Özür dilerim

144 4 1
                                    

Hermione
Dün Malfoy 'a karşı çok ağır konuşmuştum. Ama bunu hak etmişti.
Benim hakkımda Pansy'e karşı bulanık deyip sonrada gelip benim iznim olmadan beni öpemezdi.Aslında ona karşı duygularım da vardı.Ama bana bunu yapmış olması gerçekten beni çok kırmıştı.

Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp giyindim ve banyoya gittim .
Hemen işimi halledip odadan çıktım çünkü Malfoyla karşılaşmak istemiyordum.Bitkibilim dersi aslında 1 saat sonra başlıyordu ama hem kafam dağılsın ve de derse adapte olayım diye kütüphaneye doğru yürüdüm .
Biraz ders çalıştıktan sonra tam kafamı kaldırdım ki Malfoy orda dikilmiş bana bakıyordu.Dikkate almayıp devam ettim .Ama yanıma oturdu .Hiç bir şey olmamış gibi kalktım ve tam kapıdan çıkacaktım ki beni durdurdu.

Özür dilerim.

-Efendim?

- Sana bunları yaşattığım için Özür dilerim.

-Özür dileyip dilememen bir şeyi değiştirmez bu saatten sonra Malfoy.

-Hermione lütfen bekle

-Tamam bekliyorum ne diyeceksen de ama bu son konuşmamız ona göre .

-Tamam tamam şimdi bak beni sözümü hiç kesmeden dinle önce sonra kararını verirsin.
Bak ben seni gerçekten çok seviyorum ve de bunu önce sana sonrada tüm okula ispatlamak istiyorum.Eğer bana inanırsan sıra okula geçecek senin için herşeyi yaparım ve herkesi de karışma alırım.Bunu bil istedim. Ve evet kararın ne bana bir şans daha verecek misin?
-Tamam peki vereceğim ama bu senin son şansın Malfoy istersen iyi kullan çünkü bir daha sana bu şansı vermeyeceğime yemin edebilirim.

-Tamam gerçekten söz veriyorum her şey değişecek.Bu arada şu Malfoy lafını falanda Dracoya geri döndürebiliyor muyuz ? Böyle fazla soğuk oluyor da.

-Onu daha sonra düşünürüz Malfoy Şimdi derse yetişmem gerek .

-Tamam o zaman görüşürüz Hermione!

***
Malfoy 'a bir şans daha vermiştim ve umarım bir daha bana bunu yaşatmaz diyerek sınıfa doğru ilerledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dramione~Zorlu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin