chapter 9

335 33 1
                                    

Jungkook P.O.V

Tiba tiba si Tae ni peluk aku. Terkejut beruk aq but well x bermaksud aq x suka dia peluk aq¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯... What its a fact okayyy. Then aq terdengar bunyi org tangkap gambar. Lololol suga hyung amik gamba kitrg. Aq pun gi la kt suga hyung sementara si tae ni merajuk.

"Hyung" aq bisik kt suga hyung
"Apa"
"Nk gambar tu blh x"
"Huh kau nk bwat apa ngan gambar tu?"
"Ala bgi jela"
"Blh but kau kne belanja aq patung kumamon dlu"
"Haish yela yela"
"Janji tau"
"Iyeee janjii"

Yeasss bertambah private collection aq UwU and yes for krg punye information aq dh tersuka kt si tae tu. Spe je blh elak dri dia krg tgk dh la muka soft handsome and cantim pastu eeeee aq blh bwat karangan la klau ckp psl dia ni. But yeah... aq pun xtau klau dia suka aq blik ke x and of course la aq xkn bgitau dia psl ni. Btw aq nk kne hantar tae blik ni.

"Oi tae jom la sudah sudah la tu merajuk mcm budak kecik. Mucung tu pun klau blh panjang la lgi blh aq jemur pakaian aq kt situ" of course aq main main je eeeee geram tgk muncung tu laaa kiss karang kang bru tau.

Tae P.O.V
Urghh typical jungkook
┐( ̄ヘ ̄)┌. Nasib baik dia tlg antar aq blin rumah klau x dh kne blasah dh ngan aq.

"Berangan apa lgi tu cpat la aq dh rindu katil aq dh ni" jungkook sergah aq. Srsly aq ckp dia ni blh jdi penyebab aq mati tau

"Ish yela yela jom"

OTW blik

"Weh jungkook kau ckp apa ngan suga hyung tdi. Mcm ada komplot something je" aq curious sbab tu aq tanya.

"Ummm xde pape la ckp psl errr.... haaa psl budak perempuan kelas sebelah tu haaa"

"H-huh kau ada c-crush kt dia ke"
Npe aq tergagap ni and npe aq rsa cam ada satu perasaan ni. Mcm perasaan.....jealous.

"Eh mna ada cuma ckp yg dia tu menakutkan je sbab dia nmpak garang" ouhh laaa aq igt di aada crush kt perempuan tu tdi. Wait npe aq rsa mcm lega sgt bila yau psl ni.

"O-ouhh"

"Npe? Kau jealous ehhh klau aq ada crush kt diaaa"

watafak....

"Eh sejak bila pulak kau nii aq just umm aq just"

"Just apa?"

"Ishh dh la mata tu kt jln kang accident kang sian anjing aq kt umah and btw aq x jealous okayy"

"Hmm yela yela"

Handsome gak eh jungkook ni.

"Aq tau aq handsome so amik la gambar" ohouuu green light apa lgi kluarkn la camera.

"Uishhh kau betul betul amik gambar. Srsla"

"Dh tu kau kasi aq amik jela"

"Hahahaha yela yela dh smpai dh ni"

"Ouh alright tq hantar aq blik"

"Your welcome princess"

"Eh sjak bila aq jdi princess panggil aq prince okay"

"Hahahaha yela your welcome prince"

"Hahaha okay bye jumpa nanti"

"Bye"

Aq pun kluar dri kereta eeeee malu do dia panggil aq princess but for some reason aq suka. Nasib baik aq pandai cover (flip imaginary hair)

"Bye taeee night"

"Night kookie"

Dia pun jln pergi. Haihh aq dh rimdud dia dh... Ehhhh apa aq ckp ni kzndkfksdk

----------------------------------------------

Uwaaaaaa srryy nans update lambattt😭😭. Finally nans update. Srrryy sgt sgt yg tunggu nans update. And thank you for waiting. Love yalllssssss💜💜💜

Jgn lupa vote and comment
⊂(・ω・*⊂)💜

please don't go (taekook) (malay version)Where stories live. Discover now