chapter 2

641 51 7
                                    

Readers yg author sayangi sekalian,janganlah jadi silent readers vote and komen la. Oh ya author nk ckp kalau tulisan author mcm ni (bunny)maksudnya org tu tengah bisik atau ckp dlm hati tau okay tata titi tutu author pergi dlu
--------------------------------------------------

Author pov
''Ok appa'' Taehyung pun keluar dari kereta. Sebelum Mr Kim pergi,taehyung sruh Mr Kim buka cermin kereta.

''Ah appa kn tae tae kne pergi bilik pengetua dlu. Tae tae mna tau blik pengetua kt mna''Taehyung memandang muka ayahnya yg siap sedia untuk memandu pergi.

''Appa pun mna la tau. Semalam kn omma kamu yg daftar kamu kt sekolah. Alaaa tae tae tanya la budak budak kt sekolah ni appa dh lambat ni ok bye bye'' Mr Kim pun meninggalkan anak nya yg terpinga pinga.

''Alaaa appa ni tae tae mna knal lagi bdak bdak skolah ni''taehyung ckp sorang sorang dis situ.

Skip

''Alahai manala bilik pengetua ni dh la sekolah ni besar''taehyung memprotes sambil berjalan tanpa hala tuju.

''Emm......annyeonghaseyo boleh saya tolong awak? Dari tadi saya tengok awak mcm cari sesuatu awak tengah cari apa ya?''tanya seorang budak lelaki yg tinggi hampir sama ngan si taehyung. Taehyung memandang budak lelaki tu lama sambil dlm hati berbisik ''Cute nye budak ni''

Budak lelaki itu melambaikan tangannya di depan muka taehyung daripada melihat mukanya yg comel itu lama lama.

''Ha apa apa ouh saya tengah cari bilik pengetua saya x tau dkat mna sbab saya ni budak baru tu yg saya mcm x de hala tuju skarang ni hihihi.''taehyung mengcover dia punya malu sambil pandang tempat lain

(author:ha tulah mengelamun x tentu pasal lagi padan muka)
(tae tae:senyap la kang keturunan penangan pulas telinga trun kt tae tae plak kang dh sambung cito tu.)
(author:hmmm ye la)

''Ouh klau camtu jom la saya tunjuk kt awak mna blik pengetua''budak lelaki itu pun menarik tangan taehyung dan bejalan sambil taehyung mengikutnye dari blakang. Pada waktu yg sama ada dua orang di sebalik dinding memerhatikan gerak geri mereka berdua kemudian yg sorang tu pun bercakap tetapi hanya mereka berdua je boleh dengar ''??:uish ada bdak bru masuk skolah comel gak dia tu kne bagitau yg lain ni'' tapi yg lagi sorang plak ckp dlm hati dia je ''haah kn jom jom''mereka pun pergi ke tempat group dia melepak.

??:WEH KORAAAAANG.
??:oi bising la jimin
Jimin:ouh sorry sorry
??:apa yg kau nk ckp tadi
Jimin:tadi aku nampak ada budak baru masuk skolah kita weeeh.
??:SAPE SAPE LELAKI KE PEREMPUAN
Jimin:ish Hoseok hyung x yah la jerit
Hoseok:eleh kau pun jerit. Ha berbalik pada soalan lelaki ke perempuan?
Jimin:lelaki tapi dia cute gilaaaaa jadi fan boy aku nasib baik kingka kt skolah ni
??:Jimin you got no jams
Jimin:rapmon hyung sila zip mulut anda. Apa apa pun jujur chim ckp dia mmg cute gilaaa nk couple ngan dia la hahaha.
??:apa chim kata tadi?
Jimin:ah suga hyung . X tadi ada bdak bru dia comel gilaaaa. Chim nk kapel ngan dia boleh?
Suga:nope.
Jimin:nape?
Suga:cause you are mine
Jimin:hmmm ye laaa
??:dh dh stop adegan sweet menyweet tu jom masuk klas
Jimin:alaaa x fly ke ari ni jin hyung?
Jin:x hari ni jin nk jadi rajin kn rapmon kn?
Rapmon:haah. Ok dh jom la gerak.
All except namjin:ye laaaa

Jimin:weh kooke nape senyap je ni?
JK (jung kook):sbab bila kookie nk ckp ada je yg nk memotong sembelih karang kang kepala tu dh jln cpat masuk klas.
Jimin:hmmm ye la.

--------------------------------------------------

Author mohon sangat supaya readers vote cerita ni x pun mcm ni klau chapter ni lebih daripada 5 vote author akan buat sambungan yg seterusya kemudian sambungan yg seterusnya author akan bagi berapa bilangan vote yg author nk pulak okay.

please don't go (taekook) (malay version)Where stories live. Discover now