Dün olanlar aklıma geldikçe ister istemez heyecanlanıyordum.Dün Malfoy bana aşk itarafinda bulunmuştu ve bende ona hissettiklerimi sonunda söylemiştim.Aslinda rahatlatmıştımda ama aklıma bir şey takılmıştı .Nasıl olur da Malfoy bunca sene beni sever ve bana belli etmez resmen senelerce birer düşmandık.Birbirimizden nefret ediyorduk.Ve ne olduysa bu sene olmuştu .Her şey bir anda gelişmişti.Ama her ne olursa olsun içimdeki mutluluğu durduramıyordum.Ah peki Ron ve Harry 'e nasıl açıklanayacaktım.Neyse şuanda bunları düşünmek istemediğime karar verip Malfoy un odasını tıklattım.
-Hey Malfoy uyuyormusun?-İçeri girebilirsin Granger uyanalı baya oluyor.
İçeri girdim ve Malfoy un üstüne yapışan resmen kaslarını göstermek için yapılmış tişörtü görünce bir süre oraya daldım .
-Ne oldu Granger gözlerini üstümden alamıyorumusun?-Alakası bile yok Malfoy şey demeye gelmiştim biz yani şimdi şey miyiz?
-Granger utanmana gerek yok sence de değil miyiz dün konuştuklarımızdan sonra
-Ah tamam pekala ben o zaman şey çıkıyım
-Hey bekle bekle
-Ne oldu
-Bana sabah öpücüğümü vermeden nereye gidiyorsunuz Granger hanım
-Aslında benim işim var
Deyip hızla odadan çıkacaktım ki Malfoy'un beni belimden yakalayıp kendine çekti.Ve bir anda dudaklarımız birleşti. Kollarımı boynuna doladım.Ve sonra geç kalacağımızı fark edip geri çekildim.-Ee şey geç kalıyoruz
-Bu güzel öpücük için teşekkürler Granger.
Hemen odadan çıktım ve bitkibilim için yola koyuldum ama aklımda hâlâ Draco vardı artık resmen sevgiliydik.
Derse girdiğimde artık şu sabah ki olayı düşünmeyi bırakıp derse odaklanmaya çalıştım.Dersin sonunda bir ohh çekip KSKS ya gittim aslında bu dersi pek sevmezdim ama Slytherinlerle olduğu için gayette mutluydum.Sınıfa girdiğimde Harry ve Ronun ortasına geçtim.Ve sonra sınıfa Draco geldi.Ders başlayınca profesör Carrow herkes eşleşsin dedi ve Ron la beni eşleştirilmiş.Ders boyunca Ron bana birşeyler anlatıp durdu pek dinleyemedim çünkü o sırada Draco ile bakışıyorduk.Sonra Ron bana dönüp
-Herm biliyor musun bu sıralarda bizle fazla takılmıyosun dedi-Hayır Ron sadece dersler çok ağırlaştı ve artık yatakhaneden ayrıldığım için öyle düşünüyorsun ben hep sizinleyim bunu biliyorsun.
-Evet evet tabiki biliyorum ama biraz daha bize vakit ayırırsan çok iyi olur.
-Ah peki tamam.
Akşam yemeği vakti gelince ortak salona doğru Harry ve Ron la ilerledik.Masaya geçtiğimizde Draco nun gelmediğini fark ettim.Ama az sonra gelir deyip boşverdim.Yemekler tabaklara gelince Ron yine her zamanki gibi yemeklere daldı .Ve Harry de Ginny ile konuşuyordu .Bunu fırsat bilip salondan ayrıldım.Ve Draco yu bulmaya gittim.Koridordan dönünce Pansy ve Draco yu yan yana bir şeyler konuşurken gördüm ve direk duvarın arkasına geçip onları dinlemeye koyuldum.
-Pansy artık yeter saçmalamayı kes
-Saçmalamıyorum Draco sizi gördüm derste resmen bakışıyordunuz.
-Öyle birşey yok kafandan bunu çıkart beni bir bulanıkla nasıl düşünürsün?
O sözü duyduğum an içimde bir şeylerin parçalandığını fark ettim.Benden bahsediyorlardı.Göz yaşlarıma engel olamıyordum hemen odama çıkıp üstümü değiştirdim ve kendimi banyoya kilitleyip suyu açtım .
Draco
Pansy'den kurtulmak zamanımı almıştı .Artık şu kızdan bıkmıştım.Ortak salona gittim ama aç değildim .Sadece Hermione yi görmek için gidiyordum.Ama içeri girdiğimde Hermione'nin de içeride olmadığını fark ettim.Ve hemen odaya çıktım .İçeri girdiğimde yine Hermione yoktu ama banyodan su sesi geliyordu. Kapıyı tıklattım.
-Hermione ordamısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~Zorlu Aşk
FantasíaHermione savaş bittikten sonra son senesini tamamlamaya Hogwarts'a Harry ,Ron ve Ginny ile birlikte devam eder.Malfoy ise bir şekilde suçsuz olduğunu, aslında yoldaşlıkta olduğunu kanıtlayıp azkabandan çıkmayı becermiştir.Hermione için son sene ge...