Chapter 8

367 33 5
                                    


Nans P.O.V

Berberapa minit kemudian drg pun sampai kt tmpat hyung hyung diorang sambil pegang tangan  ( ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ )

"WoW wOw Wow wOW dunia nk terbalik ke ni" hobi cakap sambil mata dia terbulat.

"Hyung dh kenapa tiba tiba je ckp camtu patutnye hyung bersyukur au kitorang dtg dengan satu badan bkan ada kaki je dtg sini" cakap taehyung. Yela mana x pelik sampai sampai hobi cakap camtu.

Kemudian dorang tk ckp pape sunyi je. "Krg ada kene rasuk ngan hantu dalam rumah tu ke?" Tanya jin.

"Ni lgi srg knape hyung ckp camtu pulak kn nmpak kitrg normal je ni haih hyung ni" jungkook ckp smbil menepuk dahi dia.

"Krg serious la tk perasan apa-apa" jimin pulak ckp. "Umm tak kenapa ada pape ke kt muka kitrg" jwb taekook sambil meraba (ミ●﹏☉ミ) muka dorang sendiri.

Hyung lain x bls pape sambil pandang kt satu tempat. Taekook pun pelik and pandang satu tempat tu. "OMG WADAHELL ISH DIS" taekook menjerit sambil melepaskan tgn drg antara satu sama lain and blushing.

"Haihh kenapa la krg tegur patutnye biarkan je dorang pegang tgn tu kn comel mcm dalam drama" (as semua org tau yoongi kn suka drama taekook(. ❛ ᴗ ❛.) kata suga sambil pout sebab tk sempat amik gambar taekook pegang tangan.

"HYUNG ApA nIiiIiiIII stob itttt" taehyung yg tengah merah mkin merah mcm tomato buatnye and then sorok belakang jungkook.

Jungkook tengok taehyung sambil tersenyum mcm boyfriend yg whipped. (ehek satu hari nanti jungkook)

"Jungkook mata tu jaga sikit okayy kau belum lgi boyfriend taehyung so jgn nk mcm kau whipped sgt" cakap namjoon hyung memerhatikan mata jungkook yg tdi penuh dgn butterfly skarang penuh dengan venom yg mcm nk terkam namjoon.

"Mnaa adaaa hyung ni kn"

"Dh dh ckup ckup tu jom ah kita main benda lain pulak pastu kita gi makan" cakap jin and drg pun gerak

-------------------------------------------------

A few hours later

Tae P.O.V

"AlaMak hyungggggg tae lupa yg eomma ngan appa tae arini busyyy drg xle amik tae.....sesape blh hantar saya balik x?"👉👈 aq bwat aegyo dekat hyungiee spe je blh elak aegyo aq kn hihohihoho.

"Srry la tae lpas ni hyung ngan joonie nk gi date" jin hyung bgitau aq. Ala ala ala aq nk naik sape haihhh try suga hyung pulak la.

"Yoongi hyung?" Aq pandang yoongi dngan mata aq yg comel.

"Srry ah hyung pun ada date ngan jimin ni" jimin pandang suga hyung dengan pelik. Mcm ada yg x kne je drg ni haih xpe la try hobi hyung plak la.

"Hobi hyung~" aq pun pandang hobi hyung.

"Ouh bl-" tiba tiba yoongi hyung tutup mulut hobi.

"Hobi pun ada date ngan sprite betul x" yoongi hyung ckp kt hobi hyung sambil ketap gigi.

"B-betul betul haaa yeye bru t-teringat"

Ohmygawddd spe yg aq nk naik niiii. "Well ada lgi srg yg tae x tanya lagi" ckp namjoon hyung sambil smirk. Oh no not dia nooo tdi dh la dh malu depan dia skang nk naik kereta diaa pulakk tpi haihh nk bwat camne xkn aq nk blik jln kaki pulak dh la mlm kang tetiba kne curii eeeee minyak serong ke tepi la.

Aq pun gi kt dia "ummm jungkook blh x aq balik naik kau" aq tanya jungkook yg tengah main handphone. Tpi dia ni mesti nk balasan kn haihhhh.

"Blh je" wait wutt dia ni serious laa tanpa minta apa apa.

"KDNDKCDK THANK YOU JUNGKOOK KAU LA PENYELAMAT AQ" jerit aq dn tanpa sengaja aq peluk jungkook dan memalukan diri aq kali kedua and kitrg dua pun kaku.

Tiba tiba CLICK terdengar org amik gamba.

"Uwarghhhh finally aq dpt tangkap gamba drg dua" ouh suga hyung rupanya.....wait wut DiA aMiK gAmBA aq PELuk JuNgKOOk ohmygawddd noooo.

"Hyunggggg delete blikkkk" aq ckp kt suga hyung sambil try nk amik phone dia.

"Noo xle ala bkannye hyung nk share kt sesape pun" hyung ckp sambil sorok blakang jimin.

Aq pun pura pura merajuk dgn suga hyung. Msa aq merajuk tiba tiba aq nmpak jungkook pergi dkat suga hyung and bisik sesuatu and drg mcm ada bwat perjanjian hmm apa apa la.

-------------------------------------------------

Hey krg finally nans update hahaha srry la ye klau lmbat. Btw nama nama yg nk dlm cerita nans and dh bgi nama kt nans nama krg mungkin ada dlm chapter yg lain. Sooner or later akan ada tpi percayalah mmg akan ada. Okay smpai sni je cerita author arini babaii!!!

(P/S Follow, vote and comments jgn lupaaaaaa.)




please don't go (taekook) (malay version)Where stories live. Discover now