursul lui Jimin îl lasă pe blond fara cuvinte, ce făcuse atât de rău încât să îl urască și nici el nu voia să plece, avea sentimente pentru el.
-J-jimin, e-eu..
Yoongi a mai putut continua din cauza chelnerului care venise cu mâncarea
-Uite, nu contează, să nu mai vorbim despre asta, mai ales azi, ii spune Jimin
Yoongi încuviință și începe să mănânce
-Oh e atât de bun, spune blondul cu gura plină
-Stiam că o să îți placă
După masă s-au dus într-o cameră de hotel aranjată special pentru noaptea lor.
Au ajuns în camera iar Yoongi analiză tot ce era în ea, când o mana se așează pe talia lui subțire. Se întoarse dând de față perversă a lui Jimin. Între ei se naște un sărut sălbatic, Jimin îl lipește de perete pe Yoongi mușcându-l de buza pentru a intensifica sărutul.
Ușor ușor au scăpat de haine amândoi rămânând în boxeri.
Jimin îl împinge pe blond in pat poziționându-se deasupra lui, se împinge puțin în el, Yoongi simțindu-i erectia.
Brunetul incepe sa ii sărute gâtul făcându-i semne ici colo, coboară încet făcându-l pe Yoongi sa geamă, asta îl excita și mai tare pe brunet. Ajunge și la membrul lui erect, îl sărută prin materialul boxerilor, după scăpa de ei facand la fel și cu ai lui. Îl întoarce pe Yoongi cu spatele la el admirandu-i fundul.
-Ahh, ce fundulet frumos are pisoiasul meu
-J-jimin ahh..
Jimin intra lent in Yoongi, făcându-l să ii geamă numele, îl adora și mai mult când făcea asta. Mărește dintr-o dată ritmul asta îl face pe Yoongi sa geamă puternic.
-J-Ji ahh
Nu mai apucase să spună nimic pentru că își dăduse drumul in mana brunetului, iar el în interiorul blondului.
Au adormit îmbrățișați, cu zâmbetul pe buze, gandindu-se că mâine îi așteaptă o vacanță de neuitat.